Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 19. juni :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

170786 :) Skjønner ikke at jeg skal glemme å skrive ned datoen hver gang :P Mye å tenke på om dagen tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, var seff ikke meningen å glemme deg Mettisnuppa mi :D:wub: Går litt i surr med frys og ivf og alle disse fremmede terminologiene, har jo ikke peiling på hva det er forno'. Da blir vi en solid gruppe jenter som skal prøve ut assistert etter sommeren!! WOOHO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170786 :) Skjønner ikke at jeg skal glemme å skrive ned datoen hver gang :P Mye å tenke på om dagen tror jeg

 

 

Kjære deg :)

Jeg får opp at du er fruktbar i juli/august og det kommer ei jente til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søteste Dossa..kan du se om det blir jubel i juli for meg? 16.05.84 :wub:

 

Søte Leah :)

Det som kommer opp idag er at du er inne i en fruktbar periode :)

Får opp at juli er din måned, ei jente ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære søteste Dossa..kan du se om det blir jubel i juli for meg? 16.05.84 :wub:

 

Søte Leah :)

Det som kommer opp idag er at du er inne i en fruktbar periode :)

Får opp at juli er din måned, ei jente ;)

 

Klem

 

Håper sånn du har rett på meg og at august e mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli deres tur nå mine søte jenter :D

Håper sommeren og høsten er fruktbare for dere ;)

Blir spennende å følge dere alle sammen Leah, Fiesnupp, Metti og Cornflake :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ sÅ spennende Dossa :D HÅper virkelig du har rett denne gangen ogsÅ:)

 

Det jeg begynner Å lure pÅ nÅ er jo om jeg fortsatt kan være gravid, men det er vel umulig etter sÅ mye blødninger med det ene og det andre + de intense smertene? Blør jo fortsatt og har el lignende smerter hele tiden og stikkinger i sidene.

Er fortsatt veldig trøtt og idag har jeg plutselig veldig ømme pupper igjen, noe jeg ikke har hatt siden forrige helg. Kan det være fordi hormonene ikke er ute av kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Dossasnupp, hvordan går det med deg? Har ikke du ikm nå i helgen? Du har kanskje helt rett da du så på meg, du så oktober/november/desember, hos alt går etter planen så skal jeg jo ha tilbakesetting av egg i midten av oktober :)

 

Jeg har hatt fri i dag fra jobben, hadde håpet å få gjort noe fornuftig. Men neida, skulle bare hvile litt, og woops så sovnet jeg, hele to timer har gått..huff huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo idag og har en dunkende livmor... Eller voldsom blodgjennomstrømming i området.. Nesten smerter. Men likevel ikke vondt.. Begynner tolke alt av symptomer...

 

Men men... Vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere. lenge siden jeg har vært her inne nå. Mannen vil vente med å få en baby (snakk om å vente noen mnd "bare"), da vi er inne i en litt vanskelig periode, og jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det.... vil så gjerne at Ilyas skal få en liten søster eller bror, og jeg håper og tror at vi skal komme oss igjennom denne perioden også... Uansett, så drar jeg til UL etterhvert og skal få hormon tbl for å få en mer stabil syklus, så får vi håpe at det ordner seg og at mannen blir klar igjen - HELST IGåR!

 

Ellers håper jeg at dere alle blir gravide snart, endten med eller uten IVF!! <3

 

Her er mannen 30 år idag, og mannen selv har valgt dagens gjøremål: LEKELAND og McDonalds! Haha! ;) Men det blir utrolig koselig.. Er lenge siden hele familien har gjort noe SAMMEN, og mannen er med frivillig. Han fikk treningsklær/utstyr til 3000 kr i bursdagsgave, for det var det han ønsket seg, så nå er han klar for å begynne vektreduksjonen!!! ;) I morgen skal han melde seg inn på treningssenter sammen med naboen. Så da kan vi slanke oss sammen! :)

 

Håper dere alle har hatt en fin helg, og at dere som har ferie koser dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er tanta på vei og jeg runder 2 år som prøver *osj og osj*

Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, var ikke min tur denne gangen heller. Men jeg gir ikke opp for det skal bli min tur for eller seinere. Jeg må bare ha litt mer tålmodighet :D

Jeg håper og tror at juli/aug blir mine måneder ;)

 

Renate :) gratulerer med mannen :D Håper dere får en knall fin dag, kos dere masse sammen!!

Håper dere får orden på situasjonen og at mannen ikke vil vente for lenge med en baby. Sender deg en god klem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel fått bevis på at jeg ikke lenger er gravid:/ Graviditetstesten jeg tok idag til morran er kjempesvak og snart negativ. Trenger jeg da å sjekke hcg og ta ultralyd for å sjekke om alt er ute? Har ikke vondt lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverkanin: Tror nok det er lurt at du kommer deg til legen og sjekker ut. Så trenger du ikke å bekymre deg om infeksjoner og div.

 

Dossasnupp: Trist å høre at det har gått så langt tid uten positiv test vennen :( Krysser alt jeg har for at juli/august er din tur. Jeg tar det med ro helt til september jeg nå, har ikke tro på at vi får det til på naturlig måte lenger. Så ser fram til høsten :)

 

I dag hagler det ned her hos oss, 1. juli og sommeren har ennå ikke kommet helt :( Savner sol og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter?

