Gå til innhold

Dating på nett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om noen her har erfaring med ulike dating sider, og kan si noe om fordeler og ulemper, evt hvor du traff din kjære ;).

Jeg er over 40, så det har vel også litt å si. Det er vel ingen som er gratis, men hvilke er rimelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sommerfuggel i vinterland

Tror de fleste er gratis, men da med begrenset tilgang. Da kan du ikke kontakte andre først osv.. Men om andre betalende brukere skriver til deg så får du svart.

 

Jeg hadde en profil på Sukker i noen måneder, der hadde man som ikke-betalende medlem litt flere muligheter enn på Møteplassen, men det er mindre "trøkk" på sukker. Hadde en kort karriere på møteplassen i 14 dager, og hadde 1734 besøkende på profilen min før jeg fikk panikk og la den ned ;) Så jeg ville gått for Møteplassen. Den er litt dyrere enn Sukker da..

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min sambo på Møteplassen for litt over 5 år siden. Hadde grei kontakt med noen der, før jeg møtte han. Full klaff ved første møte. Så kan vel ikke annet enn å anbefale stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg har prøvd meg litt på Møteplassen, men lurte litt på om det er noen andre som er bedre, men jeg holder meg vel der da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min kjære via Finn en venn. no, det kostra meg ingenting. Men den sida eksisterer ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest <3Barn&Engler<3

Her prøvde jeg Sukker, Match og møteplassen, ingen hell.. Men når jeg ga opp mannfolk, så møtte jeg min nåværende samboer og far til mine barn på nettby!! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant mannen min på sukker. Det nærmer seg fire år siden.

 

Det var den eneste siden som gav litt pusterom synes jeg. Man kunne filtrere bort alle bortsett fra dem man passet best sammen med. Og det er jo kun dem man vil ha henvendelser fra?

På andre sider ble man helt oversvømt av uinteressante henvendelser.

 

Jeg var ca 25 da jeg "hang" på sukker. Møtte et par stk før det blecfull klaff med min kjære mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Jeg fant mannen min på sukker. Det nærmer seg fire år siden.

 

Det var den eneste siden som gav litt pusterom synes jeg. Man kunne filtrere bort alle bortsett fra dem man passet best sammen med. Og det er jo kun dem man vil ha henvendelser fra?

På andre sider ble man helt oversvømt av uinteressante henvendelser.

 

Jeg var ca 25 da jeg "hang" på sukker. Møtte et par stk før det blecfull klaff med min kjære mann:-)

 

Omtrent samme historie med meg.

Jeg var 26 år, og fant ut at sukker.no var den siden hvor man fant de som passet til _deg_. Synes det var interessant å ta personlighetstesten på forhånd, og så var det veldig ålreit å ha noen knagger å gå etter når man kikket på andres profiler. Traff mannen min der etter ca et år og en del andre dates som ikke ble til noe spesielt, samt et par dates som var særs spesielle :) Det var veldig spennende!

 

Møteplassen, bonderomantikk og lignende sider synes jeg ble masete og fort useriøse. Fikk masse henvendelser fra folk som virket som om de sendte samme melding til alle nyankomne på siden. Men det kan jo hende det har forandret seg siden den gangen jeg var der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært både på Sukker og Møteplassen - og Q500 for flere år siden, men foretrekker Sukker, av mange av de samme grunnene som noen over her nevner. Jeg har ikke vært betalende medlem, og synes jeg får mer ut av Sukker. Har liksom bare hengt der, og tenkt at hvis jeg ser en som jeg virkelig vil møte som ikke er betalende medlem, da vil jeg melde meg inn. Liker Sukker-konseptet best av de plassene jeg har prøvd.

 

Vært på Sukker-date i dag, jeg... veldig kjekk mann, så spent på hva som skjer videre der!!! ;)

 

Tips er å møtes forholdsvis fort, for den berømte kjemien merker man ikke før man møtes (han jeg møtte i dag er muligens unntaket! :) bare VISSTE på forhånd at det ville bli kjekt uavhengig om det blir noe mer eller ei).

Jeg har gått på noen smeller hvor jeg har kommunisert lenge via mail og litt telefon før jeg har møtt den aktuelle - og det har gjerne blitt litt, tja, pinlig... siden det var null kjemi fra min side, og dessto mer fra mannens. Det virker overfladisk, men med kjemi så er den enten der, eller så er den det ikke - det har ikke noe med utseende å gjøre.

 

Jeg har 3-4 vennepar som alle har funnet hverandre på ulike nettdatesider, tre av parene har vært gift noen år også, og det er flere nettbabyer blant dem - så mulig er det absolutt :)

Av de jeg kjenner som har møtt sine kjære på denne måten så er faktisk alle veldig lykkelige! :)

 

Jeg har også bikket 40, HI.

 

Lykke til, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fant også mannen i mitt liv på sukker.no. da var jeg 28 år

Det er nå 4 år siden, nå er vi forlovet og har ett barn :)

Veldig glad det lagde meg en profil på sukker. Hadde aldri møtt min kjære ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på match.com for fem år siden. Er i dag gift har ett felles barn og venter snart nr to. I tillegg har vi begge barn fra før, han er i dag 42 og jeg er 36. Har vært både opp og ned, men summa summarum et godt samliv :-) er et helt ok alternativ til det å møte noen ute på byen osv. Men vær obs på at også på nett som på byen finnes det litt av hvert, noen er en god match, andre desverre ikke.. Men kontakt det får man,så er det opp til deg hvor langt man vil gå ;-) det gjelder jo om man treffes på nett eller på andre måter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg hadde Tinder i 2 år men opplevde det mer som en hookup app - ettersom jeg har blitt eldre ville jeg ha noe mer seriøst. Ifjor sommer møtte jeg den perfekte match på Sukker.no - og vi er samboere idag. Jeg liker matchingsystemet deres og foretrekker det ovenfor møteplassen og match. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venner som har funnet kjærestene sine på forskjellige dating apper og også singel - events. Jeg møtte min nåværende samboer på et singel-arrangement som Sukker hadde to år siden - hvor man kunne se hvem som var på eventet og hvilket match-tall man hadde med de! Utrolig artig event og jeg hadde flaks som var der. 

Anonymkode: 8b994...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...