Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ingen gode nyheter her, heller... Ingen positiv test i dag (kun en skyggestrek på billigstrimmelen), og tanta har kommet for fullt. Kjente sterke menssmerter da jeg gikk og la meg, og nå blør jeg ordentlig. Har blitt forkjølet i løpet av natta, også. Blir nok en fornøyelig helg... :-) Bra jeg er aleine, så slipper andre å plages med mitt humør. Ordentlig vondt, har jeg. Så nå skal jeg komme meg gjennom en dag på jobb, før jeg skal hjem til varmeflaska!

Vet ikke enda om jeg angrer på at jeg testa i går. Hadde det vært bedre om jeg ikke hadde gjort det? Vet ikke.

 

Ha en fin dag, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkelig_3, Off!! Fikk faren din vite at du hadde snakket med barnehagen? Det må jo være lov!! Tenker på deg! Håper det ordner seg snart! Klem

 

Elibjo, det var trist! Når du blir gravid vil alt være glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gode nyheter her, heller... Ingen positiv test i dag (kun en skyggestrek på billigstrimmelen), og tanta har kommet for fullt. Kjente sterke menssmerter da jeg gikk og la meg, og nå blør jeg ordentlig. Har blitt forkjølet i løpet av natta, også. Blir nok en fornøyelig helg... :-) Bra jeg er aleine, så slipper andre å plages med mitt humør. Ordentlig vondt, har jeg. Så nå skal jeg komme meg gjennom en dag på jobb, før jeg skal hjem til varmeflaska! Vet ikke enda om jeg angrer på at jeg testa i går. Hadde det vært bedre om jeg ikke hadde gjort det? Vet ikke. Ha en fin dag, alle!

Elibjo... Håper du kommer deg gjennom dagen! Er heldigvis hjemme i dag og kan være skuffet og lei meg over alt uten at noen bryr seg! Håper du og jeg kommer i mål snart også! Vi har åpenbart lik syklus. Kanskje føde like? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig_3: direkte urettferdig, først mens, så kjeft av far. Som jeg forøvig har bestemt meg for å mislike bare defor!!!;-) (ja, barnslig selv om jeg har bikka 40 for noen år siden...hehe) Det hjelper ikke hvor gamle vi blir, foreldre er og blir foreldre. Å selv blir vi barn igjen på godt og vondt, når det vanker ris og ros. Håper du finner ut av barnehage- og famileproblemene. Klæm

 

Elibjo: klæm til deg også, håper forkjølelsen blir kortvarig. Nå kan du om ikke annet dæsje litt sterkt i toddyen. Å så er det jo veldig praktisk med juni- juli- augustbarn i forhold til bhg. ;-)

 

Her sitter jeg å har bittelitt svart samvittighet fordi jeg sendte en vilt protesterende unge til bhg når jeg selv er hjemme. Er sykemeldt pga feber og halsvondt men formen er bedre nå da....må bare få rydda og vasket litt her. Det er jo rimelig håpløst med en 1 1/2-åring som insisterer på å hjelpe mamman sin:-) Litt avslapping, en dusj å så hentes nok lillefrøkena hjem igjen før duppetid:-)

 

Ha en topp dag ellers flotte damer, høy benføring eller ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Det har gått helt fint på jobb. Har knapt tenkt på den negative resten fra i morges. Men er blitt ordentlig forkjøla, og har mye menssmerter; mer enn jeg pleier å ha. Syns det er ordentlig stusselig å være aleine nå. Må ut med bikkja, men orker egentlig ikke... :(

 

