Gå til innhold

Dere er herlige, alle som en!


Gjest <3Barn&Engler<3

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3

Uansett hvor uenige eller enige vi alle er, om man har en god dag eller en dårlig dag, om man må slange med leppa til stadighet, eller slenge med leppa over andres surmagga komentarer, om det er så enkelt som middag spm, eller skattepenger. Uansett hva og hvorfor, dagen er ikke helt den samme uten dere ;)

 

Hvor mange dager jeg har hatt et forferderlig humør, og DiB/BiM sitt anonymforum har redda dagen, det har jeg ikke telling på lenger ;) DiB/BiM gjør livet morosamt å leve dere ;)

 

Noen som tar en diskusjon om katter igjen? Eller når skattepengene kommer på konto? Hehe ;)

 

Må jo si noe positivt om alle her inne uansett.. For enda jeg til tider er totalt uenig med HI i tråden, så er det kjekt med en diskusjon, en god latter osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle skulle vært enige.

Selv om jeg innbiller meg at noen gjør seg mer dumme enn de naturlig er, så er det nå et svev av underholdningsverdi over det, for en ensom krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfuggel i vinterland

Ja, her inne går man igjennom et helt spekter av følelser ;)

 

Jeg kan le så jeg griner, rive meg i håret av frustrasjon, felle et par tårer på vegne av andres skjebner, riste oppgitt på hodet, eller bare finne stor underholdning her inne. Masse artige diskusjoner og merkelige temaer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3
Hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle skulle vært enige. Selv om jeg innbiller meg at noen gjør seg mer dumme enn de naturlig er, så er det nå et svev av underholdningsverdi over det, for en ensom krok.

 

Yes! Når man bor langt ute på landet med en radius på ca 1 km til naboer, så gjør det godt å være her inne ;) Plutserlig sosial, enda om man kan sitte i fred og ro i eget hjem, og om man ikke gidder meg, s blir man kvitt alle sammen, bare ved å smekke sammen laptoppen! Kan da ikke bli bedre enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...