Gå til innhold

BIM treff for oktober/november/desember termin


Anita-venter-nr-3

Anbefalte innlegg

Har ikke sett om noen har foreslått BIM treff for de som har termin disse månedene. Så da tenkte jeg at jeg kunne hive meg rundt å se om noen kunne tenke seg å bli en BIM gruppe!?

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!! Jeg venter tredje i november! Har ei på 4,5 og gutt på 2,5 fra før!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koseligt at noen hiver seg med!! Selv har jeg to gutter fra før på 5 og 8 1/2 år!!

Vi må vel finne et sted og dato å møtes!! Noen forslag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg et med på enten kveldstreff eller formiddagstreff fra 15. Juli og senere. Da er vi ferdige med ferien :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil:-):-) Hvor hører dere til? Jeg bor på Klepp og har termin 14.nov og har tvillinger i magen. Ei jente og en gutt.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig kjekt ut:-) Jeg er med! Er fra Klepp, 35 år. Har ei jente på snart 3 år, og en gutt i magen:-) Termin 23 November. Kanskje vi kunne hatt et treff 16/17/ eller 18 Juli? For etter det så reiser vi på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Hm...hva med tirsdag 17 juli? Kl 19 på Alle tiders i Sandnes (gågaten)? Men hvis noen har andre ønsker så er det det samme for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, vi kunne ikkje fått til noe i stavanger ? Kommer fra tau, å slipper da å ha med bilen over fjorden ;) å kanskje en annen dag rundt 17 ? Kom på nuh at det er bryllups dagen vår ;)) hvis det ikkje er mulig, blir jeg med en annen gang - følte meg krav stor her, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med onsdag samme tid i Stavanger på kafeen på Arkaden, waynes, eller en av de på kulturhuset? :)

 

Er 38, mamma til ei på 4,5 år, termin rundt 2 desember! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke klokken 12, da jobber jeg :) de fleste er vel fremdeles i jobb, kanskje best kveldstid? hva synes dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 18 er ypperlig :-) kunne sagt 1800 ? Hvor gamle er dere, barn fra før ? Jeg er 22, har ei datter på 5 og en sønn på 3 i oktober. Venter nå igjenn i oktober. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... har ferie jeg...er lærer så da regner jeg med at alle andre kan på dagen og har fri!! hehe Er det ikke litt dumt å møtes på arkaden, der stenger de vel kl 1800. Av erfaring kan disse treffene dra litt ut!!:-D Hva med Harbour Cafe kl 1900?! Der har de god mat også! Jeg kan godt bestille bord! Jeg bestille til 10 så ser vi hvor mange som kommer!

 

Jeg har forresten to gutter fra før, 5 og 8 1/2 Termin 28 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... har ferie jeg...er lærer så da regner jeg med at alle andre kan på dagen og har fri!! hehe Er det ikke litt dumt å møtes på arkaden, der stenger de vel kl 1800. Av erfaring kan disse treffene dra litt ut!!:-D Hva med Harbour Cafe kl 1900?! Der har de god mat også! Jeg kan godt bestille bord! Jeg bestille til 10 så ser vi hvor mange som kommer! Jeg har forresten to gutter fra før, 5 og 8 1/2 Termin 28 desember.

 

 

Jeg mente selvfølgelig at de stenger kl 2000 og at vi kan møtes kl 1800!!! Ble litt mye tall :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint for meg:-) Var det kl 19 på Harbour? Har jeg forstått rett da?:-)

Kl 1800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, eg tenkte på Harbour, me brukte den litt sist "barselgruppe", med på den eg, kl.19 er en god tid! regner med få det til :)

 

Annet bra sted, etter fødsel og ungene er kommet er studio 4, heter de vel, der med Indiska, god plass til vogner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje 1900 passer for de fleste! Da bestiller jeg bord på Harbour Cafe kl 1900!! Håper at vi ikke er reist på hytta slik at jeg kan være med!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Jeg kaster med med her jeg også! Er 32 år, har en jente på 1,5 år og en ny en/ei i magen :-) Termin i begynnelsen av januar, men ble satt i gang 1 mnd tidligere sist av medisinske grunner så regner med samme forløp denne gang :-) Så antar termin rett før jul :-)

 

Vi er på ferie 18 juli, men ønsker veldig å bli med neste gang :-)

 

Snakkes, og kos dere på treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at jeg er bortreist den dagen, ellers hadde jeg joinet dere :) Kanskje neste gang!

Har termin 22. september - venter nr 2, har en sønn på 3,5år. Jeg er 25 år, bor i Bryne.

Endret av Hali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...