Gå til innhold

Bryst


ineralb

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere andre mener om brystforstørre? Er en ung dame på40 med en datter på 19,å har ikke pupper igjen,bare noen små skinnfiller :( Typen er sterkt imot det,men jeg vil! Tør snart ikke vise meg for meg selv engang,så gale er det :( Får høre av andre at det må JEG bestemme selv,synes dere jeg skal bestemme selv,eller må jeg høre på typen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryst er en viktig del av kvinnens identitet. Hvis det vil gjøre det vil ett lykkeligere menneske, så gjør det. Og hvis økonomien er der så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det for din egen skyld:-) Jeg har aldri hatt pupper, og alltid sagt jeg skal kjøpe nye når jeg er ferdig med amming:-) Og sånn blir det! Her er gubben mer ivrig enn meg da, så sånn sett er ikke det noe problem, men hadde gjort det uansett. For MIN skyld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ordne litt skader vell ikkje. men ville ikkje tatt store silikon pupper. men ett lite innlegg for selv følelsen forstår eg godt.

hadde små pupper før eg fikk barn. og når eg blei gravid og endelig kunne fylle ut en D cup var eg super fornøyd. men det varte jo kun ut amme perioden. sleit litt med det selv. og kjenner det at nå som eg er gravid igjenn er eg mer fornøyd :) hjelper faktisk en del på selvfølelsen og kunne ta på ei utringa topp og føle seg bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Ja det er bare for min egen del,å bare det! Men typen vil ikke høre om det engang :( Hva gjør jeg? Får høre fra de fleste at det må JEG bestemme selv,men hva når typen er så imot det? Har så lyst å bare bli "normal",tror jeg må begynne å ta det opp på alvor,gleder meg ikke,han blir sur bare jeg nevner det :( "Jeg er innbilsk å tror jeg er noe",får jeg høre :( Hadde dere gjort det uansett?vil ikke ha mye,bare fylle ut litt,en liten B-cupt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøp en BH med innlegg, puter, eller løse sillikon innlegg... så er du fornøyd utseende messig, og typen fornøyd følelsesmessig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte inn silikon for ti år siden. Jeg hadde veldig små, men fine pupper fra før. Jeg la heldigvis ikke mye inn i (170ml i hver) så det passet perfekt til min kropp. Etter å ha født barn og ammet liker jeg puppene enda bedre enn før. Nå er det ingen som kan se det er silikon, de "henger" liksom litt som pupper og er fine.

Etter jeg når får mitt tredje barn, skal jeg nok fornye putene, det er jo ikke bare en operasjon en er forpliktet til når en først opererer inn. Jeg kommer ikke til å ha noe serlig mer inn, for jeg liker de slik de er.

 

Siden du har ammet og føler du har bare huden igjen, så tror jeg du kunne blitt veldig fornøyd om du utførte en slik operasjon. Du kan jo betrygge din kjære med at du ikke skal ha de så store, bare fylle litt på. For en ting er sikkert, det er ikke fint når puppene står rett frem og opp, og en får denne kolosale buen øverst. Det syns ikke jeg. Men å fylle på og få naturlige fine pupper, det er fint, det.. =)

 

Lykke til med valget, husk at mannen din nok blir veldig fornøyd når du bare har gjort det.. Kanskje han er redd for du skal bli for mye blikkfang for andre.. Er det sjalusien som murrer?? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din kropp, ditt valg :)

Når jeg er ferdig med barn, skal puppene heises og strammes opp og magen skal bli kvitt løshud :)

Det er din kropp og du som skal gå rundt med den, så hvis kirugi får deg til å føle deg mer vel så go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar igjen. Er enig er stygt med for mye,da blir det skikkelige "silikon-pupper",vil ikke ha det,men bare litt fyll,en liten B-cup.nå fyller jeg ikke en A-cup engang :( Tror jeg ender med litt...kommer til å bli mer fornøyd både meg og han tror jeg,hjelper jo på selvtillitten min.noe jeg hadde trengt ang. å vise meg :( Jeg håper det ordner seg,jeg vil!! Som sagt,takk for svar Ps skriv gjerne flere meninger,har jeg noe å vise han..hva andre mener...så lenge det bare gjelder "å ordne litt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,har et spørsmål til...jeg er ikke for gammel for en slik operasjon? Er 40,men føler meg like ung som for 10år siden! Tror det går den veien,tenker ikke på annet :/ Igjen,takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,har et spørsmål til...jeg er ikke for gammel for en slik operasjon? Er 40,men føler meg like ung som for 10år siden! Tror det går den veien,tenker ikke på annet :/ Igjen,takk for svar

 

For gammel?? Nei, for noe tull, det er du ikke.. Du er absolutt ikke for gammel til å pynte litt på brystene. En ønsker jo å være fin og føle seg vel like mye når en er 40 år som 30år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at med innlegg som "ludviksmamma" skriver,så hjelper det lite på selvtilliten min,klarer ikke "vise meg" lenger,nesten ikke for meg selv engang,så vil ikke tro det hadde hjulpet så mye...desverre,hadde det bare vært så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at med innlegg som "ludviksmamma" skriver,så hjelper det lite på selvtilliten min,klarer ikke "vise meg" lenger,nesten ikke for meg selv engang,så vil ikke tro det hadde hjulpet så mye...desverre,hadde det bare vært så lett!

