Gå til innhold

hmm... ikke helt det jeg hadde venta med dagens legetime....


toband

Anbefalte innlegg

Legen min ble plutselig ikke sikker på leie til babyen min, om det var hode eller sete.... og synes det sto høyt i magen.... så nå ble jeg henvist til ul og gyn... skulle få innkallelse i posten, og termin er om 10 dager.... hmm.... ble litt nervøs her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at du får en ekstra kontroll da! Skjønner at du blir litt nervøs så kort tid før termin. Men ikke ta sorgene på forskudd!!!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bare jeg rekker å få den timen før det setter i gang.... førstemann kom en uke før termin.... har ikke lyst til å gå til en fødsel å være usikker.... sikkert ingenting å bekymre seg for, men ble litt satt ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser at du får innkalling i posten!! Det synes jeg var kjemperart! Kan du ikke ringe sykehuset, og si at du bekymrer deg og at du gjerne vil komme inn i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke kontroll på sykehuset jeg skal, men på en klinikk som driver med sånt her i byen.... legen sa jeg skulle ringe om jeg ikke hadde hørt eller sett noe før fredag.... Det her er skikkelig drit altså.... Har jo masse tegn til at ting begynner å skje her, og hadde i grunn venta meg en fødsel i løpet av denne uka men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du skal føde på sykehuset, skal du ikke det? Det er lov å ta en telefon dit, når du er så nærme termin... De kan jo vurdere situasjonen, og si hva du bør gjøre. Si at du bekymrer deg. Kanskje det ikke er noe problem å få komme på en ekstra kontroll dit. Eller så kan de berolige deg om at det ikke er noe grunn til bekymring :) Synes ikke du skal gå rundt og gruble. De er der for å hjelpe, og gi råd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelp og gode råd. godt med et sånt sted som det her å få ut litt tanker og bekymringer på når en trenger det.... Hjelper ikke akkurat å kroppen full av hormoner når en får sånne beskjeder av legen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig å lese innlegget ditt, bollefrua, for jeg opplevde akkurat det samme i dag! var på 38-ukers kontrollen hos lege, og hun ble usikker på leie. Heldigvis skal jeg likevel til ultralyd i morgen for vekstkontroll, så får svar allerede da. Synes det er litt rart om babyen har snudd seg nå da. Jordmor har hele tiden kjent hodeleie, og alle ultralyder (senest for tre uker siden) har vist det samme. Kjenner også spark på de samme plassene, og regner med at man kjenner ganske krafige og unormale bevegelser dersom de snur seg så sent.... Huff! Krysser fingre for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

redd ikke jeg rekker å få sjekka og må gå til fødsel og være litt småredd. men det ordner seg vel håper jeg. får satse på at alt er som det skal. Babyen har det i hvertfall bra, og da skal det vel litt til for at ting skal gå galt. får bare forklare sykehuset situasjonen om det skulle skje at fødselen starter nå... så finner vel de ut av ting ganske kjapt. men, uansett en utrivelig beskjed å få så nære termin. lykke til i morgen! Heldig du som får sjekk så fort da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte i dag og maset litt på klinikken. de skjønte meg godt, og fikk time til ul i morgen! Puh, ble litt letta.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte i dag og maset litt på klinikken. de skjønte meg godt, og fikk time til ul i morgen! Puh, ble litt letta.... :)

Så bra!! Jeg så du hadde spurt jordmora herinne, og må si hun svarte litt som meg, he, he.... :) LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra, det er hodeleie!!! Litt letta! :) en ca vekt på 3220... :) så nå er det bare å vente på babyen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så BRA!!! Deilig at du slipper å bekymre deg noe mer!

Har akkurat logget meg på og tenkte på hvordan det gikk med deg, og jammen kom svaret med det samme... Ja, nå sitter vi i samme båt med venting i spenning!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, veldig spennende det her. Ul-legen var ikke helt sikker på kjønnet på den ordinære ul, men mente tilslutt det var en gutt.. I dag kunne vi ikke få sett kjønnet i det hele tatt. så blir nesten litt spennende hva som kommer ut også.... hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...