Takk for oppmuntrende ord, alle! Ja, det lønner seg kanskje ifht barnehage å bli gravid neste pp. Selvfølgelig skal jeg ha juni-baby; både mannen og jeg (og bikkja!) har bursdag i juni :-) Så nå skal tanta så vidt få lov til å være på besøk (slik at jeg kan gjøre ingenting med god samvittighet i helga), men så kan hun snarest pakke seg vekk slik at operasjon juni-baby kan begynne:) Går herved inn i pp5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen gode nyheter her, heller... Ingen positiv test i dag (kun en skyggestrek på billigstrimmelen), og tanta har kommet for fullt. Kjente sterke menssmerter da jeg gikk og la meg, og nå blør jeg ordentlig. Har blitt forkjølet i løpet av natta, også. Blir nok en fornøyelig helg... :-) Bra jeg er aleine, så slipper andre å plages med mitt humør. Ordentlig vondt, har jeg. Så nå skal jeg komme meg gjennom en dag på jobb, før jeg skal hjem til varmeflaska! Vet ikke enda om jeg angrer på at jeg testa i går. Hadde det vært bedre om jeg ikke hadde gjort det? Vet ikke. Ha en fin dag, alle!

Elibjo... Håper du kommer deg gjennom dagen! Er heldigvis hjemme i dag og kan være skuffet og lei meg over alt uten at noen bryr seg! Håper du og jeg kommer i mål snart også! Vi har åpenbart lik syklus. Kanskje føde like? :)

 

Var du med i en ikm-gruppe nå? Syklusen min er tullete, har ikke helt funnet ut av den enda. Har hatt sykluser på 30 - 35 - 25 - 26 dager nå siden jeg sluttet på pilla i april... håper det stabiliserer seg mer og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gode nyheter her, heller... Ingen positiv test i dag (kun en skyggestrek på billigstrimmelen), og tanta har kommet for fullt. Kjente sterke menssmerter da jeg gikk og la meg, og nå blør jeg ordentlig. Har blitt forkjølet i løpet av natta, også. Blir nok en fornøyelig helg... :-) Bra jeg er aleine, så slipper andre å plages med mitt humør. Ordentlig vondt, har jeg. Så nå skal jeg komme meg gjennom en dag på jobb, før jeg skal hjem til varmeflaska! Vet ikke enda om jeg angrer på at jeg testa i går. Hadde det vært bedre om jeg ikke hadde gjort det? Vet ikke. Ha en fin dag, alle!
Elibjo... Håper du kommer deg gjennom dagen! Er heldigvis hjemme i dag og kan være skuffet og lei meg over alt uten at noen bryr seg! Håper du og jeg kommer i mål snart også! Vi har åpenbart lik syklus. Kanskje føde like? :)
Var du med i en ikm-gruppe nå? Syklusen min er tullete, har ikke helt funnet ut av den enda. Har hatt sykluser på 30 - 35 - 25 - 26 dager nå siden jeg sluttet på pilla i april... håper det stabiliserer seg mer og mer.

Var ikke med på noen ikm-gruppe jeg! Synes det er koselig å være her inne! Her kan man lufte det meste tror jeg, uten at noen dømmer deg eller kommer med frekke kommentarer! Her er det oppturer og nedturer! Spenning og sorg! :) Har kjedelig regelmessig syklus på 28 dager, men nattammer minsten enda... tror det virker inn? Har også brukt noe Voltaren de siste månedene, og vet det påvirker fertiliteten min. Men denne pp. skal jeg seriøst kjøpe Bisolvon igjen, beina i været, og frisere dusken ;) Nå skal det bare skje! Lykke til både du og jeg! :) god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg bare skal holde meg til denne gruppa, jeg også. Syns det er så koselig her :-) Leser jo på alle ikm-gruppene uansett, så får jo med meg det som skjer;)

 

Hørtes ut som en god plan du har! Brukte solvipect forrige pp, skal prøve igjen. Eller kanskje jeg skal teste bisolvon i stedet? Jeg skal prøve å spise sunnere, iallfall! Og slappe av litt mer :-) Og skal på prøvetime med yoga til uka, så begynner nok på det.

