Gå til innhold

***IKM 32***


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj.. Hatten symptomjakta.. Er sikker på at den dagen jeg ikke tenker over det så er jeg gravid.. Men er nok ikke det denne gang... Men håper

 

Hvorfor er du så sikker du ikke er det da hannepålandet? Krysser fingrene for deg og alle andre her jeg:)

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm idag, men negativ test på lørdagen så jeg venter litt med å teste. Vet jo ikke om JEG har hatt mensen eller om det var festeblødninger. Kan ikke kalle det for mensen heller, siden det var så lite. Var spotting i 4 dager bare. Venter til onsdag eller torsdag med å teste, og er den forsatt negativ da er jeg garantert ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi leter vel alle etter symptomer:) jeg teste på søndag men var negativ var litt tidlig da men har hatt vondt nederst i magen siden helgen og lurer på om tr kommer tidliger denne gang? Har ferie nå så heldigvis klarer jeg å la ver tenke for mye...

Men lykke til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersens tante kom på besøk her om dagen gitt. Så blir vel ny pp da... Lykke til alle dere andre, håper jeg har tatt tanta for dere!! ;)

 

Mandag 6.august

*AgyBirdie

*smilejenta84

*88frøken

*all i want is u

*Renate, 5.pp

 

Tirsdag 7.august

 

 

 

Onsdag 8.august

*Fomle84

 

 

 

Torsdag 9.august

*verpesjuk86

*Marolla

 

 

Fredag 10.august

*Nora-Pernille

*Gutt 2010 +? 8.pp

 

 

Lørdag 11.august

*Anonym87

*Rosin i bolla?

*Hannepålandet

*En til, please

*Petra- Prøvedokke

 

 

 

Søndag 12.august

*Alla<3

*FireFineTroll

 

************************

 

Gravid

*

 

************************

Ny pp

*88frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig 88frøken. Lykke til neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er så vanskelig! mannen min er bortreist på jobbreise, så han er ikke hjemme før fredagskveld, derfor vil jeg ikke teste før han får være med, dvs lørdag da.... Har så lyst å teste...!;) hehe.. må bare holde ut.. hjelp meg!;)

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppa av ganske tidlig, og prøvde heller ikke på å bli gravid denne gangen pga. en operasjon. MEN fikk mensen idag, så følger dere over i neste PP! Håpe det går bra for oss alle da <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i den situasjonen at vi ombestemte oss underveis. Men vi rakk å prøve et par ganger, dog en stund før EL. Dvs hvis EL er 14 dager før beregnet IKM. Idag er jeg 1 dag over IKM, testet negativt igår. Men vi blir glade og syns det er veldig koselig hvis jeg skulle være gravid. Var bare slik at fornuften slo inn over følelsene i planleggingsfasen. Det passer egentlig bedre for oss å vente ca 8 mnd til med prøvingen. Men er veldig spennende dette da! Kjenner etter symptomer (halsbrann idag), og har et lite håp om positiv test.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Hatten symptomjakta.. Er sikker på at den dagen jeg ikke tenker over det så er jeg gravid.. Men er nok ikke det denne gang... Men håper

 

Hvorfor er du så sikker du ikke er det da hannepålandet? Krysser fingrene for deg og alle andre her jeg:)

 

a87

 

 

Er nok bare nerver... Håpet er der. Testa for el og vi traff godt. Men er lettere å tåle skuffelsen dersom jeg ikke er gravid dersom jeg holder tankegangen på minimum positiv... Ble visst innviklet men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Hatten symptomjakta.. Er sikker på at den dagen jeg ikke tenker over det så er jeg gravid.. Men er nok ikke det denne gang... Men håper
Hvorfor er du så sikker du ikke er det da hannepålandet? Krysser fingrene for deg og alle andre her jeg:) a87
Er nok bare nerver... Håpet er der. Testa for el og vi traff godt. Men er lettere å tåle skuffelsen dersom jeg ikke er gravid dersom jeg holder tankegangen på minimum positiv... Ble visst innviklet men men...

 

Fornuftig du Hannepålandet! ;) Men jeg krysser fingrene for oss i mens jeg da;)

a87 (fire dager til testing... ahhhh....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 6.august

*AgyBirdie

*smilejenta84

*88frøken

*all i want is u

*Renate, 5.pp

 

Tirsdag 7.august

 

 

 

Onsdag 8.august

*Fomle84

 

 

 

Torsdag 9.august

*verpesjuk86

*Marolla

 

 

Fredag 10.august

*Nora-Pernille

*Gutt 2010 +? 8.pp

 

 

Lørdag 11.august

*Anonym87

*Rosin i bolla?

