Gå til innhold

Synes det er litt ekkelt. Våkne av at jeg ble pult av sjefen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er en stund siden dette skjedde, på julebord. Var altfor full den kvelden (skammer meg!) og det siste jeg husker er at jeg er på hotellrommet for å legge meg. Det neste jeg husker er at jeg ligger der og blir pult av sjefen! Dette var da morgenen dagen etter. Jeg dytta han vekk, og kledde på meg og gikk tilbake til mitt eget rom. Han kjørte meg hjem etterpå, men vi snakket ikke om det.

Tenkte ikke noe over det som ett overgrep da, men har begynt å tenke på det i ettertid, syns fortsatt at det er ekkelt å tenke på! Vet fortsatt ikke hva som skjedde den natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjefen kom vel ikke bare inn på rommet ditt og pulte deg. Selv om du ikke husker noe er det jo ikke sikkert det var noe overgrep. Men skjønner du synes det er litt ekkelt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Sjefen kom vel ikke bare inn på rommet ditt og pulte deg. Selv om du ikke husker noe er det jo ikke sikkert det var noe overgrep. Men skjønner du synes det er litt ekkelt.. :P

 

Må bare poengtere, de var ikke på hennes rom.

 

HI:

Spørs om du har vært veldig på han på festen, og ikke husker at en av dere innledet til sex, og den andre var med på det. Tror nok kanskje jeg ville pratet med han om det, uansett hvor flaut det kan være, om han husker, så får du i det minste hans syn på saken, kanskje det kan hjelpe deg til å huske litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen kom vel ikke bare inn på rommet ditt og pulte deg. Selv om du ikke husker noe er det jo ikke sikkert det var noe overgrep. Men skjønner du synes det er litt ekkelt.. :P

 

Hvis hun ikke husker noe, så var det nok overgrep. Det er ikke lov å ha sex med sovende personer eller personer som er så beruset at de ikke klarer å gjøre rede for seg eller yte motstand. Les Norges lover en gang til du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen kom vel ikke bare inn på rommet ditt og pulte deg. Selv om du ikke husker noe er det jo ikke sikkert det var noe overgrep. Men skjønner du synes det er litt ekkelt.. :P
Må bare poengtere, de var ikke på hennes rom. HI: Spørs om du har vært veldig på han på festen, og ikke husker at en av dere innledet til sex, og den andre var med på det. Tror nok kanskje jeg ville pratet med han om det, uansett hvor flaut det kan være, om han husker, så får du i det minste hans syn på saken, kanskje det kan hjelpe deg til å huske litt.

 

Uansett hvor mye hun var "på ham " og "innledet" er det ikke lov å ha sex med bevisstløse personer uten å ha fått tydelig samtykke. Du underbygger bare påstandene om at jenter kan ha skyld i en voldtekt, slik at færre anmelder og nesten ingen blir trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på sitt rom og voknet opp på hans rom.

Selv om hun har hatt blakout betyr det ikke at han har gjort noe galt.

 

Hun har vel gått til hans rom og vært med på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var på sitt rom og voknet opp på hans rom. Selv om hun har hatt blakout betyr det ikke at han har gjort noe galt. Hun har vel gått til hans rom og vært med på sex.

 

det er ikke lov å ha sex med noen som er bevisstløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på sitt rom og voknet opp på hans rom. Selv om hun har hatt blakout betyr det ikke at han har gjort noe galt. Hun har vel gått til hans rom og vært med på sex.
det er ikke lov å ha sex med noen som er bevisstløs.

 

HUn går i søvne da? Siden hun våknet av at han hadde sex med henne? En mann kan da umulig holde på så lenge uten at hun merker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på sitt rom og voknet opp på hans rom. Selv om hun har hatt blakout betyr det ikke at han har gjort noe galt. Hun har vel gått til hans rom og vært med på sex.
det er ikke lov å ha sex med noen som er bevisstløs.

 

Hvor står det at HI var bevisstløs?? Greit hun var full, men er jo ikke sikkert at han oppfattet henne som avdrukket....

Tror dere han hentet henne på hennes rom, bar henne inn på sitt og pulte henne mens hun var bevisstløs?? Hehe.. Litt usannsynlig kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, bevisstløs var jeg nok ikke. Bare husker ikke. Om vi hadde sex kvelden i forveien, det vet jeg ikke. Det jeg synes er så ekkelt er at jeg våknet dagen etter av at han pulte meg. Da har vi begge sovet noen timer og var edru (litt bakfulle da).

