Gå til innhold

Hvis jeg sier jeg bor i et klassisk og voksen hjem; hva forestiller du deg da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke farger og hvilket interiør? Innser at jeg har litt sånn "ungdomsrom-stil" i hjemmet mitt, og vil ha noe litt mer voksent og stilrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...tenker to ting. Enten sånt hjem med masse bestemor møbler og brun panel på veggen. Eller så tenker jeg litt sånn minemalistisk med innslag av "nå trender" Et forsøk på shabby chic, men kanskej ikke helt gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg lyse vegger, få, store pynteting, kunst på veggene, dyre møbler som er veldig rene i stilen (ikke minimalistisk, men jeg fant ikke noe annet ord enn rent). Kanskje noen få bilder av barna tatt hos fotograf. Noen arvede møbler. Sånne persiske tepper på gulvene(eller etterligninger da, men den stilen) og bokhyller på veggene med masse bøker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Spør du om hva vi tror om deg, eller om interiørsmaken til oss andre?

 

Vet ikke hva jeg forestiller meg når du sier klassisk og voksent; kanskje også litt bestemoragtigt?

 

Jeg er veldig glad i hvit, lys, enkelthet og letthet i hjemmet mitt. Våre møbler er en blanding av arvestykker og moderne/stilrene, og fargene i hjemmet vårt er hvit, grå, litt svart og tre. Noe mer farge på gardiner/puter/tepper. Synes det er greit å kunne bytte litt innimellom, så da er de store tingene nøytrale :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse bokhyller, gjerne hele veggen. Mørk parkett, mørke litt tunge møbler. Malerier på veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en voksen stil så tenker jeg litt at man har en stil som er egen og personlig, uten å tenke på trender og hva andre syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ser jeg for meg et hjem uten personlig smak og veldig sterkt influert av forrige års mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg leste dette så tenkte jeg hvitt og upersonlig. Slik som det er veldig mye av i bladene for tiden, og følelsen av å komme inn i ett hjem er som å komme inn i hvilket som helst annet hjem. Like farger og like ting, og det må jeg si jeg syns er fryktelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...