Gå til innhold

Slik ser de ut


AkPa

Anbefalte innlegg

Slik ser testene mine hittil ut.

Den øverste er tatt på RD 6, nr 2 er tatt på RD7 og den siste er tatt idag på RD9 !:) Dette ser ganske lovende ut ? Eller ?

 

post-848101-0-69395200-1340177923_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Så fantastisk!! Du Må jo være gravid :D

Hører ikke til her, men har fulgt med deg de siste månedene for det, og må si jeg virkelig unner deg alt godt og håper av hele mitt hjerte at du får babyen som du så inderlig ønsker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Er litt glad, men tørr ikke å håpe for mye før jeg får svar på blodprøven jeg skal ta på mandag :)

 

Så koselig AnneS! :) Tusen takk for de gode ordene <3 Det varmet å lese de nå !!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå Akpa!!! nå må det gå deres vei :) :) ser lovende ut :) :)

 

Ja, jeg håper virkelig det !:D:D Juni er vist månden for oss Monky :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det ligner veldig på mine tester, har lagt ved mine på dag 8, 9 og 10, og jeg er jo faktisk hele 6+5 nå og har ganske troa på at dette kommer til å gå bra! :)

Jeg drister meg til å si GRATULERER jeg!!! ;)

post-725587-0-56185000-1340182906_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, Akpa! Dette unner jeg dere virkelig!!!!<3 det ser veldig lovende ut! Lykke til med fortsettelsen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vel ikke noget og lure på!!!

 

Gratulerer!!

 

Jer er gravid i uke 14 og mine var ikke så sterke! Kjøpte til sist en digital, hvor det lyste gravid :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Å wow!!! Er ikke du gravid sÅ er ingen!!! Jeg har sÅÅÅÅ lyst til Å si GRATULERER! Dette gÅr nok rette veien ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle søte jenter <3

Tørr ikke å juble ennå nei, vil ha svar på blodprøven først:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du testa i dag da AkPa?? Jeg er HELT sikker på at den er knallsterk i dag, gleder meg på bilde, og GLEDER meg med deg!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet idag nei, skal teste i morgen ;-) håper den blir sterkere ellee holder seg som den er:)

Gratulerer med tvillinger på vei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Så herlig! Har tenkt på deg, sibabyno. :)

 

Jeg hadde avbrutr 3.forsøk pga for tynn slimhinne. De frøs ned to kjempefine egg som skal settes inn på fryseforsøk nå i juni/juli. Bare mensen kan starte snart så jeg får begynt på Progynova. Dette skal forhåpentligvis bedre tykkelsen på slimhinna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:):) sitter på sykehuse nå med angst å de hele:/ Kjekt å se at de virke og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blogger-image--1416190185.jpg

 

Slik ser den ut i dag !!:)

 

Yasmin, dette kommer til å gå kjempe bra =) sier til deg som mannen min sa til meg " husk å pust med magen så blir alt mye bedre" å det hjelper faktisk !:) Pust med magen og ikke hold pusten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...