Jeg var ikke med på det da, men han trodde vel kanskje jeg likte det. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Sjefen kom vel ikke bare inn på rommet ditt og pulte deg. Selv om du ikke husker noe er det jo ikke sikkert det var noe overgrep. Men skjønner du synes det er litt ekkelt.. :P
Må bare poengtere, de var ikke på hennes rom. HI: Spørs om du har vært veldig på han på festen, og ikke husker at en av dere innledet til sex, og den andre var med på det. Tror nok kanskje jeg ville pratet med han om det, uansett hvor flaut det kan være, om han husker, så får du i det minste hans syn på saken, kanskje det kan hjelpe deg til å huske litt.
Uansett hvor mye hun var "på ham " og "innledet" er det ikke lov å ha sex med bevisstløse personer uten å ha fått tydelig samtykke. Du underbygger bare påstandene om at jenter kan ha skyld i en voldtekt, slik at færre anmelder og nesten ingen blir trodd.

Nei, det gjør jeg ikke, jeg sier da ikke at så lenge hun var så full, har han rettigheter, det jeg mener er at de kan begge ha vært så fulle at det "bare ble sånn".. Jeg ser ikke lett på overgrep, er selv utsatt for voldtekt så vet FINT hvordan det er.

Det jeg mener er at hun bør prate med han om det, så kanskje hun får igjen noe hukomelse rundt det, kanskje det finnes noen andre som kan "bekrefte" det om han sier det var noe de gjorde felles (men man ikke husker stor av)

 

Men HI: Om du VåKNET av at han pulte deg, så hadde jeg anmeldt han, om dere så har hatt sex kvelden i forveien, så har han null rettigheter til å ha sex med deg mens du sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på sitt rom og voknet opp på hans rom. Selv om hun har hatt blakout betyr det ikke at han har gjort noe galt. Hun har vel gått til hans rom og vært med på sex.
det er ikke lov å ha sex med noen som er bevisstløs.

Det at man har hatt black out betyr ikke at man er bevistløs.

Man går rundt, snakker og gjør alt som vanlig man bare ikke husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en stund siden dette skjedde, på julebord. Var altfor full den kvelden (skammer meg!) og det siste jeg husker er at jeg er på hotellrommet for å legge meg. Det neste jeg husker er at jeg ligger der og blir pult av sjefen! Dette var da morgenen dagen etter. Jeg dytta han vekk, og kledde på meg og gikk tilbake til mitt eget rom. Han kjørte meg hjem etterpå, men vi snakket ikke om det. Tenkte ikke noe over det som ett overgrep da, men har begynt å tenke på det i ettertid, syns fortsatt at det er ekkelt å tenke på! Vet fortsatt ikke hva som skjedde den natten!

 

Hater når det skjer assa. Til neste gang er det kanskje lurt å ikke drikke seg overstadig berusa? Har da og endt opp i seng med folk jeg ikke ville tålt trynet på dagen derpå men ikke anmeldt de av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Er en stund siden dette skjedde, på julebord. Var altfor full den kvelden (skammer meg!) og det siste jeg husker er at jeg er på hotellrommet for å legge meg. Det neste jeg husker er at jeg ligger der og blir pult av sjefen! Dette var da morgenen dagen etter. Jeg dytta han vekk, og kledde på meg og gikk tilbake til mitt eget rom. Han kjørte meg hjem etterpå, men vi snakket ikke om det. Tenkte ikke noe over det som ett overgrep da, men har begynt å tenke på det i ettertid, syns fortsatt at det er ekkelt å tenke på! Vet fortsatt ikke hva som skjedde den natten!
Hater når det skjer assa. Til neste gang er det kanskje lurt å ikke drikke seg overstadig berusa? Har da og endt opp i seng med folk jeg ikke ville tålt trynet på dagen derpå men ikke anmeldt de av den grunn.

