Gå til innhold

utolmodig gravid i uke 38...


Mamma til tre gutter

Anbefalte innlegg

er min 3, når startet deres fødsel og hvordan.? mine to andre kom 5 dager før og to dager etter termin... har hatt så mangen fødsel tegn at eg holder på å bli sprø.. har skjønt at 3 mann er en luring men dette tærer på.. ønsker å bli ferdig no... er og meget redd for at det skal skje noe på slutten.. noen som kan roe meg ned og nyte dei siste dagene/ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet åssen du har det.... er nr 2 jeg venter og gått med masse tegn i hvertfall 3 uker nå.... Med førstemann var det ingen tegn til at det skulle skje noe, før fødselen plutselig startet en uke før terminen. Hadde jo nesten ventet at det skulle skje nå også, i hvertfall når jeg har hatt så mye murringer og maserier i lange tider ! 6 dager til termin, og jeg har sååå lyst til å få baby i armene mine! Legen har aldri vært helt sikker på kjønn heller, og ble i hvertfall ikke klokere på ul nå på mandag... så nå lurer jeg fælt på hva som kommer ut!! jeg har prøvd å slappe av, sove for å få dagene til å gå fort. Men nå går tida bare så utrolig sakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner også å bli redd for at noe skal skje hvis jeg går over termin... det er liksom skrekken. Jeg døde nesten da jeg ble født, fordi jeg hadde ligget i magen altfor lenge. Vet at ting er annerledes nå, med ul og alt, men likevel.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen god følelse å gå rundt og bekymre seg... men samtidig er det jo det beste at fødselen starter av seg sjølv.. men off, ja vil bli ferdig.. kommer litt slim ut i ny og ne som sikkert er litt av slimproppen som går... så noe skjer oppi der, og med disse nedpressen og mensen smertene så håper det skjer noe.. men i teorien kan eg faktisk gå i 4 uker til... det er en deprimerende tanke... men men har aldri vert nærmere enn eg er nå.. men tanken på at noe kan skje no dei siste ukene er vonde.. masse lykke til hos deg, du er snart i mål.. og det kommer nok til å gå bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, masse lykke til du også!!! Er vel en del av det å være mamma, å bekymre seg.... Tror slimproppen går litt og litt her også så det er jo et godt tegn. Masse liv i magen også, så da trives den vel godt der inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...