Gå til innhold

Snaaart i mål, jenter!


juniblomst

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Gratulerer til alle som har fått sine prinsesser og prinser allerede! :)

 

Litt misunnelig må jeg si, for Nå begynner jeg å bli LEI! Heldigvis rakk jeg å ta siste eksamen igår, med masse masrier så jeg var veldig spent om jeg klarte å fullføre eksamen. Men jeg holdt ut... så nå tar jeg sommerferie med god samvittighet :)

 

Gruer meg litt til fødselen, men vil bare få den overstått.

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er som holdt ut! Det må føles deilig å bli ferdig, og slappe av med god samvittighet :)

 

Jeg har akkurat gått ut i permisjon (er 37+5 idag) og merker at jeg begynner å bli skikkelig klar for å få ut ungen nå... Er superrastløs, men samtidig livredd for fødselen. Vil helst ikke tenke på den, men vanskelig å la være når man er så nære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det 37+6 i dag, og nå er je skikkelig klar for at dette snart er slutt, men må si meg enig, je grue meg litt tell denne fødselen, men det er nå mest for at je ikke aner hva jeg går til liksom, anna enn at det er vondt og kan ta LANG tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!

Nå kan eg endelig sei at i mårå blir eg mamme, på ny:) Ska ha mitt 4 ks..grue grue, glede glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det 38+3 og GLEDER meg til å få gutten ut :P skal til modningsakupunktur i dag, og håper på effekt, er ikke plass i magen til at han skal være der inne i opptil 4 uker til, jeg føler jeg holder på å sprenges :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ikke på ukesvis igjen til vi får treffe nurket vårt, så det er jo en trøst. :-)

Litt tungt med disse masriene, men, men...

Igår fikk jeg beskjed om å komme til jobbintervju, så er veldig spent på senere idag....

 

Du får ha lykke til med ks Martha Elisabeth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig :) Skal bli sååå godt å få dette overstått, blir mitt 4. keisersnitt også(og siste!) :)

KS blir på mandag hvis det ikke starter av seg selv før det (som sist...), ikke mange dagene igjen nå :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jm i morgen - håper på å få modningsakupunktur i dagene fremover... Merker at det skjer ting, men vil gjerne ha han uuuuuuuuut!!!!!

Var på vekstestimering for 2 uker siden, og han ble beregnet til 3300 gram... Så like stor som jeg var da jeg ble født (2 uker på overtid) allerede 4 uker før termin... HJELP!!!

 

Har fått samboeren til å vanne livmortappen, men vil gjerne gjøre alt jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...