Gå til innhold

Vi du være min PSMF venn?:)


stretchy

Anbefalte innlegg

Kan du spise egg? Hva skjer om du tar noe alkohol? Skal i bryllup, men om jeg holder meg til vin, kanskje det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trener også styrke 3 ganger-bruker ryp program.

 

Man kan spise litt egg, helst bare eggehvite etter det jeg har forstått. Usikker på effekten alkohol har..Regner ikke med det er bra men..Tenkte å ta noen øl til helgen-håper ikke det ødelegger alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å leste jeg at proteininntaket skal ligge på 1,3-2,6 g pr kg kroppsvekt..Kan dette stemme, eller er det 2,5 som er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å leste jeg at proteininntaket skal ligge på 1,3-2,6 g pr kg kroppsvekt..Kan dette stemme, eller er det 2,5 som er riktig?

Det trodde jeg også i begynnelsen, de skriver det litt rart men det er 2,5 gram protein pr kg av målvekten din. Er målet 60 kg så blir det 2,5 x 60 = 150 som da blir det du skal innta av proteiner pr dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spise egg? Hva skjer om du tar noe alkohol? Skal i bryllup, men om jeg holder meg til vin, kanskje det går?

Kun eggehviten kan du spise, ikke plommen. Alkohol tror eg man skal holde seg unna, kommer vel an på hvor mye fett og karbohydrater det er i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener også styrke 3 ganger-bruker ryp program.

 

Man kan spise litt egg, helst bare eggehvite etter det jeg har forstått. Usikker på effekten alkohol har..Regner ikke med det er bra men..Tenkte å ta noen øl til helgen-håper ikke det ødelegger alt!

Hva er ryp program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er jeg kommet til dag 3..krever endel viljestyrke kjenner jeg-meen jeg gikk på vekten i dag tidlig-klarer jo ikke la være.Og da var det minus 1,8-og det hjelper på motivasjonen det:DEr jo bare vann..og jeg gikk opp 2-3 kg i løpet av ferien..men da er jeg hvertfall snart der jeg var.

 

Føler jeg går litt på underskudd, men det er vel ikke uvanlig?!Har trent styrkeøkt nr 2 av 3 denne uken, samt en halvtime på tredemøllen, og det gikk greit det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Her får jeg ikke startet før tidligst lørdag :-/ sure saker, men slik er det, når man ikke får handlet med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første dagene er værst. Men så går det seg til. Jeg kan fint sitte å se på at ungene spiser spaghetti og kjøttdeig( favoritt maten min) og føler ingen trang til å måtte smake:)

De første kg er vann ja og de kommer nok tilbake når man har nådd målet sitt.

Vi er så flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første dag i går. Gått opp en del etter ferien og etter litt utprøving av p piller, reagerer litt annerledes nå enn før. Hittil har det vært uproblematisk på diett, men har kun to dager bak meg. Vet av erfaring av dag 3 og 4 er tøffest. Startvekt : 69,5 . Ny vekt i dag morgen : 68,4. Mål 62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sleit litt på glad mat festival i stavanger i dag-men klarte å stå i mot:)Var litt mye fristelser der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!Jeg har minus 2,1 siden mandag;DOg det hjelper på motivasjonen det her!!Vet det er vann, vet og det e unødvendig/ dumt å gå på vekten hver dag-meen, bare litt ned gir jo mer styrke til å holde ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,5 i dag. Tre dager unnagjort. Starter dag 4 med 2 kg mindre. :-)Mannen min slang seg på, det gjør det hele mye lettere. Han har rast ned 3,5 kg på de 3 dagene. Kan legge til at han aldri har gått på noe slikt før og har MYE muskler i forhold til meg. Rekker å komme i fin form til turen til kreta med denne farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig-dette her gjør hvertfall at min motivasjon er på topp:DMåtte på vekten i dag også, og nå har jeg totalt minus 2,6 kg siden mandag!!

 

Meen-jeg føler meg litt småsvimmel og rar..satser på at det går ove snart!Andre som merker noe sånt?Er på dag 5 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig-dette her gjør hvertfall at min motivasjon er på topp:DMåtte på vekten i dag også, og nå har jeg totalt minus 2,6 kg siden mandag!!

 

Meen-jeg føler meg litt småsvimmel og rar..satser på at det går ove snart!Andre som merker noe sånt?Er på dag 5 nå..

Jeg og. Litt hodepine også. Men kjenner dette igjen fra tidligere når jeg har kuttet sukker +++ kroppen er forbanna, den vil ha mer. :-) men magen derimot er en drøm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 10 kg på denne kuren før ferien. Etter ferien med total utskeielse 3 uker i strekk, så turte jeg nesten ikke veie meg da jeg kom hjem. Men gleden var stor da jeg kun hadde gått opp 2kg!

1kg er allerede vekke siden mandag.

Fortsetter på denne kuren til jeg er nede i målvekten, altså 5kg til.

 

Jeg opplever å bli svimmel, men når jeg er flink og drikker masse vann, så føler jeg meg helt pigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pøser på med vann nå, håper det hjelper:)Har akkurat hatt en styrkeøkt, ukens tredje-og det gikk overraskende bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 10 kg på denne kuren før ferien. Etter ferien med total utskeielse 3 uker i strekk, så turte jeg nesten ikke veie meg da jeg kom hjem. Men gleden var stor da jeg kun hadde gått opp 2kg!

1kg er allerede vekke siden mandag.

Fortsetter på denne kuren til jeg er nede i målvekten, altså 5kg til.

 

Jeg opplever å bli svimmel, men når jeg er flink og drikker masse vann, så føler jeg meg helt pigg.

Hvor lenge gikk du på den for å gå ned 10 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte vel 6 uker på å gå ned 10kg. Er striks på å følge kuren i ukedagene, men spiser "vanlig" mat en dag i uken. Må det for å holde ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å virke negativ, men er ikke psmf er ekstrem diett som liksom skal gjøre at man kan fort ned i vekt? 10 kg på 6 uker blir jo 1,6 kg uken. Det er jo det samme som jeg gikk ned i uken da jeg gikk på Grete Roede. Leste på fitnessbloggen at man kan forvente å gå ned 3-10 kg uken på psmf..

Hvor mye har dere andre gått ned og hvor lenge har dere gått på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned mye i begynnelsen pr uke, men så gikk det ned til ca 1kg uken de siste ukene. Jeg er så langt ned mot målvekten, så det kan være det som er grunnen.

Leste at jo større man er jo mer går man ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...