Gå til innhold

Testeliste juli


♥♂13 + ♂15♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er med her :) Etter all sannsynlighet blir det 2. forsøk insem neste uke. I så fall:

4. juli: Makuahines

9. juli: AIK

Endret av AIK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny liste for juli testere! 4 juli: Makuahines

 

Jeg håper, men skal litt flaks til, at jeg får kommet med på testeliste for juli. Venter på første mens etter sa'en, og med superflaks kommer eggløsning mens jeg har en langhelg fri i juli. Resten av sommeren jobber jeg og blir vanskelig å få til. Men etter to sa'er er vel ikke litt flaks for mye å be om??? O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny liste for juli testere! 4 juli: Makuahines
Jeg håper, men skal litt flaks til, at jeg får kommet med på testeliste for juli. Venter på første mens etter sa'en, og med superflaks kommer eggløsning mens jeg har en langhelg fri i juli. Resten av sommeren jobber jeg og blir vanskelig å få til. Men etter to sa'er er vel ikke litt flaks for mye å be om??? O:)

 

Håper virkelig du får kommet med på denne listen!! :) Dette er mitt første forsøk, så håper på full klaff! Hvis ikke får ikke jeg forsøkt igjen heller, før langt etter sommeren :( Tvi tvi til oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender lykkeønskninger til dere begge!

Jeg skal på UL dag 10 idag og håper å få se et fint og modent egg :) Håper også på klaff nå før sommeren siden klinikken tar ferie snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom EL litt tidligere enn forventet, og det ble insem allerede lørdag :) Så nå er vi i gang med de laaaange ventedagene... Prøver jo å ikke tenke så mye på det og la livet gå som vanlig, men så veldig lett er det ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende AIK! Masse lykke til! Jeg er på dag 6 idag, dagene går saaaakte :P Uansett om jeg ikke prøver å tenke på det, så er det jo i bakhodet hele tiden!

 

Blir det testing på deg rundt 6 juli da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da forskyver testedato seg litt også. Morsomt at vi er nesten akkurat like langt i løypa, Makuahines! Får oppdatere lista da:

 

4. juli: Makuahines

7. juli: AIK

 

Ikke så lang ennå :P Men det kan jo bli flere! Vi får krysse fingre for hverandre så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Da krysser vi alt vi har for ihvertfall to positive tester i juli! :) (og forhåpentligvis flere, jo lenger listen blir! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR, og negativ test :( Så da blir det ikke forsøk igjen før oktober. Blir tre laaange mnd å vente :(

 

Lykke til til dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Makuahines! Litt spesielt første gangen også, det husker jeg fra sist, hodet prøver å være fornuftig og dempe forventningene, mens hjertet løper litt løpsk... Nå, på prøving nr. to, har jeg greid å holde hjertet nokså nøkternt også, selv om det ikke er lett. Jeg har også testet negativt (i går), men det var jo litt vel tidlig det da. Har litt symptomer, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Håper du får en god sommer og klarer å slappe av og nyte den! Så satser vi på spirer som sitter til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Makuahines! Litt spesielt første gangen også, det husker jeg fra sist, hodet prøver å være fornuftig og dempe forventningene, mens hjertet løper litt løpsk... Nå, på prøving nr. to, har jeg greid å holde hjertet nokså nøkternt også, selv om det ikke er lett. Jeg har også testet negativt (i går), men det var jo litt vel tidlig det da. Har litt symptomer, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Håper du får en god sommer og klarer å slappe av og nyte den! Så satser vi på spirer som sitter til høsten :)

 

Takk for oppmuntring! :) Er veldig glad for at det er sommer nå, med ferie og mange planer, da går tiden som regel raskere ;) Hadde vært verre å sitte å vente hvis det var mørke vintermåneder foran oss ;)

 

Så, satser på full klaff til høsten! :) Man vet jo at det kan ta noen forsøk, men man blir jammen skuffet uansett. Men satser på at det riktige egget blir befruktet og fester seg!! :)

 

Håper du får en god sommer også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja, det blir som en venninne sa til meg da jeg var litt lei meg etter negativ test sist: Når det riktige egget blir befruktet og spiren sitter er det jo den som blir DERES fantastiske barn! Og da kan man jo bare være glad for at det ikke gikk tidligere, for da hadde det jo blitt en annen... Litt tullete, men litt trøst også :)

God sommer! Vi sees kanskje på fremtidige testelister ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom TR, og negativ test :( Så da blir det ikke forsøk igjen før oktober. Blir tre laaange mnd å vente :( Lykke til til dere andre! :)

 

Så synd med negativ test Makuahines! Oktober er lenge, dumt du ikke får reist ned før.

AIK - ser at du ikke har testedag før 7 juli, det er fortsatt håp for positiv test!

