Gå til innhold

Kjemisk graviditet. Den store frykten....


Gjest Løvemusene

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Noen som har opplevd kjemisk graviditet som har lyst å fortelle litt om hva som kjennetegner akkurat det?

 

På hvilket tidspunkt finner man ut at det kun var kjemisk, er det når mens kommer? Når kommer mens ved en eventuell kjemisk graviditet?

 

Blir tester mer og mer positive når det nærmer seg ikm, eller andre veien?

 

Håper noen vil ta seg tid.... er så mange tanker i hodet og etter å ha lest litt her på ass.b idag så virker det desverre som at dette er veldig vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte på det meste i den andre tråden da, men i tillegg kan jeg si at det føles helt likt på kroppen. Eller, jeg hadde egentlig mer stikkinger i livmor når jeg hadde kjemisk enn denne gangen når det var ekte.

Og mensen har for meg kommet på forventa dato eller opptil en uke forsinka. Og den er gjerne litt kraftigere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til fastlege og tok blodprøve. Da får man svar ganske så raskt.

Men ellers kjentes det likedans ut som graviditet. Samme symptoma hadde jeg.

Skjekker du ikke hcg, så er jo det mensen som kommer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu nå såg eg i bloggen på bilder av testene eg hadde, eg tok me mobilen så de ble aldri bra bilder men ser nå at di var på samme nivå som dine tester så "GI oss en sterkere i måren du":) her kan du se sjøl:) frys 1 var sterkest test:) http://lilletrille89.blogspot.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjemisk på mitt 1 fryseforsøk. Testene viste svak, svak strek og fikk også en svak strek på CB digital test. Fikk disse strekene 3 dager på rad, fra RD 9-11, men de ble aldri sterkere. Jeg fikk mensen på RG 16 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Vettu nå såg eg i bloggen på bilder av testene eg hadde, eg tok me mobilen så de ble aldri bra bilder men ser nå at di var på samme nivå som dine tester så "GI oss en sterkere i måren du" :) her kan du se sjøl:) frys 1 var sterkest test:) http://lilletrille89.blogspot.no/

 

Takk skal du ha Yasmin. åå skal prøve å ikke ha forventninger.. jeg tror de forsvinner litt nå. Blir nok en ny test i løpet av dagen kjenner jeg meg selv rett :) så får du oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Jeg hadde kjemisk på mitt 1 fryseforsøk. Testene viste svak, svak strek og fikk også en svak strek på CB digital test. Fikk disse strekene 3 dager på rad, fra RD 9-11, men de ble aldri sterkere. Jeg fikk mensen på RG 16 tror jeg.

 

Hei! Hmm kan stemme med meg, fikk de RD 8-10... den siste ble bitte litt sterkere men ikke betraktelig.... herregud så utrolig frustrerende dette skal være da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en tydelig strek på ruge dag 9 og 10. Dag 10 begynte eg Å spotte og på 11 var streken mye svakere.

 

Men dine skal gå andre veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Takk for det.. ja da er jeg spent på om den blir sterkere eller svakere i dag i hvertfall.. jeg likte de skyggestrekene selvom jeg egentlig hatet de også. Har jo ikke sett et sånne kryss på mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lynskarp strek på rd 14 v første ferskforsøk. Det viste seg å være kjemisk. Tok blodprøver som avslørte at hcg ikke steg nok. Blødningen kom som vanlig mens like etter.

Endret av Puma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Ved mine kjemiske ( tror jeg har hatt 4-5 ) har det vært alt fra ganske sterkt utslag som ble svakere etter noen dager, til de nesten usynlige strekene.

Det er nok det jeg har nå/har hatt etter dette fryseforsøket også :(

Så kjedelig er det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...