Gå til innhold

Nakenbilde av vårt barn til besteforeldre?


LilleguttenMin89

Anbefalte innlegg

Hva mener dere?

Jeg er vel kanskje litt overdramatisk når det gjelder dette, men det får så være.

Min svigermor, bestemoren til min sønn, har bedt om å få et nakenbilde av han, der han ligger med ben og rumpe opp.

Dette vil dem ha fordi mannen hennes har to barnebarn som dem har sånne bilder av, og dem vil "samle" på dem, og derfor få et bilde av vårt også for å henge på veggen.

Dette synes jeg ingenting om, jeg mener at nakenbilder av vårt barn skal ikke være noen andre plasser enn hjemme hos oss!

Min kjære er veldig svak for sin mor, og kunne derfor ikke brydd seg mindre om hun har nakenbilder av lillegutten vår eller ikke.

Men forhåpentligvis kan både han og hun respektere at ingenting sånt skal ut herfra.

Jeg vil tilogmed ikke gi sånt til min egen mamma, og vi to kommer veldig godt overens også.

Mens jeg og hans mor ikke gjør det, selv hvor falsk hun er mot meg. Og ikke minst frekk. På en "høfflig" måte.

 

Men at hun ikke får sånne bilder av han, har ingenting med meg og henne å gjøre. Det har med at det er private bilder av MIN og HANS sønn. Ingen, uansett hvem, har noe med nakenbilder av han. Da kan han heller bestemme sånt selv når han er stor nok.

 

Hva mener dere? Prøv å ikke kom med masse negativt mot meg og det jeg mener, men si DERES mening om det var dere som satt i denne sitvasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tilda med to små <3

Hmmm, jeg ville nok ikke hatt et stort bilde av en naken mini med rupa i været hjemme hos noen andre, nei. (Ikke hjemme hos meg selv heller for den saks skyld.)

 

Men at bestemor tar bilde av småen i bare netto som løper gjennom vannsprederen i hagen og har dette i fotoalbumet sitt gjør meg ingenting.

 

Så. For meg gjør det ingenting om besteforeldrene har bilder av ungene nakne. Men jeg synes ikke om at de skal henge på veggen for alle og enhver å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så du har et prinsipp du vil følge. Hvis det ikke føles riktig for deg at andre har "nakenbilder" av ungen din, så stå på ditt.

 

Jeg forstod ikke helt oppsettet på bildet. Er det sånn at ungen ligger på ryggen og man ser det meste? Da er jeg helt enig med deg. Men hvis ungen ligger på magen, og en kun ser stumpen, så synes jeg det er greit.

 

Det er din baby og du bestemmer. Mannen din har jo også et ord med i saken, men dere kan sikkert finne andre "poser" som er fine som dere kan gi til bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilda med to små <3

Hvor gammel er ungen, forresten? Jeg tenker at dess større ungen er dess mer feil blir det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke fascinasjonen for nakenbilder av barn. Har et greit forhold til nakenhet, men mener det ikke trenger "dokumenteres" i det vide og brede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt en feil ang stillingen. Det er at han skal ligge på rygg, med bena i været sånn at utstyret hans ikke vises.

Gutten vår er to mnd gammel, og som ei annen skrev lengre opp her, at hun synes det blir værre jo eldre barna er, vel, jeg synes det er like ille uansett hvor gammel han er. Selvfølgelig, det er jo veldig ille når dem er begynt på skolen osv :P Men dere skjønner vel.

 

Nå har vi derimot sagt ifra til henne at vi håper hun kan respektere vår avgjørelse om at hun ikke får nakenbilder whatsoever, av vårt barn, men kan fint få andre bilder av han om hun ønsker (hun er bare her vi bor ca en gang i året når det passer henne og gubben.....) så hun får jo ikke sett han, hun var her når han var rundt 3 uker eller noe, så neste gang blir når han skal døpes evt til vintern rundt 5-6 mnd-aldern.

 

Men nå gikk det helt av sporet her, har for mye å klage på jeg :P

 

Men tusen takk for svar! Ble litt positivt overrasket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stårma

Vi tok noen veldig fine "naken" bilder hos fotograf. Tok bildene da han var 5 mnd, fotografen anbefalte "naken" bilder fordi sånne små ofte drukner litt i klær og de kommer bedre frem når de er nakne. Bildene er veldig smakfulle, rumpen er ikke i hovedfokus men kan kan skimte konturene av den. sånn klassisk babybilde. ser ingen grunn til hvorfor ikke besteforeldre skal ha et tidløst "naken"bilde av barnebarna på veggen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Antarctica

Jeg har såkalte nakenbilder av ungene, og det har alle i familien fått. Men det som vises er bare ansiktet og brystet, det er et typisk saueskinnsbilde der ungen ligger på magen og heiser seg opp på hendene.

 

Jeg syns HI bare skal si til svigermor at hun får et bilde når barnet har vært hos fotografen, men hvilken posisjon ungen ligger i kan du ikke garantere for, og ei heller hva som er antrekket, men at du håper hun vil sette pris på det!

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...