Gå til innhold

Hvilke klær skal dere ha på sykehuset og tiden etter?


Rds

Anbefalte innlegg

Boob har fine ammesingletter, La redoute har og fått inn noen fine, og så mener jeg at jeg såg noen på Nelly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥
Boob har fine ammesingletter, La redoute har og fått inn noen fine, og så mener jeg at jeg såg noen på Nelly :)

 

Nelly hadde mye fint fra Boob! Litt stram pris, men veldig veldig fine! Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke lov med besøk lenger, bare aller nærmeste, evn møte besøket utenfor avdelingen...

Skal ikke handle noe nytt spesielt til tiden etter fødsel, satser på at klærne som har vært gode de siste ukene før fødsel fremdeles kan brukes ;) Tar nok med det som er behagelig og pent av gravidetøy (bruker mye topper og tunikaer nå, bleierumpe er jeg ikke så bekymret for :) men må kanskje kjøpe en sånn haremsbukse eller noe i sort, ville hatt en ny en uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ta med et par joggebukse og et par haremsbukser, aner ikke om jeg kommer til å trenge så mange, men i tilfelle jeg blør ut en eller to så har jeg de ihvertfal. Tar med singleter og et par cardigans, så tror jeg at jeg har mye av det jeg trenger av klær. Amme bh'er også selvfølgelig. Husker ikke sist hva jeg hadde med, men husker at jeg ikke brydde meg veldig om hvordan jeg så ut da jeg var i dårlig form og regner med at besøk da og nå er mer spent på å møte den lille enn å se hva jeg har dratt på meg av klær, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukser fra hm, singletter som er lette å dra ned, ammetopp, ammebh, ammeinnlegg, egen brystvortekrem!!! ;) , gode store hipstere, store nattbind, min store gode morgenkåpe, gode sokker, god hettegenser. Bryr meg ikke så mye om hvordan jeg ser ut på føden. Bare jeg ser litt ok ut i fjeset og på håret, og ikke det stooore bindet man måå bruke i dagene etterpå syntes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vanlig at all slekt og venner kommer på besøk på sykehuset...vurderer å ikke opplyse folk om at babyen er kommet før vi er kommet hjem og fått hvilt oss først ...

Ved vårt sykehus får ingen andre enn søsken og besteforeldre til babyen komme på besøk. Klær blir uansett besøk eller ikke pakket i bagen ut fra komfort. Joggebukser høres supert ut! Skal i hvert fall ha klær som ikke strammer. Vet fra tidligere at magen ikke blir borte umiddelbart selv om baby er ute :) Når det gjelder amming så er jakkene som hører til joggedressene helt ok. Da kan man bare dra ned glidelåsen helt øverst og åpne ammebhen uten å blottlegge hele den delikate og deigete magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pakket en joggebukse jeg synes er fin og ammesingletter! Man bryr seg ikke om hvordan man ser ut etterpå, det er sant, men jeg tenkte jeg skulle føle meg bittelitt finere enn sist, da jeg fikk rundt i sykehusskjorte og bleie!! HM jogge/harembuksen jeg har kjøpt blir jo rene ballkjolen i forhold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...