 

Selv hadde jeg håpa at tanta skulle kommet i midten av sist uke, da hadde det klaffet så jeg fikk reist ned nå i juli. Men tanta kom ikke før i dag så da har jeg sannsynligvis ikke sjans til å komme meg ned pga jobb :(

I tillegg kan det se svart ut for august også, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR, og negativ test :( Så da blir det ikke forsøk igjen før oktober. Blir tre laaange mnd å vente :( Lykke til til dere andre! :)
Så synd med negativ test Makuahines! Oktober er lenge, dumt du ikke får reist ned før. AIK - ser at du ikke har testedag før 7 juli, det er fortsatt håp for positiv test! Selv hadde jeg håpa at tanta skulle kommet i midten av sist uke, da hadde det klaffet så jeg fikk reist ned nå i juli. Men tanta kom ikke før i dag så da har jeg sannsynligvis ikke sjans til å komme meg ned pga jobb :( I tillegg kan det se svart ut for august også, sukk...

 

Med mindre jeg får litt flaks, med litt lenger syklus enn vanlig, så får jeg EL begge de to neste gangene når jeg er langt vekk på ferie :( Så mest sannsynlig er det oktober det blir tur. Virker veeldig lenge til, og krysser alt jeg har for at syklusen min kan gjøre meg en tjeneste for en gangs skyld ;)

 

Så kjedelig at det mest sannsynlig ikke blir tur for deg før i september (?) da :( Håper virkelig du får til en tur før det!! Tanta er flink til å IKKE komme når hun skal, og kommer når hun IKKE skal.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR, og negativ test :( Så da blir det ikke forsøk igjen før oktober. Blir tre laaange mnd å vente :( Lykke til til dere andre! :)
Så synd med negativ test Makuahines! Oktober er lenge, dumt du ikke får reist ned før. AIK - ser at du ikke har testedag før 7 juli, det er fortsatt håp for positiv test! Selv hadde jeg håpa at tanta skulle kommet i midten av sist uke, da hadde det klaffet så jeg fikk reist ned nå i juli. Men tanta kom ikke før i dag så da har jeg sannsynligvis ikke sjans til å komme meg ned pga jobb :( I tillegg kan det se svart ut for august også, sukk...
Med mindre jeg får litt flaks, med litt lenger syklus enn vanlig, så får jeg EL begge de to neste gangene når jeg er langt vekk på ferie :( Så mest sannsynlig er det oktober det blir tur. Virker veeldig lenge til, og krysser alt jeg har for at syklusen min kan gjøre meg en tjeneste for en gangs skyld ;) Så kjedelig at det mest sannsynlig ikke blir tur for deg før i september (?) da :( Håper virkelig du får til en tur før det!! Tanta er flink til å IKKE komme når hun skal, og kommer når hun IKKE skal.. :P

 

Veldig fint med ferie, men hadde vært supert om du hadde flaks og fikk til begge deler!

Grunnen til at tanta er ustabil her er at jeg mistet i sa i uke 6, og dette er min første mens etter det. Derfor jeg hadde håpet den kom sist uke. Jeg hadde lagt opp jobbing med fri rundt eggløsning hver mnd i hele sommer, men så ble jeg gravid på min første inseminering som var i mai. Og siden det endte i sa og syklus helt annerledes blir det vanskelig å få til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR, og negativ test :( Så da blir det ikke forsøk igjen før oktober. Blir tre laaange mnd å vente :( Lykke til til dere andre! :)
Så synd med negativ test Makuahines! Oktober er lenge, dumt du ikke får reist ned før. AIK - ser at du ikke har testedag før 7 juli, det er fortsatt håp for positiv test! Selv hadde jeg håpa at tanta skulle kommet i midten av sist uke, da hadde det klaffet så jeg fikk reist ned nå i juli. Men tanta kom ikke før i dag så da har jeg sannsynligvis ikke sjans til å komme meg ned pga jobb :( I tillegg kan det se svart ut for august også, sukk...
Med mindre jeg får litt flaks, med litt lenger syklus enn vanlig, så får jeg EL begge de to neste gangene når jeg er langt vekk på ferie :( Så mest sannsynlig er det oktober det blir tur. Virker veeldig lenge til, og krysser alt jeg har for at syklusen min kan gjøre meg en tjeneste for en gangs skyld ;) Så kjedelig at det mest sannsynlig ikke blir tur for deg før i september (?) da :( Håper virkelig du får til en tur før det!! Tanta er flink til å IKKE komme når hun skal, og kommer når hun IKKE skal.. :P
Veldig fint med ferie, men hadde vært supert om du hadde flaks og fikk til begge deler! Grunnen til at tanta er ustabil her er at jeg mistet i sa i uke 6, og dette er min første mens etter det. Derfor jeg hadde håpet den kom sist uke. Jeg hadde lagt opp jobbing med fri rundt eggløsning hver mnd i hele sommer, men så ble jeg gravid på min første inseminering som var i mai. Og siden det endte i sa og syklus helt annerledes blir det vanskelig å få til :(

 

Ja, hadde vært veeldig fint å fått til begge deler. Må jo innrømme at baby er det jeg tenker mer på enn ferie i disse dager ;) Så håper virkelig at jeg får til en tur før oktober. Ikke minst at det skal klaffe fort når jeg kommer igang igjen! :)

 

