Gå til innhold

Gravid m pillen? vet ikke termin?


annkz69

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Ti år siden jeg var her sist. Men nå lurer jeg svært på hva som er på gang. Jeg tar ofte mange brett før TR pause pga veldig sterke blødninger, orker ikke ha TR. Så om noe har skjedd nå, har jeg ingen ide om når det skulle ha blitt...   ca 3 uker siden begynte jeg og kjenne litt mens murring, tenkte ikke noe mer over det før mannen min kommenterte om jeg ikke hadde fått større bryster? Hmmm? Dagene etter begynte ALT å bli trangt! Underlivet virket hovent og jeg var konstant lysten. Til gubbens store glede. Samme uke som brystene virket forstørret bemerket jeg at livlinjen min var blitt borte? Rygg problemer om natt og morgen (har isjas, men vært rolig lenge). Muskel/sener spes. høyre side av mage ned mot lysken vonde og hovne.? Denne uke sovet masse, uten energi og hoven/vondt i hele "understellet"/hofter. Prøvde noen skjørt som jeg vet passet godt for 4 uker siden- fikk de nesten opp over lårene og manglet 10 cm for å få lukket glidelåsen!!  (var på vekta for 1 uke siden, gått ned 2 kg). Har normal slank kropp med høy forbrenning. 3 dager igjen på pillebrett.... Tør ikke ta test...  Hilsen snart 43... (metall smak i munnen)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Du bør jo ta en test, om ikke annet for å få det bekreftet/avkreftet og bestilt time til ultralyd så du får vite hvor langt du evt er på vei.

 

Du har jo helt klart symptomer, men det kan være andre hormonelle forandringer i kroppen også. Når kom f.eks mammaen din i overgangsalderen, tidlig overgang er arvelig (min mamma begynte med symptomer på overgangsalder da hun var 42).

 

Jeg ble selv gravid uten at det var planlangt og ante heller ikke hvor langt jeg var på vei, jeg tok en ultralyd og det viste seg at jeg var 6+3 uker på vei da jeg fant det ut.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...