 

Det er ikke noe å bry seg med. Er ikke det samme når puppen liksom må kles av på kvelden. Dette er noe som de som ikke har opplevd å leve med, beklager ordvalget- utvridde baklommer til pupper. Om en da ikke har selvtillit og ønsker å fikse på utseende, så har en all sin rett til det.. Om du føler deg klar for det, og det er dette du ønsker, så hadde jeg helt klart gjort det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for hva graviditet og amming kommer til å gjøre med kroppen. Jeg har idag intet heng. Og har gjort det klinkende klart at det skal rettes opp i eventuelt skavanker etterpå. Og da skal vi betale det i fellesen. Min mann forstår meg. Så lenge jeg er happy så er han happy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for å fylle ut puppene som allerede er der så synes jeg det er helt greit å gjøre det. Det er som regel det som blir finest og ser mest naturlig ut :)

 

Puppeforstørring bare for å ha større pupper derimot og slike overfylte runde baller har jeg virkelig ikke sansen for! :P

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med dere,vil bare tilbake omtrent der jeg engang var,da det var noe inni der,å det var det "Hannepålandet" :( Jeg var en "vanlig" B-cup,men nå er jeg ikke A engang :( men veldig fint å høre andre sine synspunkter,har fått meg til å føle meg vel med følelsen av at det er dette jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det for din egen del. Mannen vil nok bli fornøyd, bare han skjønner at det ikke er snakk om størrelse på linje med Pamela Anderson (og mange andre)... Og du er så absolutt IKKE for gammel, kjære deg. 40 år er da ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok selv brystforstørrelse for 2 år siden, og kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er. Jeg hadde en liten A, og gikk opp til B, liten B. Kirurgen var også veldig opptatt av at det skulle se så naturlig ut som mulig og prøvde forskjellige størrelser underveis i inngrepet. Det er ikke mange som vet at jeg har tatt, og det går heller ikke an å se det, om jeg ikke ligger toppløs på rygg da.

Min mann var veldig opptatt av at jeg måtte gjøre det for min egen del. Han elsket puppene mine som de var. Så selv om jeg var kjempe misførnøyd og har hatt store komplekser for brystene hele livet, så var det jo deilig å vite ( og se) at mannen min var fornøyd med meg uansett:). Han er veldig fornøyd nå også,hihi. De er små og faste og passer kroppen min perfekt. Mange assosierer brystforstørrelser med Pamela Anderson og glamormodeller, men for majoriteten så er det jo ikke slik vi ønsker å se ut etter operasjonen.

 

Finn en kirurg som er anerkjent og som tenker likt som deg, så er jeg overbevist om at du kommer til å bli veldig fornøyd.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad hver dag når jeg går inn her å leser hva dere skriver :) godt å vite at jeg ikke er alene om dette,å lurte på om det var veldig "bimbi" å gjøre det? Men jeg snakker ikke om noe Pamela-pupper,bare "fikse" litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle synspunkter og kommentarer :) bare av å lese hva dere mener alle sammen,så har jeg vel nesten bestemt meg for å gjennomføre det :) dere har fått meg til å føle meg "normal" :) visste ikke hvordan andre så på det,som sagt,følte meg litt"bimbi" med tanke på å gjøre det,men ikke nå lenger :) Spurte en venninne i dag hva hun synes,å da hun så "fillene"mine,forstod hun meg. Jeg var gravid(men tok abort) for et godt halvt år siden,da fikk jeg melk men husker hvor fin de var,husker jeg tenkte at kunne de ikke vært sånn! Men er det samme pris overalt? Så en plass det stod fra 27.000,men de skriver at kommer til å komme på rundt 32.000? Hva er det som utgjør prisen,str.? Noen som hvet?Bor i Bergen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to andre som jeg kjenner tok operasjon her http://www.plastkir.no/. Jeg var veldig fornøyd med alt ( det var de og), og synes at kirurgen var meget profesjonell. Husker ikke prisen, men rundt 30.000. Emmes var navnet på kirurgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

jeg tok brystforstørrelse for 5 år siden. har ikke angret et sekund!

for meg var flere ting viktige for avgjørelsen, men det viktigste er at du gjør det for deg selv og INGEN andre! det er ditt valg! selv fylte jeg ikke en aa-cup en gang og jeg er ellers normalt stor i kroppen. idag har jeg små d-cup og de står veldig fint i forhold til kroppen min :)

pr idag er jeg gravid med mitt første barn, så nå er jo alt større :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor forskjell på runde proteser og dråpeformete..når jeg "bare" tenker litt.?dere har vel lest det andre jeg har skrevet..så lurte på om jeg kan tenke på runde.bare gvet at det er litt billigere..har desverre ikke ubegrenet med penger! Jeg prøvde med poser m. ris,for å prøve hvor mye,men følte det ble for mye med 150ml,men annerledes med ris enn med silikon? Leste en plass at var bare å prøve å se hvor mye jeg tenkte,eller hvor stort jeg tenkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor forskjell på runde proteser og dråpeformete..når jeg "bare" tenker litt.?dere har vel lest det andre jeg har skrevet..så lurte på om jeg kan tenke på runde.bare gvet at det er litt billigere..har desverre ikke ubegrenet med penger! Jeg prøvde med poser m. ris,for å prøve hvor mye,men følte det ble for mye med 150ml,men annerledes med ris enn med silikon? Leste en plass at var bare å prøve å se hvor mye jeg tenkte,eller hvor stort jeg tenkte?

 

jeg har runde proteser, når det gjelder str, syns jeg det blir veldig vanskelig å gi råd. Jeg hadde kvinnelig kirurg, og jeg presiserte til henne at jeg ville at det skulle se naturlig ut og proporsjonene skulle passe til min kropp. De er vanligvis veldig flinke på slikt. jeg er formfull ellers på hele kroppen, og jeg la inn 250gr i hvert bryst,men da skal det sies at jeg var helt flat (bokstavelig talt) syntes det hørtes mye ut, men resultatet ble veldig bra i og med at jeg både har rumpe, lår og mage :)

bruk kirurgen, spør masse å be om råd.

Hvor har du tenkt å få inngrepet utført? :)

Endret av frøken alexandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...