Gå til innhold

Noen fra Sogndal?


Gla-mamma

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 25 år gammel førstegangsgravid som for tiden bor i Oslo. I august flytter mannen min og jeg til Sogndal. Jeg håper å komme i kontakt med andre gravide i området. Gi lyd fra deg! Hilsen Gla-mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Jeg er 24 år gammel 2. gangsgravid og bor litt utenfor sogndal. Går på skole i sogndal da. Så kjekt at det er noen flere her inne!! Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig at det er flere her. Jeg er i uke 24, har termin 6.oktober, så det blir mye spennende fremover. Hvor skal du føde? Jeg skal føde på Førde sykehus. Studerer du på høgskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så gøy. Pleier ikke å være så mange aktive fra Sogn og fjordane her :P

 

Er ikke sååå stor avstand mellom terminene våres heller da.. Jeg har termin 8. august, og studerer på høgskolen. Har et år igjen der :) Mannen min er i jobb. =)

 

Kan jeg spørre hva dere skal i Sogndal? Skal dere begynne på høgskolen?

 

Fødte første på Førde sykehus, og tror jeg kommer til å føde der denne gangen også, om fødselen ikke skjer når vi er på ferie i Bergen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Mannen min har fått jobb på høgskolen som lektor.

Jeg har akkurat fullført legestudiet, og har ikke fått turnusplass. Jeg har derfor søkt om studieplass på høgskolen og skal begynne på ungdomssosiologi til høsten.

 

Hva studerer du?

 

Jeg skal også føde på Førde sykehus. Er veldig spent på flytting og fødsel. Vi kjenner ingen i Sogndal, jeg har faktisk aldri vært der heller. Men håper vi blir kjent med noen hyggelige folk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da!! :)

 

Ja,har hørt at det ikke er så enkelt å få turnusplass, så det er jo litt synd! :/ Ungdomssosiologi er sikkert spennende, har selv lurt på å studere det, men valgte heller sosionom :P

 

Skal du gå på skole etter du får barnet?

 

Må være litt spennende å flytte til en plass man aldri har vært før, men er ganske så greit i Sogndal (synes jeg). Reiser bort når jeg vil oppleve ting, men fin plass for unger (vi bor riktignok i Leikanger, men er ikke lange turen til Sogndal). Tror det er lett å bli kjent med andre gjennom Høgskolen (både å arbeide der og studere)! :) Samtidig tror jeg de har barseltreff der, så da kan du jo komme i kontakt med mennesker derfra =)

 

Er dere fra Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ja, jeg er fra Oslo, og mannen min er fra Oppegård, litt sør for Oslo. Nå har vi fått flyttet inn alt av det vi eier til Sogndal der hvor vi skal bo, men dro rett på ferie til Nord-Norge, så vi fikk ikke utforsket vårt nye hjem.

Vi er sikkert tilbake i slutten av juli.

Kanskje vi kan treffes, vis du har tid og lyst?

 

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit å være ferdig med flyttingen da! Alltid mye styr med det :P Det hadde vært veldig kjekt å treffes. Vi er for det meste i området nå i sommer, så du kan jo gi en lyd når dere er tilbake i Sogndal.

 

God sommer, nyt ferien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen,

Hvordan står det til med deg?

Vi er endelig tilbake fra ferie og nyter noen rolige dager i Sogndal.

Jeg reiser en tur til Stavanger neste torsdag, men kan vi kan gjerne treffes før det. Har ingen spesielle planer før den tid.

 

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...