Forskjell på å ende opp i samme seng, og det å våkne opp av at noen har sex med en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund siden dette skjedde, på julebord. Var altfor full den kvelden (skammer meg!) og det siste jeg husker er at jeg er på hotellrommet for å legge meg. Det neste jeg husker er at jeg ligger der og blir pult av sjefen! Dette var da morgenen dagen etter. Jeg dytta han vekk, og kledde på meg og gikk tilbake til mitt eget rom. Han kjørte meg hjem etterpå, men vi snakket ikke om det. Tenkte ikke noe over det som ett overgrep da, men har begynt å tenke på det i ettertid, syns fortsatt at det er ekkelt å tenke på! Vet fortsatt ikke hva som skjedde den natten!
Hater når det skjer assa. Til neste gang er det kanskje lurt å ikke drikke seg overstadig berusa? Har da og endt opp i seng med folk jeg ikke ville tålt trynet på dagen derpå men ikke anmeldt de av den grunn.
Forskjell på å ende opp i samme seng, og det å våkne opp av at noen har sex med en..

 

For all del jo. Vil bare si av erfaring at det er vanskelig å anmelde voldtekter med alkohol inni bildet. Beeen there, done that. Som 17 åring fikk jeg black out, ble bært inn på et soverom av en utlending, kledd av og han hadde sex med meg sovende. Våknet av at han hadde sex med meg. Om noe lignende har skjedd med HI er det absolutt grunnlag for anmeldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Straffeloven §192b sier: "har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen"

 

Dersom du faktisk ikke husker å ha samtykket så er det straffbart. Det er også straffbart å ta seg til rette hos en person som sover. Man kan ikke samtykke når man sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Er en stund siden dette skjedde, på julebord. Var altfor full den kvelden (skammer meg!) og det siste jeg husker er at jeg er på hotellrommet for å legge meg. Det neste jeg husker er at jeg ligger der og blir pult av sjefen! Dette var da morgenen dagen etter. Jeg dytta han vekk, og kledde på meg og gikk tilbake til mitt eget rom. Han kjørte meg hjem etterpå, men vi snakket ikke om det. Tenkte ikke noe over det som ett overgrep da, men har begynt å tenke på det i ettertid, syns fortsatt at det er ekkelt å tenke på! Vet fortsatt ikke hva som skjedde den natten!
Hater når det skjer assa. Til neste gang er det kanskje lurt å ikke drikke seg overstadig berusa? Har da og endt opp i seng med folk jeg ikke ville tålt trynet på dagen derpå men ikke anmeldt de av den grunn.
Forskjell på å ende opp i samme seng, og det å våkne opp av at noen har sex med en..
For all del jo. Vil bare si av erfaring at det er vanskelig å anmelde voldtekter med alkohol inni bildet. Beeen there, done that. Som 17 åring fikk jeg black out, ble bært inn på et soverom av en utlending, kledd av og han hadde sex med meg sovende. Våknet av at han hadde sex med meg. Om noe lignende har skjedd med HI er det absolutt grunnlag for anmeldelse.

 

Alkoholet er jo ute av bodet dagen derpå. Så jeg hadde uansett anmeldt saken jeg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare poengtere, de var ikke på hennes rom.

 

Hvor i åpningsinnlegget står det at de ikke var på hennes rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på sitt rom og voknet opp på hans rom.

 

Og hvor i åpningsinnlegget står dette?

 

Tipper dette er trolleri, og at begge disse svarene er skrevet av HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Må bare poengtere, de var ikke på hennes rom.
Hvor i åpningsinnlegget står det at de ikke var på hennes rom?

Hun skriver jo at hun gikk tilbake til sitt eget rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les da.. Det står jo i hovedinnlegget at hun gikk tilbake til sitt eget rom. Djiises. Men uansett til deg HI: Skal du anmelde? siden det er lenge siden dette skjedde kan det være vanskelig med bevis ol? Blir nok mest ord mot ord, han kan jo fort komme med at du samtykket til sex i en evt rettsak. Du har jo vært full, of sier selv du ikke husker så mye.. Svært svært vanskelig å anmelde voldtekter uten vitner eller fysiske beviser, men synes uansett det er viktig å anmelde om det har skjedd at han har forgrepet seg på deg, av prinsippsak! Sånt er jo ikke lov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at det er ekkelt. Samtidig syns jeg det er for tidlig å påstå noe fra eller til. Ut i fra innlegget ditt er det vanskelig å si noe om hvor lenge du har vært "borte", selv om ikke opptakten til det hele har så mye og si. Det som er mest påfallende med situasjonen er at han er din overordnede, og bare i kraft av dette har han et annet ansvar enn deg i situasjonen.

 

Om du ikke føler for annet, syns eg i alle fall at du skal ta dette opp med ham evt hans overordnede. Oppførselen hans er i alle fall helt upassende uansett hvor den en snur på det. Som de sier i i alle fall SV: "Man puler ikke nedover."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...