Ha en god helg, Lykkelig<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elibjo, så synd å høre at tanta kom! :(

Lykkelig, samme til deg! Vi klarer sikkert til slutt å holde ho på avstand, bare vent å se! :)

 

Tussemor, hihi, jo du, jeg prøver fortvilende åsi til den tanta at ho ikke e velkommen, men ho dukke opp på trappa uansett, tror e må ta å gi ho et kraftig spark bak no slik at ho holder seg unna! ;D

 

Sitter å koser meg med et glass rødt, og kjenner det ette ett og et halvt glass, for jeg har ikke rørt alkohol på tre uker, og det merkes, hih, varm i kinnene og fnisete, sambo sitte bare og flire! Tror e skal stoppe no, ellers får e vel svi i morra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med velfortjent vin, Rime :) Blir lenge til neste gang nå, vettu... Kjipt at tanta kom til så mange, men jeg har snakka med henne, og hun lovte å ta seg en lengre ferie nå ;)

 

Velkommen til dere nye og dere som har kommet tilbake. Stas med så mye god lesning!

 

Jeg var på ny ul i går (ca 15 uker), og tamtarataa, inni magen min bor det visstnok ei lita jente :wub: Har lite å si hva det blir, men litt ekstra stas å få en av hver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh, tigerlise, så utrolig kjekt å høre, ei lita tulle! <3

Godt å høre at du har tatt deg en alvorsprat med tantekreket, og når vi e så mange som tar afære no, så må ho nå vel for pokker slutte å besøke resten av gjengen her inne også vel! :)

 

Dere, hvordan får man sånt rødt ansikt med hjerter rundt, det vil e å kunne lage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det var alt for mange tantekrek i omløp nå. får ta meg en prat med henne jeg også, og vil hun ikke høre får jeg lade hagla ;) håper neste pp blir klaff for dere alle :D hadde vært perfekt det :)

 

her håper jeg kvalmen skal gi seg snart. 9 uker i morgen vist :) fleskemagen har begynt å komme og blir snart dolly parton :P kroppen er ikke fult så ille som for noen uker siden heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får rotte oss sammen mot tantekreket, så tør hun ikke vise seg på en stund. Et drøyt år kan hun iallefall holde seg unna :D

 

Gratulerer med jentenurk i magen tigerlise! <3

 

Elibjo, så leit da. Det hørtes så lovende ut. Du sier at du ikke vet om du angrer på å ha tatt testen. Klart det på en måte hadde vært greit å ikke få for store forhåpninger, men tenk nå heller slik at egget ble befruktet!! Du kan bli gravid. Neste gang graver egget seg ned i livmorslimhinnen og blir der.

 

Er helt i koma jeg nå, kjenner søvnen roper på meg. Skriver fra mobil så orker ikke prøve å kommentere alle, men dere skal vite at jeg synes det er spennende å følge dere alle. Det første jeg gjør i lunsjen er å logge meg på bim for å sjekke hvordan ståa er hos dere.;)

 

Jeg prøver å tempe hver dag. Blir glemt noen dager eller tempet for sent, men det var gøy å se hvordan tempen steg med å 0,4 grader rett etter el. Steg ytterligere 0,1 grad i morges, 6 dpo, så alt er som det skal være. Er vel minst 10 dager den skal holde seg høy for at man skal ha en normal lutealfase??

 

I morgen braker det løs med barneselskap, så nå må denne skrotten få seg litt søvn.Zzz.

 

Ps: jeg vil også lære å lage det røde fjeset med hjerter rundt!

Endret av Bumblebeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: skriver dere sånn (uten mellomrom mellom kolon og bokstaver):

: wub :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers tusen takk for koselige gratulasjoner, dere er herlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebeee, takk for fint perspektiv :-) Så da kan jeg tenke at dette har vært en kjemisk graviditet, da? Streken kom et par min over tida, men jeg har brukt samme type tester hver gang, og har aldri sett noe sin helst før, uansett hvor lenge etter jeg ser på testen. Og det var en nokså tydelig strek; syns ganske godt på bildet jeg tok av den. Og kroppen var annerledes. Så hvis jeg kan tro at dette var en kjemisk, så kan jeg ta det som et godt tegn. Da var det jo egentlig nyttig at jeg tok testen, fordi den da viser at vi klarer å befrukte et egg. Er jo en betryggende tanke.

