Gå til innhold

Når går det over? (Vaskemidler, bensin.... )


Taibinato

Anbefalte innlegg

Jeg som skrøt sånn over at "neida, jeg har da ikke dilla på noe", fikk rundt uke 28 et helt manisk forhold til vaskemidler.

 

Det startet så fint med Ajax vaskemiddel, og har siden da utviklet seg til Ajax Universal Spray, Jif skuremiddel, Jif våtmopp med vårduft, klorin, sånn greie man har i stikkontakten på badet for å få god lukt, bensin, parkeringshus, imregneringsspray, og innleggssåler kjøpt i Sverige med sitronlukt (....)

 

Jeg kjenner suget etter å lukte på dette på samme måte som suget etter sigaretter eller snus. Får nesten abstinenser og blir sint om jeg ikke får sprayet litt rundt meg på morgenen. En kveld la jeg meg sammen med innleggssålen og snuste inn lukta mens jeg leste på senga.....

Når jeg er på butikken må jeg innom avdelingen for vaskemidler, bare for å se så mange pakker sammen... Og når jeg er ute på noe, gleder jeg meg bare til å komme hjem for å vaske litt - fylle bøtta med glovarmt vann med masse ajax.....

 

Huff.. Høres jo helt sykt ut... Og det føles sånn også... Spørsmålet er; Når går det over?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...