Gå til innhold

Da var krykkene et faktum... :(


Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr.3 og er nå i uke 27. Hadde bekkenløsning med begge de to første, og trodde jeg hadde det skikkelig ille da... Så feil kan man ta!

Herregud, det var peanuts i forhold til denne gangen! Nå er det så vidt jeg klarer å gå, og i går måtte jeg bare kaste inn håndkleet på jobb.

Var hos legen i dag, og ble sjukmeldt 100% tvert. Fikk også beskjed om å skaffe meg krykker. Har fått de nå, så nå klarer jeg i hvertfall å komme meg litt rundt. Gudskjelov så er de to andre barna 4 og 6 år, så de klarer seg mye selv, og de er veldig flinke til å hjelpe mamma. :)

Spurte legen i dag om det var mulig å få noe annen behandling enn fysio, for det hjelper ikke, men det var det visst ikke. Bortsett fra fødsel, så var fysio det eneste som hjalp i følge henne. Vel, det hjelper IKKE!! Og fødselen er først om 3 mnd, så det hjelper meg lite...

Ser flere nevner kiropraktor bl.a.. Er det dyrt? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om kiropraktor er dyrt, men om der er ei låsning i korsryggen eller bekkenet så kan det jo hjelpe. Jeg prøver alt mulig nå, men problemet er at det er sommer og ferie, så jeg sliter med å få time noen plass... 100% sykmeldt her å :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det tenkte ikke jeg på! Får begynne å sjekke litt rundt i morra, og bare krysse fingra for at noen har tid til meg... Hvis jeg må gå med disse smertene i 3 mnd, kanskje også verre, så dauer jeg...

 

Har du lenge igjen Mango86?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til kiropraktor er naprapat. Siden det er færre som kjenner til at de jobber delvis i samme feltet er det ofte lettere å få time på kort tid hos dem. Tror priser hos forskjellige behandler ligger på 400 - 600 kr pr gang, mange tar litt ekstra første gangen.

 

Og god bedring! Om det er en trøst så har jeg ikke klart meg uten krykker på flere uker og jeg er bare i uke 19. Og i dag fikk jeg vite det er tvillinger inni der, så da blir det vel ikke akkurat lettere de nærmeste månedene... Felles skjebne, felles trøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da, MammaBrum! Da må jeg bare si at jeg syns synd på deg... Blir jo dobbelt så tungt etter hvert... Uff, skjønner ikke hvorfor kroppen skal bli sånn når man er gravid. Skikkelig teit! Kunne ikke alt bare gått knirkefritt?? Men det er vel kanskje ikke så rart, er jo en stor belastning...

Vi får vel ikke gjort så mye annet enn å bite tenna sammen å holde ut, så får vi heller bruke forumet her til å lufte frustrasjonene våre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til kiropraktor er naprapat. Siden det er færre som kjenner til at de jobber delvis i samme feltet er det ofte lettere å få time på kort tid hos dem. Tror priser hos forskjellige behandler ligger på 400 - 600 kr pr gang, mange tar litt ekstra første gangen.

 

Og god bedring! Om det er en trøst så har jeg ikke klart meg uten krykker på flere uker og jeg er bare i uke 19. Og i dag fikk jeg vite det er tvillinger inni der, så da blir det vel ikke akkurat lettere de nærmeste månedene... Felles skjebne, felles trøst?

wow!!!! Gratulerer!!!! Vell, blir tøft til deg dette! Men regner med du får gjort deg ferdig med barn på denne graviditeten. Så får vi håpe du blir bra etterpå!

(jeg kunne tenkt meg 4 barn, men helt uaktuelt med to svangerskap til. Så håper jo litt på to neste gang... Men sjansen er jo liten! Blir nok 3 på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Akupunktur fungerer veldig godt på meg, i tillegg til "tøy og bøy". Må strekke ut og tøye en del ila dagen. Er i uke 27 og har kasta krykkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...