Gå til innhold

Okei, da er testen demontert. Ser dere streken??


På vei igjen <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere :)

Testet med både g-test og el-test fra lavpristester i morges. El-testen er blodrød, og g-testen kan man kanskje skimte noe om man ser nøye under det beste lyset på badet ;)

Men, jeg gir ikke opp av den grunn, skal jo endel mer hcg til for at billigtesten skal slå ut enn docmorris'en. Vurderer å kjøpe en ny docmorris for å ta i morgen tidlig, men jeg vet ikke.

Kjører på som om jeg aldri hadde fått positiv test og legger inn aksjer. Kan jo være at testen var feil, og de blodrøde el testene viser at det faktisk er el på gang. Man vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Og ditto :) el testene har vært blodrøde både i går og i dag, så la inn aksjer i gårkveld.

Om de fortsetter å være sånn de neste dagene, så er det vel muligens et tegn på noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også to streker:) Og jeg fikk også positiv EL test når jeg var gravid! EL testen blir positiv fordi LH hormonet ligner på HCG hormonet. :-)

 

Har du tatt en ny test? Hvor mange DPO er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dustetesten var negativ :( Og da tror jeg på den. Nå skal jeg ikke teste igjen før jeg evt er over ikm. Har egentlig liten tro på at aksjeleggingen på mandag holder denne gang. Knallpositive el tester både søndag og mandag, og jeg har ikke el slim :( Så da er det ikke sikkert at soldatene har overlevd frem til el.

Men vi får bare se. Om testene er riktig, så er jeg 1-2 dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...