Gå til innhold

Er det flere i Oslo området som har termin 15 januar her??


15januar2013

Anbefalte innlegg

Lurte egentlig på om d var flere i Oslo området som har termin rundt 15 januar?? Dette er min første,så ganske spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Oslo og har termin 5.januar :-) Det er min tredje. Men jeg er ganske spent jeg også :-) Var på tidlig UL i dag og alt så veldig bra ut. Stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Ski og har termin 3.januar. Dette er min første:)

Var hos legen i dag for jeg har hatt en del blødninger de siste dagene og hun var veldig bekymret siden jeg er 12 uker. MEN, hun fant hjertelyden og alt hørtes bra ut:D Fikk henvisning til UL i morgen på AHUS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo og har termin i slutten av januar. Dette er min andre, og han kommer bare 14 mnd etter førstemann...så vi er jo veldig spent på hvordan det blir ;) Skal på UL i juli, blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg bor i Oslo og jeg vil tru at den lille vil komme rundt den 15.januar. Har egentlig termin 21.januar, men siden det mest sansynlig blir keisersnitt vil den da bli tatt ca en uke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Vinda

Jeg bor i Oslo og har foreløpig termin 23. januar. Tror nok det blir litt senere, men. Første barn.

 

UL 23/8 på Riksen, hvor jeg også har fått fødeplass.

 

Håper å finne noen å henge med etterhvert - har ikke så mange venner med barn. Er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og har foreløpig termin 23. januar. Tror nok det blir litt senere, men. Første barn. UL 23/8 på Riksen, hvor jeg også har fått fødeplass. Håper å finne noen å henge med etterhvert - har ikke så mange venner med barn. Er 30.

 

Har og fått plass på riksen, med u.l den 16.8. Blir spennende :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heia!

 

Jeg bor på Høyenhall og venter nr. 2 i januar. Blir keisersnitt på Riksen, men har ikke fått eksakt dato enda. Begynner å glede meg skikkelig til å møte han nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riksen KS den 15 Januar,men er fra Sarpsborg. den opprinnelig termin er 29 Januar

Endret av Chelseafan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Oslo og har termin i slutten av januar. Dette er min andre, og han kommer bare 14 mnd etter førstemann...så vi er jo veldig spent på hvordan det blir ;) Skal på UL i juli, blir spennende!

 

Det var tett ja. Blir sikkert mye slit i noen år, men de kommer sikkert til å få stor glede av å være så tett i alder :)

Gutten vår blir 1 år og 10 måneder når nye mini kommer. Er og veldig spent på hvordan det blir og hvordan han takler sin nye bror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Her går det bare fint hvertfall. Har det meste av klær og utstyr på plass, mangler litt mer ullklær bare. Tenker at jeg må ha endel av det, hvertfall med den kulda som har vært i det siste!

 

Ellers syns jeg det er litt lenge til januar enda, skulle gjerne fått babyen før men for hans del får jeg håpe det drøyer til 2013!

 

Hva med dere, har dere alt utstyr i boks? Vasket og brettet? Og fødebagen pakket ;-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket endel klær, men må som deg skaffe litt mer ullklær. Det meste av utstyr er på plass. Får senga i dag :)

Jeg går også og tripper i spenning og kunne ønske januar var litt nærmere... Selvfølgelig skal han få bli ferdig vokst i magen først, men jeg gleder meg så til å se han!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...