Gå til innhold

jeg synes det er så ekkelt å...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ringe til sjefen og i at jeg må være hjemme med sykt barn:S

Begynte i jobben for 2-3 mnd. siden og idag måtte jeg ringe å si at jeg måtte være hjemme pga sykt barn. Sjefen synes det var heeelt ok heldigvis, men jeg synes det er så ekkelt å ringe for å si slikt:(

 

Sjefen min er verdens beste sjef, kanskje derfor det er ekstra ekkelt å ringe:P

 

måtte bare få det ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gruer meg til det samme. Har fått ny jobb som begynner når jeg går ut av permisjonen og er alene...så gruer meg så til dette. Kunne ønske det gikk an å overføre sykt barn dager til besteforeldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er ekkelt å ringe sjefen ang. sånt (og alt annet egentlig), men du er heldig som har en veldig grei sjef da. Min sukker og klager og synes det er heeelt forferdelig når noen ringer.. og jeg er ALDRI borte, så den ene gangen man ringer, vil man gjerne møte litt forståelse da..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri noe å glede seg til å ringe en sjef for dette.

har ringt sjefen min før, men det er heldigvis ikke mange ganger.

nå starter jeg i ny jobb. men heldigvis er jeg og mannen enig i at siden han har hatt samme jobb i flere år. så er det han som må ta sykedager så lenge han har syke dager med barn i år. pleier aldri være noe problem.

jeg har hatt barna hjemme med meg nå mens jeg har hvert arbeidsledig. så far har ikke begynt å bruke dagene sine enda.

 

ellers har vi en mormor som går hjemme om dagen så går ann å kjøre barna dit også om det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...