Gå til innhold

Har du noen gang blitt såret, skuffet eller sint her inne?


anonymemammaen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble lei meg da jeg fikk høre at jeg kom til å drepe barnet i magen fordi jeg drakk Battery da jeg var gravid og at jeg var overgriper og skulle rapporteres fordi jeg gjorde som barnelegen sa jeg skulle gjøre når barnet mitt var forstoppa og jeg måtte hjelpe til med tuppen på en q-tip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Nei, overhode ikke. Hvis man tar seg nær av hva folk her inne sier, bør man skaffe seg litt tykkere hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfuggel i vinterland

Har vært en og annen kommentar som har truffet litt, men noe annet ville vel vært merkelig mtp hvor aktiv jeg er her inne.

 

Jeg kalte meg "jenta til Henrik" før, og da jeg skrev her inne at Henrik var på vei ut av forholdet så fikk jeg slengt etter meg at det sikkert var pga ungene mine. Nå VET jeg at det ikke var tilfellet, snarere tvert imot, men allikevel så var det jo litt vondt å høre.

 

Ellers hender det titt og ofte at jeg blir både frustrert, provosert og oppgitt av enkelte her inne, men jeg er en relativt optimistisk og positiv person og prøver å ta det meste med et smil og kan heller komme med en fleip tilbake. Jeg tar ikke så fryktelig mye her inne veldig bokstavelig eller høytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk reagert på hvordan enkelte navn blir hetset her inne. Blir oppriktig lei meg pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk reagert på hvordan enkelte navn blir hetset her inne. Blir oppriktig lei meg pga det.

 

Skulle til å si det samme.

 

Har ikke blitt såret på egne vegne, men blir faktisk lei meg når voksne mennesker kan uttale seg så til de grader nedlatende og stygt om et BARNS navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miryks

Om det er kommentarer som går på meg som mor, så skal jeg ikke nekte for at det treffer litt nerver. Men er det meningene mine det kritiseres osv, så bryr jeg meg ikke så altfor hardt :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg blir så overgitt at jeg har lyst å dunke hodet i pcn, men aldri blitt såret eller skuffet.

 

For meg så er dib underholdning, og legger ikke så mye i det. Har heller ikke skrevet seriøse debatter der jeg har blitt slaktet heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spurte om jeg kunne kalle dattren min Vårlykke, fikk jeg bare frekke tullekomentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet og sint da jeg diskuterte med noen her inne om mannlig omskjæring og de var uvitende nok til å påstå at det bare er positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er så mye tullsvar her inne så det blir jeg ikke.

men lurer på noenganger hva som surrer i huet til enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver aldri innlegg her inne, svarer bare. Så har aldri blitt skuffet eller såret. Syns det er bra underholdning her inne og bra diskusjoner noen ganger. That's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg spurte om jeg kunne kalle dattren min Vårlykke, fikk jeg bare frekke tullekomentarer.

 

Er det så rart da? Vårlykke er ikke et navn, men et ord. Vanskelig å ta noen seriøs når dem vil kalle barnet sitt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...