Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Bilde av ønskestreken.

 

Jeg ser streken. Tror ikke det er en ønskestrek, det er jo ikke så rart den er svak når du bare er 9 dpo.

 

Jeg krysser fingrene for at du får en sterkere strek på neste test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilde av ønskestreken.
Jeg ser streken. Tror ikke det er en ønskestrek, det er jo ikke så rart den er svak når du bare er 9 dpo. Jeg krysser fingrene for at du får en sterkere strek på neste test.

Njaaa - bildet er tatt etter fristen, og streken ble tydeligere etter fristen enn den var innen fristen. Men den var der. Jeg velger likevel å la være å tro at det er noe i den, da jeg tidligere har hatt slike streker, uten at det utviklet seg til noe mer. Så før jeg får en helt klar positiv, regner jeg denne som negativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee - takk for Wow-et, men jeg tar det HELT med ro. Jeg har hatt slike før, uten at det har holdt lenger enn til IKM. Men det er i alle fall LITT håp, da. Eller det vil si - i kveld har jeg begynt å spotte, og har de typiske "like-før-mens-murringene" i ryggen. Vanligvis skjer dette på dag 11 dpo, og så kommer tanta 12 dpo, så det ser ut til at hun er to dager tidligere ute enn vanlig, tulletanta.

 

Jeg har tatt to andre tester også i dag - A1 og Clearblue + - begge viste svaaaakt positiv.Skulle ta en ny doc morris nå i kveld, men der kom ingen streker fram - ikke engang kontrollstreken....

 

Jeg har ikke helt mistet håpet, på tross av spottinga, men vi får se i morgen tidlig om tanta er kommet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikker snart 8 aug og tanta har ikke dukket opp...jeg tar dette med knusende ro, tror bare at syklusen kødder igjen pga litt stress og levaxin oppstarten...egentlig er det helt greit for da kan jeg nyte badelivet i tyrkia i september uten denne grise tanta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, dette er spennende! Så ikm er i morgen Najaden?

 

Tussemor: jeg håper tanta ikke dukker opp, men at du kan nyte badelivet med en liten hemmelighet i magen :)

 

Vi skal på ferie til Spania i september, en uke etter ikm, så jeg håper ikke kroppen min har tenkt å komme med enda en tidlig sa. Vil heller være 5 uker på vei med sunn og sterk spire :D

 

Måtte tantene våre dra dit pepper'n gror ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, najaden, håper du ikke får tanta, for jeg ser også streken!

 

I dag så jeg magen til svigerinnen min, det gjorde jeg ikke i går, pga store klær, og jeg må inrømme at det stakk skikkelig i magen, og det trilla litt tårer etterpå, men det gikk greit! Sånn er livet! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rapport - spottingen har tatt seg opp - ikke helt mensen ennå, men irriterende nok. Testet med Clearblue + i dag, en time etter jeg hadde vært på do første gang (var så trøtt at jeg helt glemte å teste da jeg sto opp). Jeg fikk et svakt + også i dag, ikke merkbart sterkere enn i går.

 

Jeg tror nok dette er en kjemisk, jeg - nokså sikker, egentlig. Men tviholder på det siste lille halmstrå av håp, til tanta kommer ramlende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av ønskestreken.
ser en svaaaaak strek der da :D

Joda, streken er der - og det var ennå strek i morges, men her tar blødningene seg opp, så jeg tror nok at tanta har meldt sin ankomst to dager før tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, det va jo trist! :(
Det går greit. Må bare avfinne meg med at jeg ikke skal ha flere barn, og ikke skal prøve lengre heller. Det er rart å tenke på, men jeg tror det er rett beslutning nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantekreket kom med ett brak i dag, så nå skal vi sette alle kluter til slik at spira kan feste seg i september :-) gidder ikke dette styret...har så lyst til å operere vekk hele deigen, få overgangsalderen å bli færdi :P ja,ja...mens på camping er liksom ikke det man higer mest etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Vilhabolle! :)

 

Najaden: uff, triste greier. Men det høres ut som du har tenkt nøye gjennom dette og fattet den beslutningen som passer dere best. Og tre herlige unger er jammen en velsignelse. Dere er rike.

 

Tussemor: vi får la tanta gjøre seg ferdig med denne runden og så se å kjeppjage henne!

 

Najaden, du sier kjemisk igjen...har dette skjedd ofte? Har jo lest om mange som har positive tester og får mensen likevel. Da er det kanskje ikke noe galt med meg, kanskje det rett og slett var uflaks begge gangene? Jeg har alltid vært testoman, men de gangene jeg fikk positive tester var det jo et svangerskap. De andre pp'ene ga blendahvite tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanner alle tanter BORT!!!!!Har jammen hatt tante jevnlig på besøk siden før fylte 10 år, med tilhørende smerter....på tide at hele poenget med at hun kommer på besøk, viser resultater snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ferie hjemme hos mamma en uke, har vært såååå kos å bare slappe av i frodig hage med sol og kos bare jeg og mamma:) Derfor har jeg ikke vært her på en stund, og ser det har skjedd endel. Jeg vil bare ønske alle fortsatt lykke til og ikke gi opp jenter. Skjønner godt skuffelsen og frustrasjonen.... EL kom desverre mens jeg var bortreist, så da er det bare og vente på neste tantebesøk og trå til skikkelig.... Denne gangen vil jeg virkelig bare få klaff:)

 

Godklemmer til dere alle sammen (jeg må lese litt nøyere gjennom her så jeg har litt bedre oversikt over dere kjekke jentene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hyggelige ord.

 

Bumblebee - ja det har skjedd fire ganger det siste året. DVS - en gang gikk jeg forbi IKM og hadde klart positive tester, men mistet likevel i uke 4+2. Da blødde jeg i tre uker i strekk etterpå. De tre andre gangene har mensen faktisk kommet litt for tidlig, men ellers vært lik vanlig mens i murringer og mengde.

 

Denne gangen er mensen igjen som vanlig - men merkelig nok har ikke tempen fallt (normalt faller den med ca 1/2 grad samme dag som mensen kommmer, men i morges - på tross av at jeg blør friskt - steg tempen. Svært merkelig, men regner med at det bare er noen hormoner som henger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo innrømme at jeg har tenkt tanken, men forkasta den flere ganger. Mensen er som vanlig, bortsatt fra at den kom tidligere enn venta. Heller fremdeles mot kjemisk, selv om dagens test (tatt for fem minutter siden, 15 minutter etter sist gang jeg var på do) er positiv ennå. Vet ikke helt hva jeg skal tro.

post-846720-0-85941500-1344520254_thumb.png

Endret av najaden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...