Gå til innhold

Noen som har lyst til å dele sin mening om navnet Tiril?


Mambaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi heter det :) og syntes det er fint jeg <3 og det gjorde jeg tre år før hun kom så sier det ikke bare fordi hun heter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint, men har fått litt intrykk av at det er litt i ferd med å bli veldig poppis. Jeg veit om tre stk som har kalt datteren Tiril i løpet av kort tid, og sjøl om de alle bor på østlandet bor de på forskjellige kanter. Jeg har stussa litt på det og tenkt, jøss har det blitt ett poppulært navn nå da... Ikke noe negativt med navnet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, sÅ koselig med positive svar! Jeg visste ikke at det var pÅ vei til Å bli populært, den eneste jeg kjenner som heter Tiril er 60+... FÅr hÅpe det holder seg unna "topp 10" en liten stund til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiril er fint! Vet om to, ei voksen og ei i bhg her.

Vet også om en Siril, og det er mer sjeldent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint navn. Har vurdert det selv om jeg får ei jente en gang. Har ikke hørt om noen som heter det nå.. så veit ikke om det blir så popis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Tiril på 7 år og syns fortsatt det er et flott navn. Selv syns hun det er litt dumt at det et så vanlig og at hun kalles "store-Tiril" på skolen. Så det er vel ganske vanlig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...