Gå til innhold

Treff for oss i Bergensområdet med termin i starten av 2013? :-)


storesitron

Anbefalte innlegg

Er det noen her i vest med termin i begynnelsen av -13 som vil være med på treff etterhvert? Jeg venter en liten knert i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg kan dagtid tirsdag og torsdag samt de fleste kvelder! Har hørt at mange møtes på Jacobs Aal! Så kanskje en tanke det? Er åpen for det meste!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har termin 15feb. og hadde syntes det hadde vært kjempe kjekt å være med på treff:)

Greit å ikke mase hull i hodet på dem som har tankene helt andre steder også...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va slutten av september kommet og gått.. skal vi finne en ukedag som passer folk?? For meg passer de fleste!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer ettermiddag best i ukedager, med mindre det er onsdag eller fredag:) førstkommende uke er jeg ganske opptatt, men ukene etter det går det mer rolig for seg!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei, fikk ikke så mye respons på forslag til dag tidligere. Er det noen her som fortsatt er interessert i et treff? Nå nærmer det seg jo termin i racerfart for de fleste av oss...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal vi forsøke med et treff onsdag 5. des eller 12. des. da, om ettermiddagen? Det spiller ikke noen rolle om man har termin tidligere eller senere enn januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det trur eg at eg kan vera med på. Er ikkje sikkert 12 passer for alle. Sei ifå!

 

Og eg har ikkje termin før 22.mars, så ikkje nøl med å bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok :) men hvordan gjør vi det med tilgang til en sånn facebookevent? Jeg er så dum på hvordan vi gjør denslags på Facebook :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da har jeg opprettet et treff neste onsdag (12/12) kl. 13 på Jacob Aall. Tenkte det var litt kort frist til förstkommende onsdag. Dersom det passer bedre på ettermiddag den dagen, kan vi gjerne flytte treffet til ettermiddag/kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. nå var det lenge siden jeg har vært innpå her.. men regner med at hvis det var kjekt å møtes i går at det blir gjentatt og jeg får en ny anledning!:D hehee..hvis det er en facebookgruppe joiner jeg den GJERNE:D mye lettere å følge med der ja... :) Skal ikke legge sjul på at den sjekkes oftere enn chatten her:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...