Sminth

Ligger å blomster på Ullevål!

6 innlegg i emnet

Ja da har jeg vært her siden torsdag, pga høyt blodtrykk. Ligger til overvåking. Venter i spenning i dag på legevisiten, da de hintet til igangsetting på fredag, og i går. Håper bare det er sant! De er utrolig flinke og hyggelige her på obs posten, så all ros til jordmødrene som jobber her.

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du blir tatt godt vare på=) Fikk så utrolig godt inntrykk etter programmet om obs posten.

Lykke lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Hippihopp :) De er så omsorgsfulle her, så hvis noen av dere her inne skulle havne her, er dere i veldig trygge hender! Og jeg har blitt satt igang!! Så det blir spennende å se hvor lang tid det tar! :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Hippihopp :) De er så omsorgsfulle her, så hvis noen av dere her inne skulle havne her, er dere i veldig trygge hender! Og jeg har blitt satt igang!! Så det blir spennende å se hvor lang tid det tar! :)

jeg var på obs posten der i Juni pga blødninger.. Lå der i 4 dager.og de var så utrolig hyggelig!! Ble positivt overrasket.. Man føler seg veldig godt tatt vare på:) så bra du og opplever det sånn!! Lykke til nå som du er satr i gang!!;)
1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til:)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse lykke til :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden