Gå til innhold

Det mest perverse du har gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke at noen klarer å ha sex med en de ikke elsker😝😝😝 Det blir jo som å leve som dyr med andre ord😳

 

Anonymous poster hash: c431e...a08

Sa det samme som deg. Må bite i meg de ordene nå.

Sex er best med følelser, men enklere uten synes jeg nå.

 

 

Anonymous poster hash: 5a7d0...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Har bare hatt trekant jeg, og sex mens to andre så på. Lite spennende å melde, men ble litt inspirert av denne tråden. Kjæresten skal få en slitsom uke til uken.

 

Anonymous poster hash: 1f7dd...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til en viss grad. Ja.

Men noen er faktisk bare vanskelige. Da jeg ble sammen med min eks ga jeg klar beskjed om at jeg ikke var interessert i analsex grunnet voldtekt. Likevel brukte den mannen 7 år på å mase, presse grensene mine og sutre over at jeg ikke ville.

Gikk til alle vennene våre og snakket om hvor kjedelig jeg var som ikke ga han det han ville ha, og at han skulle ønske han fant en "skikkelig jente" som kunne gi han analsex. Dette til tross for at jeg presset mine egne grenser rundt det og gjorde alt jeg kunne for at han skulle være tilfreds med sexlivet vårt.

 

Derfor tar jeg alltid slike utsagn med en klype salt.

 

Anonymous poster hash: d519d...107

Din historie er din, og kan ikke gjøres generell. Men det er klart, hvis DU har vært sammen med en undermåler som dette, da kan det jo ikke finnes intelligente menn? Da er jo alle slike primitive tenåringer som forteller hele nabolaget om sitt sexliv...?

 

Tror nok din historie er mer sjelden enn hans. Heldigvis.

 

Anonymous poster hash: 9f089...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex på en kirkegård og på en barneskoles lekeplass (kveldstid) og i en seng da jeg var 16 år med en på 25 år mens min venninne og hans kompis satt og så på TV i samme rom og ventet på at vi ble ferdig fordi jeg og min venninne skulle ta følge hjem... Ikke så voldsomme greier egentlig, heldigvis

 

Anonymous poster hash: f0873...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med ei venninne mange ganger , pågikk i flere år. Hun kunne virkelig få meg til himmelen . Fingra meg tii jeg rista under hun. Og stønnet med munnen rundt store puppene hennes . Elsket å se hun komme også . Begynte alltid uskyldig som filmkveld, hver gang vi sov over hos hverandre lå vi sammen . Vi hadde mye tribbing . Og det ble mye overnatting

 

Anonymous poster hash: af419...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med ei venninne mange ganger , pågikk i flere år. Hun kunne virkelig få meg til himmelen . Fingra meg tii jeg rista under hun. Og stønnet med munnen rundt store puppene hennes . Elsket å se hun komme også . Begynte alltid uskyldig som filmkveld, hver gang vi sov over hos hverandre lå vi sammen . Vi hadde mye tribbing . Og det ble mye overnatting

 

Anonymous poster hash: af419...862

tribbing?

 

Anonymous poster hash: 8a757...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tribbing?

 

Anonymous poster hash: 8a757...54b

Man gnir seg inntil hverandre .

 

Anonymous poster hash: af419...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Kanskje ikke akkurat perverst, men litt småsprøtt kanskje?

 

Bodde en stund i Praha. Vi var en fem-seks ungdommer fra forskjellige land som leide rom i en diger leilighet. Det som var litt spesielt var at vi leide av en nokså spesiell tsjekkisk dame på 50-60 år. Hun lot oss bo der nesten gratis mot at hun fikk se på når vi hadde sex. Var stort sett folk som reiste som bodde der, så det var mye utskiftning av folk og mye sex. Det var et eget "sexrom" hvor vi kunne få være i fred, og vertinnen satt i naborommet og så på gjennom et hull i veggen. Av en eller annen grunn syntes jeg ikke det var ekkelt, nesten litt komisk.

Fantastisk tråd! Og denne tok kaka

 

Anonymous poster hash: 0fd2e...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tenner på å se meg med andre menn. Var skeptisk først men fy så sykt digg! Noen ganger deltar han, ser på eller jeg går ut har med med en bull og kommer hjem . Da er han knall hard og tar meg godt!

 

Anonymous poster hash: 87064...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tenner på å se meg med andre menn. Var skeptisk først men fy så sykt digg! Noen ganger deltar han, ser på eller jeg går ut har med med en bull og kommer hjem . Da er han knall hard og tar meg godt!Anonymous poster hash: 87064...019

Ja, dette tenner min mann også på. Vi har aldri gjort det da, og vi kommer nok aldri til å gjøre det heller. Men han tenner på tanken på å se på at jeg har sex med andre, elsker at jeg forteller om sexopplevelser jeg hadde før vi ble sammen. Han oppfordrer meg også til å fantasere om menn vi kjenner eller har møtt, vil se på at jeg fingrer eller bruker sexleketøy mens jeg forteller om hva jeg drømmer at de gjør med meg. Dette tenner vi begge på.

 

Anonymous poster hash: a7e3d...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en del år siden hadde jeg sex med verdens mest sexy konduktør mens han var på jobb:) møtte han på toget etter en tur på byen, ble helt Mo i knærne av han sugde han først i en av de lange tunnelene, han ba meg vente og kom tilbake etter en stund der det tok litt tid før de stoppet igjen. Da knullet han meg, fy noe av det deiligste jeg har opplevd!!

 

Anonymous poster hash: 23553...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette tenner min mann også på. Vi har aldri gjort det da, og vi kommer nok aldri til å gjøre det heller. Men han tenner på tanken på å se på at jeg har sex med andre, elsker at jeg forteller om sexopplevelser jeg hadde før vi ble sammen. Han oppfordrer meg også til å fantasere om menn vi kjenner eller har møtt, vil se på at jeg fingrer eller bruker sexleketøy mens jeg forteller om hva jeg drømmer at de gjør med meg. Dette tenner vi begge på.

 

Anonymous poster hash: a7e3d...a59

Vi drev lenge med fantasering som dere. Det var sykt gøy. Tilslutt gjorde vi det og vi begge elsker det. Vi elsker hverandre og har det kjempe fint sammen. Han er ikke i interresert i å ha med en annen dame i sengen vår. Er ikke en del av hans fantasi:)

 

 

Anonymous poster hash: 87064...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drev lenge med fantasering som dere. Det var sykt gøy. Tilslutt gjorde vi det og vi begge elsker det. Vi elsker hverandre og har det kjempe fint sammen. Han er ikke i interresert i å ha med en annen dame i sengen vår. Er ikke en del av hans fantasi:)Anonymous poster hash: 87064...019

Deltar mannen din da aktivt eller er han tilskuer? Hvordan møter dere menn å ta med?

 

Anonymous poster hash: a7e3d...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex på forskjellige steder,

Nei, det slår ikke kirkegården 😂

Rim job på hverandre,

Analsex

Strap on

Finger i rumpa mens man blir sugd

Ja..

I det siste har vi hatt med en felles venn for dp

Og snapchat bilder

 

Lurer på om konen er med på 4 kant

 

Anonymous poster hash: 41b8e...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex på forskjellige steder,

Nei, det slår ikke kirkegården 😂

Rim job på hverandre,

Analsex

Strap on

Finger i rumpa mens man blir sugd

Ja..

I det siste har vi hatt med en felles venn for dp

Og snapchat bilder

 

Lurer på om konen er med på 4 kant

 

Anonymous poster hash: 41b8e...226

Rim job? Dp?

 

Jeg penetrerer han med tunga mi, det beste han vet

 

Anonymous poster hash: 8f961...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rim job? Dp?

 

Jeg penetrerer han med tunga mi, det beste han vet

 

Anonymous poster hash: 8f961...bef

Rim job/rimmin: slikking av rumpehull

Dp: double penetration/ dobbel penetrerinn. Altså en i skjeden og en i analen.

 

 

Anonymous poster hash: 8510c...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanert på nattoget mellom Oslo-Trondheim, helt fullt.

 

Sex på dansegulvet på et utested, han tok meg oppå en høyttaler. Sex i samme seng som en sovende venninne (fikk vite senere at hun ikke sov...). Sex på en bademadrass på en ganske full strand. Blitt fingra av kusina mi.

 

Anonymous poster hash: 91b2d...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltar mannen din da aktivt eller er han tilskuer? Hvordan møter dere menn å ta med?

 

Anonymous poster hash: a7e3d...a59

Begge deler, både deltar og ser på:)

Finns ulike nettsider, men vi bruker lang tid på å finne de rette. Kjemien må være tilstede mellom alle tre:) så snakker gjerne jeg med han andre og mannen min snakker med han om regler osv:) vi har aldri hatt det bedre sammen.

 

 

Anonymous poster hash: 87064...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, både deltar og ser på :)

Finns ulike nettsider, men vi bruker lang tid på å finne de rette. Kjemien må være tilstede mellom alle tre:) så snakker gjerne jeg med han andre og mannen min snakker med han om regler osv:) vi har aldri hatt det bedre sammen.

 

 

Anonymous poster hash: 87064...019

 

Hva er det som gjør at en annen mann ønsker å ha sex med ei dame hvor mannen hennes ser på? Tenner han på også at en ser på, eller er det bare for å få seg noe?

 

Anonymous poster hash: 4450d...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det som gjør at en annen mann ønsker å ha sex med ei dame hvor mannen hennes ser på? Tenner han på også at en ser på, eller er det bare for å få seg noe?

 

Anonymous poster hash: 4450d...29a

De tenner på det, er vel sikkert følelsen av litt "makt" å kunne ta en annen manns dame/kone

 

Anonymous poster hash: 87064...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Var på en lukket klubb, ikke sexklubb, men var egne rom/steder hvor det var lov å ha sex slik at man kunne ha seg uten å være i ansiktet på andre på utestedet. Endte opp med å fingre hun ene jeg ofte dro dit med og fikk henne til å sprute. Det var mange folk som gikk rundt og en bekjent av oss fikk jakken dusjet av henne. Han holdt en halvliter med øl, skvatt, så ned på jakken og så på oss. Dama holdt på å le seg ihjel. 

Ellers kjørt bil etter et par øl, da jeg fikk invitasjon til trekant på msn. Likte å kunne fingre to jenter å være inne i dem samtidig. 

Sex på bademadrass i havet. Litt under vann da. Klønete, men morsomt. Sex med ski på beina. Langrennstur på fjellet. Doggy. 

Anonymkode: 4f51e...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...