Gå til innhold

Hvor finner jeg fine barneklær?


mnv

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig problemer med å finne klær jeg liker. Synes alt blir så sukker søt, typ tekst "min lille prinsesse" og rosa på rosa på rosa.. Ja venter jente :) Tror jeg kanskje er mer vintage typen, hvit, beige, og slike farger... Er det noen som vet om en online butikk der det ikke koster son kjempe mye? Tenker i begynnelsen vokser jo hun så fort... men jeg vil jo gjerne kle henne i klær jeg synes er fine :)

 

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LaRedoute sin høstkatalog var det mye fint til jenter denne gangen. De hadde noen søte plagg i beige/hvitt/offwhite/brun. Det eneste er at jeg synes de passer bedre når babyen blir mer 4-5 mnd og oppover.

 

Ellos sin høstkatalog hadde også noen fine nøytrale sett i hvitt/grønt/orange :)

 

Det er ikke så lett å finne lyse nøytrale klær. Har inntrykk av det skal være veldig kjønnsbestemt fra første dag. Det er jo ikke alle som ønsker å vite kjønn.

 

Men du trenger jo endel klær i begynnelsen, vi gjorde iallfall det med en gulpe - og "nakkebæsj" baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

kappahl har mye fint i den nye serien... skal også ha jente, og etter tre gutter så blir det nok litt søtt også... men det er mye fint i duse farger der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...