Jeg merker jeg slapper mer av i kroppen nå etter jeg fikk bekreftet at vi skal søkes prøverør til høsten :) nå blir jo bare prøvingen frem mot høsten en drøm ;) ikke for at det ikke har vært det før! men nå slipper jeg stresse, noe jeg har en tendens til.

I dag er jeg på cd 7, dagene går og snart el igjen. Får besøk av en venninne i morgen som skal være her til fredag. Bli godt å få koblet av litt fra hverdagen :)

Cornflake: jeg leser det haglet hos dere i går! Hvordan står det til i dag da?

Her høljer det ned store regndråper! Men har heldigvis meldt finere vær mot helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff her er ting tungt idag:/ Ikke skjedd noe spesielt, men har aldri hatt så stor reaksjon på SA'en. Merker at den gleden jeg hadde inni meg når jeg var gravid er borte og alt føles som et ork. Føler meg helt tom.

Fikk beskjed om at jeg kunne velge selv om jeg følte for en sjekk hos gynokologen eller ikke, men bestemte meg for å se det ann, siden både smertene og blødningene nå har stoppet og testen er nesten helt blank allerede.

Går å tenker på at jeg vil bli gravid igjen så fort som mulig, men vet at hvis jeg stresser med det så vil det aldri skje. Ikke vet jeg når jeg kan ta sjansen på å prøve igjen heller og om jeg bør vente på første normale mens eller ikke. En del av meg vil bare reise på fest/konserter og ha det litt moro nå, men vil samtidig prøve. Og kombinasjonen av det er vel ikke helt heldig:/ Var på skikkelig fest 3 dager før jeg oppdaget at jeg var gravid denne gangen og har en skikkelig ekkel følelse på at det kan ha vært årsaken til at jeg mistet. Samvittigheten plager meg enormt.

 

Uff dette ble bare et langt klageinnlegg. Måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Prøvekanin. Eg tenker på deg kvar dag, og har venta på at du skulle skriva. Eg føler slik med deg. Du må IKKJE tenka at det var din feil, for det var det ikkje. Dei seier at alkohjol før påvist test ikke er så skadeleg, det skal ha samanheng med at navlesnora ikkje er utvikla. Ang. legebesøk: Eg trur at du seinare kan koma til å vera glad for det om du tar ein tur til legen. Mange er meir engstelege i svangerskapet etter å ha mista, og kan vera godt for deg å få bekrefta at alt er bra. Ville iallefall tatt ein hcg prøve i blod for å sjekka kor langt ned den har gått. Eit godt teikn at g. testen er så svak, det vils ei at hcg er under 25, og når den er så lav så er den ikkje til hinder for at du kan få ei ny eggl. Eg har to venninner som mista i sa. Dei blødde også mykje, og fekk negativ test. DEi blei gravide på første forsøk. Mange påstår at ein blir det, også legar. Eg fekk høyre det då me mista, og det var veldig tungt i grunn. Eg var heilt desperat etterå bli gravid. Det tok 5 mnd, men det kan ha samanheng med at eg hadde utskraping. Trur nok kroppen din er meir i balanse som har ordna opp sjølv- og forholda i livmora betre. Dersom du blir gravid no rekner dei første dag med blødninger som uke 0, på samme måte som med mensen. Du kan evt. testa etter eggl med tester. Viss det er noko praktisk du lurer på ift dette, så sat eg meg veldig godt inn i alt mulig innan dette temaet då det var meg.

 

Sender berre gode tankar eg. Er veldig lei meg for tapet ditt, så uendeleg trist å mista liten i magen. Ta vare på deg sjølv no, og minn deg på at du har lov å sørga, og det så lenge du treng det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVF jenter: Skal vi lage egen liten IVF tråd her inne på Bli Gravid? Så slipper vi å spamme bollen med IVF-prat? Blir lettere å følge med på svarene da :) Ingen vits å melde meg inn i IKM tråder, men savner å ha en egen tråd hvor jeg føler meg hjemme med prøvingen, legge ut bilder av tester osv. :) Dessuten trenger jeg å spørre om ting for har liten peiling på dette. Jeg lager en tråd så får vi se hva som skjer på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin, hvordan går det med deg? Har du vært hos lege?

Dossa, jeg har så lyst å be deg spå meg men jeg tør ikke, er redd for svaret :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai :) så lenge du tar alt som har med spådom å gjøre med en klype salt så er det ikke farlig. Det jeg ser på deg idag trenger ikke være det samme jeg ser på deg en måned seinere.

Ser på deg hvis du ønsker men trenger å vite når du er født :)

 

Nå har jeg vært hos mine foreldre og hentet hjem ungene.

De har vært på en liten sommerferie fra tirsdag til idag og de har stoooor kost seg både små og voksne :D

 

Har vært godt med barnefri, men utrolig deilig å få ungene hjem også :) :) Har savnet dem.

 

Nå er jeg ferdig med tr for denne gangen, venter el neste helg/starten på neste uke. Blir spennende å se om det nå blir min tur.

Får bare krysse fingra ;)

 

Er skikkelig god temperatur idag sjøl om sola ikke er mye fremme. Må nyte varmen for det skal visst bli møkka vær i helga og til uka *blæææ*

 

Ha en super fin helg søtinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med litt barnefri kan jeg tenke meg men sikkert enda bedre når de kommer tilbake :)

Jeg har jo lyst til å la med spå så da tar jeg sjansen :) Jeg er født 111078.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...