Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 19. juni :)


Ming82

Anbefalte innlegg

[quote name=Dossa :)' timestamp='1341737296' post='144376759]

Godt med litt barnefri kan jeg tenke meg men sikkert enda bedre når de kommer tilbake :) Jeg har jo lyst til å la med spå så da tar jeg sjansen :) Jeg er født 111078.
Hei vennen :) Fikk sterkt opp at du blir gravid i løpet av 2012 med en gutt :) Fikk opp høsten som en god tid for deg. Sept/okt/nov ;) Masse lykke til :)

Weee nå ble jeg glad! Håper inderlig du har rett snupp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen:)

En stund siden jeg var her inne nå, har vært mere på gruppa på facebook.

Her går ting sånn passe, selvfølgelig vært litt opp og ned dager etter jeg mistet. Men ting går lettere nå som det er over med alt av blødninger osv.

 

Og jammen tror jeg at jeg har el nå også :P Aldri fått så tidlig som på dag 13 før siden jeg har hatt sykluser på både 48 og 32 dager før. Så her ble det lagt inn aksjer på både fredag og igår så får vi håpe det klaffer:) Hadde el-smerter igår og veldig tydelig strek som hvertfall var sterkere enn kontrollstreken. Idag var streken like sterk bare eller faktisk litt svakere. Så får håpe vi timet riktig:)

 

Ble gravid på el forrige gang, så håper det klaffer denne gangen også og alt spiren klamrer seg bedre fast denne gangen.

Usikker å når jeg regner med å ha ikm, men satser på 21-22 juli en gang:)

 

Ellers håper jeg at tanta holder seg vekk for deg Hannepålandet:) Og at du får en positiv strek snart:)

 

Håper også det går riktig vei for alle dere andre her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må dytte opp bollen vår :)

 

Håper alle har en knall fin ferie!!!

 

Her er EL overstått og jeg er i DPO land :)

Lange dager frem mot IKM men det er ferie og sol og jeg nyter tida med familien så da håper jeg at tida går litt raskere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

 

Jeg ble så glad da jeg så du dyttet opp gullfiskbollen Dossa:) Jeg har vært veldig fraværende i sommer for å forsøke å koble ut hodet.. men nå er det veldig stille uker på jobb og da falt jeg for fristelsen først i går.. men da fant jeg ikke gullfiskene...

 

Jeg har nå lest hele tråden, men har ikke sjanser til å huske halvparten... Jeg beklager det.

 

Mitt liv har gått som normalt i det siste.. ikke gravid fremdeles. Har IKM i dag og tempen falt i dag så da kommer nok tanta tenker jeg. Er da over på min 11pp. Jeg skal ikke prøve i august så da rekker jeg og runde året med prøving før jeg får en ny sjanse. Jeg skal gifte meg i september som dere sikkert ikke husker. hehe.. så da er det dumt å bli gravid i august..

 

Jeg vil også bli med i FB gruppen om jeg får lov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dossa, hadde tenkt å dytte den opp i går men så forsvant det fra hodet mens jeg holdt på...

Jeg testet positivt i går på el, på dag 23, testet også positivt dag 11. Men så er jeg jo blitt fortalt at man kan ha to el ila en periode. Blir syklusen lengre da?

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arytai :) så lenge aksjer er lagt under begge de to periodene så har dere gjort jobben vettu ;)

Blir vel to uker til din IKM, ligger nesten likt i løypa vi :D

Denne bollen trenger en stor dose med positive tester :wub:

Det er vår tur nå!!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg er 11dpo i dag og venter den stygge heksa til helgen :( Jeg som drømmer og er så sikker på at jeg skal få ei jente. Men neida, ser jammen meg dårlig ut dette her :(

 

Ellers så kommer mannen hjem i dag :) Gleder meg veldig til å se han igjen :)

 

Krysser fingrene for at det snart bli mange mange positive tester her i bollen. Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...