Gå til innhold

Endelig min tur! :)


Anniemor_91

Anbefalte innlegg

Da er ventetiden over for vår del :D

Onsdag 04.07 var vi på "overtidskontroll" (8 dager over tiden). Da dem skulle ta en siste ultralyd fant dem ut at hun lå i seteleie. Noe som kom som et sjokk både for meg, jordmor og sykehuset. Da jenta i magen så ganske stor ut bestemte sykehuset seg for at jeg måtte ta keisersnitt.

Så dagen etter (torsdag 05.07) klokken ni på morgenen fikk jeg verdens nyeligste prinsesse i armene mine. Nå bare storkoser vi oss på sjukehuset. I morra skal vi hjem :)

 

Det at hun lå i seteleie og at jeg måtte ta keisersnitt kom som et sjokk på meg og jeg var ganske langt nede.. Tårene sprutet.. Men nå har jeg fått verdens største gave, så dette med å oppleve en "ordentlig" fødsel får jeg ta neste gang ;)

 

På en kontroll hos barnelegen i dag fant han ut at snuppa vår har hofteleddsdysplasi. Det var en tung beskjed å få, og jeg gråt og gråt igjen.. Men jeg er utrolig glad for at det ble funnet ut så tidlig, for da vil det bli helt bra i løpet av kort tid. Er vel morsinstinktet som tar litt styringa om dagen. Er ikke så mye som skal til. Jeg skjønner at hun ikke har vondt og at dette vil gå seg til, men hun har sånn pute mellom beina så hoftebein står rett ut hele tiden, og jeg er selvfølgelig redd for at hun ikke skal ha det godt.

Dem er veldig snille og koselige på sjukehuset her og jeg føler at vi blir tatt godt vare på :)

 

Dette blei er litt langt og rotete innlegg, men jeg orker ikke å sette meg ned å "finskrive" det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...