Gå til innhold

NAV ... bare treige, eller?


juniblomst

Anbefalte innlegg

Nå er det over 1 måned siden jeg leverte papirer om fødselspenger til NAV!

Når får man egentlig svar fra dem...skal det ta Så lang tid, eller er NAV bare utrolig treige??!??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Én måned?! Jeg leverte 22. mars :P Var innom de i slutten av mai og fikk beskjed om at jeg måtte belage meg på å vente en del lenger... Jeg er av de som får lønn direkte fra arbeidsgiver og da blir jeg prioritert sist hvis de har mye å gjøre. Noe de tydeligvis har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte mine papirer i feb. og arb.giver sendte inn i apr. og behandlingstiden er 2 mnd.. for noe som skulle gått på automatikk! Ringte på torsdag, da sa de det skulle være ferdigbehandlet i morgen, mandag... alt noe så vanlig som dette skal ta så tid er helt utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått ut i permisjon, og har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Men leverte for 6 uker siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i ringsaker, leverte papirene uka før påske og fikk svar for snart 14 dager sia, så her gikk det på litt over 1 mnd..... men fikk svangerskapspenger 80% uka etter påske, og den søknaden fikk jeg svar på 2 dager etter jeg begynte i permisjon, så det var jammen bra de hadde godkjent den.....(men det tok akkurat like lang tid med permisjons søknaden og svangerskapspenge søknaden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar etter 2 uker... Leverte veldig sent, så hadde ikke forventet å høre noe før etter jeg var gått ut i permisjon. Snakk om å få sjokk da jeg først fikk brev etter 1 uke om at de hadde mottatt søknaden, og uken etter fikk jeg vedtaksbrevet. Hadde jeg aldri trodd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prinsesse x 2

Jeg leverte rundt 20. April og fikk svar 1. Juni. Permisjonen min startet 3. Juni så i grense tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går også å venter på svar. jeg er en av dem som skal få penger utbetalt av nav, men heldigvis er neste lønning fra arb.giver feriepenger, så det får jeg jo utbetalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Ting Tar Tid skjønner jeg! Mener og minnes at de har vært raskere før... Ja, ja offtentlige kontorer...

Men er det da en gang omvendt, ja da får man jaggu svi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte søknaden i april. Fikk brev fra dem i mai om at da begynte de behandlingen av søknaden. i går fikk jeg brevet, hvor det stod at den var invilget. Hadde termin om mandag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknaden min har ligget med status "under behandling" hos NAV siden 26. mars. Da hadde de koblet sammen søknad med inntektsskjema og sjekket gyldig gravidbekreftelse. Så ble den lagt i kø. Lurer på når de skal behandle den. Termin om 11 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...