Så trist å høre om sa :( Får håpe at syklusen stabiliserer seg igjen da. Håper det ordner seg med tur for deg før september også! Såå god tålmodighet har man jo ikke i dette her?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR, og negativ test :( Så da blir det ikke forsøk igjen før oktober. Blir tre laaange mnd å vente :( Lykke til til dere andre! :)
Så synd med negativ test Makuahines! Oktober er lenge, dumt du ikke får reist ned før. AIK - ser at du ikke har testedag før 7 juli, det er fortsatt håp for positiv test! Selv hadde jeg håpa at tanta skulle kommet i midten av sist uke, da hadde det klaffet så jeg fikk reist ned nå i juli. Men tanta kom ikke før i dag så da har jeg sannsynligvis ikke sjans til å komme meg ned pga jobb :( I tillegg kan det se svart ut for august også, sukk...
Med mindre jeg får litt flaks, med litt lenger syklus enn vanlig, så får jeg EL begge de to neste gangene når jeg er langt vekk på ferie :( Så mest sannsynlig er det oktober det blir tur. Virker veeldig lenge til, og krysser alt jeg har for at syklusen min kan gjøre meg en tjeneste for en gangs skyld ;) Så kjedelig at det mest sannsynlig ikke blir tur for deg før i september (?) da :( Håper virkelig du får til en tur før det!! Tanta er flink til å IKKE komme når hun skal, og kommer når hun IKKE skal.. :P
Veldig fint med ferie, men hadde vært supert om du hadde flaks og fikk til begge deler! Grunnen til at tanta er ustabil her er at jeg mistet i sa i uke 6, og dette er min første mens etter det. Derfor jeg hadde håpet den kom sist uke. Jeg hadde lagt opp jobbing med fri rundt eggløsning hver mnd i hele sommer, men så ble jeg gravid på min første inseminering som var i mai. Og siden det endte i sa og syklus helt annerledes blir det vanskelig å få til :(
Ja, hadde vært veeldig fint å fått til begge deler. Må jo innrømme at baby er det jeg tenker mer på enn ferie i disse dager ;) Så håper virkelig at jeg får til en tur før oktober. Ikke minst at det skal klaffe fort når jeg kommer igang igjen! :) Så trist å høre om sa :( Får håpe at syklusen stabiliserer seg igjen da. Håper det ordner seg med tur for deg før september også! Såå god tålmodighet har man jo ikke i dette her?! ;)

 

Nei, dette hørtes ut som skikkelige tålmodighetsprøver for dere begge! Kan ikke gjøre stort annet å krysse fingre for dere, og en god sommer med samarbeidsvillige sykluser! Selv må jeg mest sannsynlig bare hoppe over en syklus mens klinikken har ferie, og kan prøve igjen i august. Men har sagt til kona at vi må finne andre ting å fokusere på nå i noen uker, man kan bli litt smågal av å gå rundt å tenke baby nesten 24/7... (Med mindre det likevel skulle vise seg å klaffe nå, holder fortsatt et lite håp varmt).

Hold ut, jenter! Det Må jo gå til slutt, for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Jeg krysser fingrene mine for alle dere, og for at jeg kommer meg med på juli lista etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette hørtes ut som skikkelige tålmodighetsprøver for dere begge! Kan ikke gjøre stort annet å krysse fingre for dere, og en god sommer med samarbeidsvillige sykluser! Selv må jeg mest sannsynlig bare hoppe over en syklus mens klinikken har ferie, og kan prøve igjen i august. Men har sagt til kona at vi må finne andre ting å fokusere på nå i noen uker, man kan bli litt smågal av å gå rundt å tenke baby nesten 24/7... (Med mindre det likevel skulle vise seg å klaffe nå, holder fortsatt et lite håp varmt). Hold ut, jenter! Det Må jo gå til slutt, for oss alle :)

 

Ja, er glad for at det er sommer, og at vi har ferieplaner, sånn at tiden går, og man har litt andre opplevelser underveis. Så får man håpe at det kommer en spire i høst!! :) Men, er ikke lett å vente.. Men, i det store og det hele, så er jo ikke 3 mnd sååå mye! :) (prøver å overbevise meg selv ;) )

 

Får håpe det klaffer for dere Nå da! :) *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR i helga. Ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet, ta en pause fra hele "kjøret" og komme tilbake i høst med ny energi og nytt håp etter ferie! Lykke til til dere andre som evt fortsatt skal teste i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Nå har jeg endelig hatt mitt første forsøk inseminasjon, kom hjem fra danmark i går kveld. Så nå er jeg litt spent ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. juli: Makuahines- Negativt :(

9. juli: AIK

25 juli: meg mamma?

 

 

Masse lykke til meg mamma? ! Håper det funket på første forsøk!! :) Spennende dager fremover for deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
4. juli: Makuahines- Negativt :( 9. juli: AIK 25 juli: meg mamma? Masse lykke til meg mamma? ! Håper det funket på første forsøk!! :) Spennende dager fremover for deg nå!

 

Takk for det :) Skjønner nesten ikke at jeg endelig har kommet ordentlig i gang. Blir noen dager i venteboble nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...