Gå til innhold

Kan dere flytte alle de tusen navnetrådene over til navnedebatten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at alle kan skrive og spørre om hva de vil på anonymforumet, men seriøst! Så mange navnetråder og godt over halvparten er bare tull og trolletråder. Det er kun støy!

Kan dere ikke flytte dem over til navnedebatten så kanskje stopper trollinga.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På DIB er det ikke navnedebatt..

 

Det er navnedebatt på BIM. Burde ikke være så vanskelig å bruke og de fleste evner å benytte seg av flere nettsteder

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/forum/4795-navnedebatten/

Og så får man også forby alle andre tema som har egne debatter rundtom, det skulle vel være absolutt alle...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunn enig her. Siden det er så veldig mange navnedebatter heletiden, og mange av de et troll, så tror jeg også det hadde forbedret seg om det hadde blitt flyttet over til navnedebatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På DIB er det ikke navnedebatt..
Det er navnedebatt på BIM. Burde ikke være så vanskelig å bruke og de fleste evner å benytte seg av flere nettsteder http://www.klikk.no/...-navnedebatten/
Og så får man også forby alle andre tema som har egne debatter rundtom, det skulle vel være absolutt alle...

 

 

Det er ikke snakk om å utelukke temaer som har egne debattsider, men å få slutt på smamingen som det de siste dagene har vært med navntråder. Både seriøse, troll og hetsende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Godt poeng at alle debatter som handler om navn skal ligge på navnedebatten.

Men jeg har dessverre ikke mulighet til å flytte over alle debattene.

Men det jeg kan gjøre er å gjøre navnedebatten om til et fellesforum, slik at samme debatten er på både Barn i magen og på Din baby.

Da kanskje det hjelper.

Hva tenker dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Fellesforum er bra. Men trolla finner du ikke på et uanonymt forum, så det er ikke sikkert det hjelper stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...