Gå til innhold

Brystpumpe?


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Kjøper alle inn brystpumpe før fødselen eller venter dere å ser om dere har bruk for det? Noen steder er pumpe til utlån på helsestasjonen, men dessverre ikke her jeg bor. Skal, skal ikke? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ventet til etter fødselen med min første :) Hadde ikke bruk for den før 6 mndr etter fødselen jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ville ha kjøpt men det er fordi eg har slete med amming og det er utrulig vondt og slittsomt og prøve å amme når babyen er skurbbsulten og sliten etter all skriking... så å ha en pumpe på lur ville eg absolutt ha hatt.. men det er da meg.. noen får jo dette til med en gang uten noe krøll.. kansje du er like heldig.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn pumpe før fødsel fordi jordmor anbefalte meg å gjøre nettopp det. Så får vi se om den blir brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte inn på forhånd sist jeg var gravid, og fikk god bruk for den da jeg måtte pumpe meg ofte pga at jeg produserte mye mere melk enn det lille snuppa spiste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elektrisk! Helt klar! sist fikk jeg senebetennelse pga håndpumpe.. Da kastet jeg den og kjøpte en elektrisk i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah smart :) Så da som jeg har fått luket bort håndpumpe står det mellom Medela eller Avent? Noen erfaringer?

 

Elektrisk! Helt klar! sist fikk jeg senebetennelse pga håndpumpe.. Da kastet jeg den og kjøpte en elektrisk i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah smart :) Så da som jeg har fått luket bort håndpumpe står det mellom Medela eller Avent? Noen erfaringer?

 

Kan vel egentlig ikke skryte på meg noen praktisk erfaring ennå ;), men jeg stod også og valgte mellom disse 2. Etter å ha lest å¨masse forum hvor det virket som det var litt 50/50 hva som var favorittene til folk - endte jeg å gå for Avent fordi det finnes mer flasker og utstyr man kan kombinere med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte jordmor om dette i dag, og min jordmor anbefalte å vente, men her er vi så heldige at de har til utlåns, så skulle je få brukt for ei får jeg låne doms kjapt til je får kjøpt min egen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte inn pumpe før fødsel sist. og er glad for det. puppene var så fulle og harde at babyen ikke fikk skikkelig tak. så da var det godt å få pumpa ut litt, sånn at de ble litt mykere og det ble lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...