Gå til innhold

noen som vet om en flink fotograf som driver med nyfødt-fotografering på sørlandet? HJELP! Haster litt!


Appelsindyret

Anbefalte innlegg

Skulle hatt tak i en flink fotograf som driver med nyfødt-fotografering på sørlandet! Noen som vet om noen? Begynner plutselig å haste litt! :)

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med henne selv, men jeg vet veldig mange jeg kjenner er fornøyd med Berit. K. Høyland (Kreative bilder). Bildene hennes er flotte, så du kan jo ta en titt på facebook og se hva du synes?

Vet ikke helt hvor du hører til, men Konsmo ligger sånn omtrent greit til for de aller fleste i Vest-Agder. Vet ikke om du må til henne eller om hun kommer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 år senere...

Jeg vil absolut anbefale Jojo Studio:) Tok nyfødtbilder der nå i mars og de ble helt nydelige, mange forskjellige settinger og fotografen var tålmodig slik at den lille fikk sove.

Her er deres nettside www.jojostudio.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det hastet med å finne en fotograf til nyfødtbilder i 2012, tror det er for sent nå som ungen har blitt 6 år altså :D

Eller dro du opp tråden for å reklamere for deg selv...?

Anonymkode: 5bf49...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lisemelbye skrev:

Jeg vil absolut anbefale Jojo Studio:) Tok nyfødtbilder der nå i mars og de ble helt nydelige, mange forskjellige settinger og fotografen var tålmodig slik at den lille fikk sove.

Her er deres nettside www.jojostudio.no

Du velger å opprette en profil på forumet kun for å dra opp en seks år gammel tråd?

 

Anonymkode: 64ad3...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, det hastet med å finne en fotograf til nyfødtbilder i 2012, tror det er for sent nå som ungen har blitt 6 år altså :D

Eller dro du opp tråden for å reklamere for deg selv...?

Anonymkode: 5bf49...a1d

Samme tenker jeg. Gikk inn på studioets sider, men tross fin side så gir det et uproft inntrykk når de ikke oppgir noe om hvem som står bak, hvem som er fotografer osv. Blir enda mindre proft av å lage profil bare for å dra opp en så gammel tråd for å reklamere.

 

Anonymkode: 64ad3...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, det hastet med å finne en fotograf til nyfødtbilder i 2012, tror det er for sent nå som ungen har blitt 6 år altså :D

Eller dro du opp tråden for å reklamere for deg selv...?

Anonymkode: 5bf49...a1d

Arrgghh, pokker jeg gikk rett i baret. Fader jeg er så lei av de her gamle trådene som dras frem bare for tull og selvreklame

Anonymkode: 5e86a...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lisemelbye skrev:

Jeg vil absolut anbefale Jojo Studio:) Tok nyfødtbilder der nå i mars og de ble helt nydelige, mange forskjellige settinger og fotografen var tålmodig slik at den lille fikk sove.

Her er deres nettside www.jojostudio.no

Kleint med forbanna selvreklame

Anonymkode: 5e86a...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...