Gå til innhold

Blitt 3 barns mamma <3 (samme som 3 tri)


Proppolf juni2012

Anbefalte innlegg

11 juni var dagen for planlagt keisersnitt. Fikk beskjed om at vi var nr 2 i køen og skulle møte opp kl 06:45. Det ble dessverre en del vente tid, men hadde med meg strikketøy så fikk tiden til å gå....helt til jeg plutselig startet å få rier. Syntes det var ganske unødvendig da jeg bare ventet på at det skulle bli min tur .

Så den siste 1,5 timen satt jeg der med rier hver 3-5 min, så tydelig at dette var dagen han ville komme:)

 

Halv 12 fikk jeg beskjed om at det var min tur, og ferden til operasjonssalen startet. Og kl 12:10 så Liam Nathaniel dagens lys med sine 3920 g, 51 cm lang og 35 cm rundt hodet helt nydelig og perfekt.

Han er bare så rolig og snill. Ligger for det meste bare å sover. Sliter med litt kvalme så orker ikke så mye mat ennå, men når han først tar puppen vil han helst ikke slippe .

Gled dere dere som fortsatt venter. Jeg har i allefall blitt forelsket på ny!!

 

Siste familietilskudde skal bare nytes. Sammen med en stolt far og stolte storesøsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :):)

å nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til å hilse på min lille prins også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fin dag;). Hviket sykehus var du på?

Jeg var på A-hus, tunA. Også på barselhotell etterpå. Reiste hjem onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på Ullevål samtidig :) Jeg dro hjem på tirsdag :) Men jeg bodde på barselhotellet alle nettene bortsett fra natt til mandag. Da lå jeg på barsel A :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller....det ble feil, jeg lå der den resterende delen av natt til søndag, siden snuppa ble født kl 00.15 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...