*Hannepålandet

*En til, please

*Petra- Prøvedokke

 

 

 

Søndag 12.august

*Alla<3

*FireFineTroll

 

************************

 

Gravid

*

 

************************

Ny pp

*88frøken

* all i want is u 16.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr her! Har jo egentlig prøvd å ikke bli gravid, men med en kombinasjon av sikre perioder/hoppe av i svingen kunne det jo skjedd likevel. Blir nok mer slurvete for hver måned nå, så får se :) Skulle jo egentlig prøve nå, men pga at jeg begynner i ny jobb neste uke, tenkte vi det var lurt å vente et halvt års tid. Var jo veldig innstilt på å begynne nå, så spørs hvor lenge jeg venter..

 

Men litt deilig å ikke måtte fortelle min nye sjef at jeg har gått hen og blitt gravid før jeg i det hele tatt har begynt ;) Så litt glad også, veldig praktisk dette her, fornøyd uansett..

 

Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig for dere hvor tanta har kommet. Håper det er noen som er blitt gravide, men som bare ikke har fått oppdatert?

 

Jeg for min del fant ikke ut når EL evt var. Med 28-dager syklus som sist, er IKM til lørdag, men kan fort bli senere. Dumme meg som sa at jeg ikke skulle teste denne gangen, gjorde det i går, på ettermiddagsurin. At jeg ikke lærer...

 

Har forresten blitt syk, vond hals, feber og hodepine. Det som er litt spesielt er at jeg ble det sist et par dager før IKM også, og da satt spiren (en kort tid ihvertfall). Så nå går jeg og innbiller meg at dette er et symptom... Har også spenn i tennene og kløe i tannkjøttet, men dette er vel noe som fort kan ha en sammenheng med bihulene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Har egentlig IKM i dag, men har blødd i tre dager, allerede. Det rare er at tempen stiger, og jeg tester positivt! Så jeg er teoretisk sett gravid, men jeg har ingen tro på at det holder, når jeg blør såpass mye og friskt. Merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Har egentlig IKM i dag, men har blødd i tre dager, allerede. Det rare er at tempen stiger, og jeg tester positivt! Så jeg er teoretisk sett gravid, men jeg har ingen tro på at det holder, når jeg blør såpass mye og friskt. Merkelig....

 

Hmm... så merkelig.. Du må vel nesten bare ta dag for dag og se hva som skjer? Ta en ny test etterhvert? Men ja, du skal jo være gravid om testen sier det;) Kan jeg gratulere deg litt forsiktig? ;)

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om alle dere som har fått tanta på besøk.. :( Bedre lykke neste gang. Ikm i morgen for min del, har blanda følelser - symptomer som kommer å går, har blødd to ganger ved sex.. får vel bare se...

 

Lykke til dere som ikke har testet eller fått tr enda!

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt2010+ ?

Ble gravid, men mistet, fikk nok el før tiden for er/var 5 uker..

Så da hopper jeg videre til uke 36..:(

 

 

 

Mandag 6.august

*AgyBirdie

*smilejenta84

*88frøken

*all i want is u

*Renate, 5.pp

 

Tirsdag 7.august

 

 

 

Onsdag 8.august

*Fomle84

 

 

 

Torsdag 9.august

*verpesjuk86

*Marolla

 

 

Fredag 10.august

*Nora-Pernille

*Gutt 2010 +? 8.pp

 

 

Lørdag 11.august

*Anonym87

*Rosin i bolla?

*Hannepålandet

*En til, please

*Petra- Prøvedokke

 

 

 

Søndag 12.august

*Alla<3

*FireFineTroll

 

************************

 

Gravid

*

 

************************

Ny pp

*88frøken

* all i want is u 16.pp

*Gutt 2010 +? 8.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid, men mistet, fikk nok el før tiden for er/var 5 uker.. Så da hopper jeg videre til uke 36.. :(

 

Huff, så trist å høre.. :( Bedre lykke til neste gang! :)

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 6.august

*AgyBirdie

*smilejenta84

*88frøken

*all i want is u

*Renate, 5.pp

 

Tirsdag 7.august

 

 

 

Onsdag 8.august

*Fomle84

 

 

 

Torsdag 9.august

*verpesjuk86

*Marolla

 

 

Fredag 10.august

*Nora-Pernille

*Gutt 2010 +? 8.pp

 

 

Lørdag 11.august

*Anonym87

*Rosin i bolla?

*Hannepålandet

*En til, please

*Petra- Prøvedokke

 

 

 

Søndag 12.august

*Alla<3

*FireFineTroll

 

************************

 

Gravid

*

 

************************

Ny pp

*88frøken

* all i want is u 16.pp

*Gutt 2010 +? 8.pp

*Anonym87 11.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått positiv test. Termin blir da 22 april. Men kan jo fortsatt ende med kjemisk. Skal tro det 100% om en uke dersom tantefaen holder seg i goood avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...