Gå til innhold

Da har jeg og født :-D ( kort fødselhistorie)


Godgutten 07 Junispire :-D

Anbefalte innlegg

Hei! Litt sein oppdatering fra meg. Men mandag 11. Juni ble jeg lagt inn på riksen pga myyye oppkast i løpet av helgen og helt utslitt. Men tok ikke en time engang i senga før jeg fikk skikkelig tak i ryggen. Fikk på meg utstyr for og sjekke om det var rier. Den samarbeidet ikke helt med oss, så hadde mer rier enn den ville godta tror jeg. Legen kom for og sjekke og vips, der var det 2 cm åpning og legen sa at her var det bare og planlegge KS iløpet av kvelden /natta. Da var kl.19. Fikk ringt faren som var på vei hjem fra jobb. Jeg sa han bare kunne dra hjem og lufte bikkjene og spise, så komme tilbake til Oslo ( bor 1 time unna, og han var nesten hjemme), siden legen sa det ikke hastet og vi ventet på far...trodde jeg...:-/. Kl. 20 fikk jeg beskjed om og dusje, og da jeg kom ut fra den var alt gjort klart til og kjøre meg til operasjon :-/. Ble nervøs fordi faren ikke var der. Ringte og han var 3 kvarter unna :-/. Så da blei det trilling KS med meg som kun tenkte på at han ikke rakk :-(. De sa ting tok tid på operasjonssalen, så han rakk det nok. 5 over 9 satt de Spinal og da hadde jeg skjønt at det var for seint, han kom jo ikke før nærmere halv 10... Kl. 21.15 kom veslemor til verden, jeg fikk hilse og se på henne i 10. min mens de sydde meg sammen og så ble hun bært ut. Jeg fikk vite etter en halvtime på overvåkninga at far hadde møtt dem på vei til veiing og måling på føden og at han satt og kosa seg med snuppa vår :-D. Da først rant mine tårer :'-). Fikk se verdens vakreste baby igjen etter 2 timer. Og hun var sååå nydelig og tok puppen med engang :-). Nå er vi hjemme etter 3 døgn og formen er på topp og vi koser oss med baby i hus :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...