 

Formen min er ordentlig dårlig. Og har mye verre menssmerter enn jeg pleier... Tror jeg skal finne senga snart... Men humøret ble litt bedre nå, hjalp å lese her og å litt andre perspektiver og mange støttende ord. Og nå er det jo så mange her som nærmest i samla flokk går inn for å skremme tanta langt av gården, å burde ihvertfall noen her slippe å se henne på leeeenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben har ladet geværet her nesten daglig siden forrige tantebesøk, så jeg regner med at kreket skjønner at festen for hennes del er slutt og at festen heretter er min og gubbens!!!! Vi klarte tom å få oss en runde i dag før jobb, med våkne unger :D D var faktisk ganske gøy. Her snakker vi kjappis. Ikke en av ungene merket at gubben "snek" seg inn på soverommet en gang...hohohohohahahahihihi. Jeg skal dog innrømme at jeg er veldig spent!!!!!!!!!!!! Tankene går mildt sagt i skytteltrafikk oppi topplokket her, bare så synd at det ikke har så mye å si for hva som skjer i bunnlokket :P

 

Tigerlise: Så nydelig, herlig med UL!!!!!!! åhhhhh, gleder meg til fortsettelsen

 

Bumblebee: Lykke til med bursdagen i morgen ;)

 

Lykkelig til 3: Jeg kjente at det kokte over for meg da jeg leste det du skrev om kjeft fra din far...Jeg skal ikke legge meg opp i det, men har forståelse for at du IKKE liker situasjonen. Jeg håper virkelig det ordner seg for dere!!!!!!! Jeg vet litt om "dårlige" familieforhold :(

 

Elibjo: Dette tok du jaggu meg som en kvinne uten alt for mye hyl og skrik ;) Det er jo fantastisk å vite at man er fruktbar da ;) også vet du, er det bare å gi gubben beskjed om å lade gunnern til neste pp for å knerte dette tantekreket som vi ikke vil ha noe med å gjøre!!!!!!!!

 

79kvinne: Så godt å høre at ting begynner å bli bedre!!!!!!!! Kvalme er noe dritt!!!!!!!!!! ;)

 

G&G: Håper du fikk en god dag hjemme tiltross for ungen som ikke ville i barnehagen ;)

 

Bomsa: Tenk 40 dager igjen...jøye meg som tiden flyr altså...Hold oss oppdatert da ;)

 

Rime: Min kjære Rime, Nyt vina og det gode humøret!!!!!!! Og gubben som ler :D Det er bare å fortsette å jage vekk tantekreket, kanskje leie inn ei dørvakt/utkaster el??? ;)

 

Huff, det ble mye rart fra meg nå. Ganske trøtt etter å ikke sovet alt for mye etter nattevakt for så å på igjen...sukk...Jeg trenger litt mere positivisme i livet mitt nå kjenner jeg. Det er litt drygt på jobben. Heldigvis har jeg fått perm med lønn til videreutdanningen min, så det hjelper jo litt på....men jeg er bare såååååååååååååå spent på om spira sitter denne gangen. Vi har hatt den fineste mnd som par på utrolig lenge, kost oss sammen og kl art å samarbeide mye mer enn tidligere. Det har vært så godt og harmonisk!!!!!!!! Krysser KUN fingre foreløpig for at det skal fortsette slik!!!!!!!!!

 

Håper dere alle har ei riktig god natt, mens jeg sitter her å skal forsøke å holde øynene åpne.

 

Klem

 

PS: Er veldig glad for at alle dere graverte forblir her inne ;) Blir jo på merkelig vis glad i dere og synes det er så kjekt å følge med på dere!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig tussemor, jeg er også veldig glad for at dere som er gravid likevel vil være her inne sammen med oss, synes vi er en veldig koselig gjeng, og det hadde vært så trist om folk forsvant etter man hadde fått positiv test!

 

Ohyes, skal ta meg to eller tre glass vin i kveld også og kose meg masse med dem, og så håper jeg det blir de siste glassene på rundt ett års tid! :) åh, må prøve å lage sånt fjes, skal vi se! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker innlegget mitt fordi e klarte å lage :wub: hihi, no blir dokker sikkert lei av å se :wub: snart, hehe, neida, skal ikke gå av skaftet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man forlater ikke en så herlig gjeng vettu ;) synes det er så koselig her inne at jeg har ingen planer om å forlate den allefall :)

 

blir litt vanskelig å svare på alt jeg skulle ha gjort, da jeg er mest inne med mobilen, og har en hukommelse som en gullfisk

 

kos deg med vinen Rime ;) ta eit for meg også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den koseligste tråden på hele bim! Nå bestemte vi oss for å prøve en solstråle nummer fire IDAG, så jeg har lest hele tråden her idag og føler liksom at jeg kjenner dere, hele gjengen etter å ha lest om alle opp og nedturene deres. Også føler jeg meg nesten skamfull for at jeg har fått tre perfekte små troll uten å løfte en finger. Nummer en var et uhell mens jeg gikk på pillen, nummer to tok vel ti mnd eller noe slik (fordi jeg var mye syk med hjerteplager) og nummer tre satt på første forsøk med healing!

 

Liker denne tråden så godt at jeg føler jeg må presentere meg litt også: straks 34 år, gift, tre barn på 6, 3 og 1 år. Bor i Møre & Romsdal.

 

Nå må dere ikke mistolke meg på noen måte, men jeg har et litt annerledes motiv for å følge denne tråden også. Mannen min er healer og jobber mye med å hjelpe folk som ønsker å bli gravide. Han har hatt utrolig gode resultater og siden dette er det han elsker mer enn alt på jord, ønsker han nå å satse mer på dette. Tidligere har vi ikke villet markedsføre tilbudet noe sårlig, men nå føler vi at han har hatt nok vellykkede klienter i området her til at vi kan gjøre mer med det. Jeg, som er skribent når jeg ikke er hjemme med terrortroppen vår, jobber nå med en bok om arbeidet hans og han bygger nettside for å markedsføre seg. I den forbindelse skulle vi hatt litt flere "caser" å vise til. Derfor vil jeg nå gi tilbudet til dere, flotte kvinner: Hvis noen av dere som driver og prøver er interesserte i å prøve å healing for å bli gravide, skal dere får behandlingen gratis, mot at dere forteller meg hvordan dere har opplevd den. Jeg skal ikke bruke noen med navn eller detaljer i boka, men trenger flere "bakgrunnshistorier" for å si det slik. Det eneste kravet, er at dere må kunne oppsøke mannen min ansikt til ansikt for første time av behandlingen, de to følgende timene kan han ta over avstand. Han er rundt omkring utover høsten også, så kanskje kan jeg smette dere inn på de dagene han jobber i andre byer, hvis det gjør det lettere.

 

Uansett: Gratulerer til de av dere som er på vei, og masse lykke til til alle dere som prøver. Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Såå enig med bokormamma, for en herlig gjeng dere er her :)

 

Legger meg til i prøverlisten, tok siste p-pille 13. August og har ikke hatt EL enda (det jeg vet). Har ikke gått til innkjøp av EL tester og sånn enda...vi får se hvordan det går framover og hvor utålmodig jeg blir.

 

Noen som har erfaringer med p-pilleslutt og hvor lang tid det tok for en normal syklus å komme igang?

 

 

PRøVERE:

 

elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august.

 

bumblebee: 34 år, gift, 2 barn, vestlandet, ikm ca 1.sept.

 

lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli

 

Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012  ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012

 

Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms

 

Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark

 

Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, prøvd på nr 3 siden sommer 10, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. IKM ca 8 september

 

Sidney: 31 år, 1 Sa, IKM ca 9 sept.

 

G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-)

 

Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er.

 

 

GRAVID:

 

79kvinne: snart 33 år august, har en gutt på 9 fra før. Termin????

 

Tøffe tøfflus:

 

Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober.

 

Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte  Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar 

 

Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april.

 

En til, please: 37 år med sønn på snart 18, datter på 5 og sønn på tre. Baker på et nurk, som forventes ut 23 april! Skulle giftet meg neste august, men forskyver det til august 2014. Først babykos og dåp....og slank midje!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...