Gå til innhold

Ultralydtråden


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende, babysyk_74! Jeg har akkurat tenkt på at vi burde ha en slik tråd :) Dessverre er det hele 13 dager igjen før jeg kan dele min ultralyd med dere. Men gleder meg til å lese om deres i forkant! Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er spent på å se om de vurderer termin på så tidlig UL.Håper i såfall at det blir senere i stedet for tidligere i og med at terminen foreløpig er 3 januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på tidlig ul i går, da bare 5+3 dager, og legen så bare fostersekken. Han sa det var for tidlig å se noe, så skal tilbake til torsdag. Da håper jeg å se både fosteret og et hjerte som slår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel komme meg til lege eller jordmor før jeg kan håpe på å få tidlig UL. Men håper jeg får det, med tanke på forhistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobbo87, hvorfor var du så tidlig på UL? Trodde det tidligste man fikk, var i uke 7.

Vi skal på tidlig UL neste uke, da jeg er 7 + 3. Tiden snegler seg dit ... Hvis hjertet slår og svangerskapet ikke er utenfor livmoren, så tenker jeg at jeg kan begynne å senke skuldrene. Vet ikke hva mer de kan se på på tidlig UL? Bortsett fra sette termin, da, men pga prøverørsbehandling er vi ikke så veldig spente på den, igrunnen, det er jo relativt kontrollert når befruktninga skjedde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her og venter på å stikke på UL.Bor under vel ca 5-600 meter fra sykehuset så det er ikke lange veien.Er mange tanke som går inni hodet nå gitt..Er det noe der,termindato,tvillinger..hehe ja dette blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg var i går på tidlig UL pga av tidigere Exu og sjekk om plasseringen, er nå 7+1.

Såg en liten avlang "reke" med hjertelyd (åå, så herlig lyd), en liten eggpose i ene hjørnet med en syltynn navlestreng og masse fostervann rundt. :-) Alt såg veldig bra og normalt ut. Terminen ble satt til 4 januar som også e min menstermin. Skal inn i uke 12 for ny UL 20 juni.

 

Lykke til babysyk_74 i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig UL, SolsidenOppNed!

 

Jeg har vært på UL på sykehuset i dag (6+4) siden jeg begynte å blø midt i nasjonalsangen i går. Blødningen har stoppa, men legen så ikke hverken hjerteslag eller foster. Han mente det var for tidlig å avskrive graviditeten helt, så jeg skal se ham igjen på mandag - da hadde jeg likevel time. Blir spennende, men greier ikke helt å tro at dette skal snu seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satya: krysser fingre og tær for deg! Du får håpe på det beste frem til det motsatte er bevist.

 

Babysyk_74: hvordan gikk det? Venter spent på oppdatering fra ultralyden din i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Satya,

leste på 1.termin forumet om blødningen din, og ville bare si at i det første svangerskapet hadde jeg også endel blødninger. Og det sitter en 4,5 åring og ser på tv her. :-) Så siden det er så tidlig er det vanskelig å se. Gynekologen min viste i går forskjellen mellom uke 6 og uker 7 og den var enorm! Så krysser fingrene for deg at dette går bra. :-)

 

Nå Babysyk_74? Hvordan gikk det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja UL gikk bra den.Det var ett bankende lite hjerte der og alt så veldig bra ut :).

Legen min hadde regnet ut termin til 3 januar,jeg selv 5 januar,men UL termin ble 6 januar så da er jeg nå 6+5 dager.

Nå er det bare å vente på Duotest på riksen fra uke 11+6 til uke 14.Gleder meg til det for da for du se en en virkelig baby og ikke bare ett lite rumpetroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satya; hva sier legen i dag?

Du og jeg er jo omtrent akkurat like langt på vei, så følger jo spent med deg! Krysser fingrene for at alt ser bra ut i dag :)

 

Selv har jeg fått tidligere UL pga overbooking på sykehuset, så skal avgårde i morgen allerede. Da er jeg 7 +3 iflg siste menstruasjon, og 7 + 0 i følge st. Olavs, som vel blir det riktigste? Velvel, etter i morgen får jeg vite mer eksakt, skjønner jeg. Er spent, er jo en slags milepæl. Hvor stor er sjansen for svangerskap utenfor livmoren for prøverør kontra "normal" befruktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig UL den 10. juni... Da er jeg vel 9+2, tror jeg.. Kanskje litt i seneste laget??

 

Satya, hvordan gikk det i dag? Krysser alt jeg har for deg og lille spiren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig UL den 10. juni... Da er jeg vel 9+2, tror jeg.. Kanskje litt i seneste laget??

 

Satya, hvordan gikk det i dag? Krysser alt jeg har for deg og lille spiren din!

 

Neida, det er ikke sent. Jeg skal også på UL 9+2, onsdag neste uke! Gleder meg sååå mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg :D men er selvfølgelig litt bekymra også, det er vel ikke til å unngå... er bekymra for at noe skal være galt, selvfølgelig... er også litt bekymra for tvillinger, hehe... broren min har det, så sjansen er der. jeg kan godt ha tvillinger altså, men gjerne litt senere i livet (er "bare" 24 når evt. bebis kommer og fremdeles student)...

 

Jeg skrev forresten feil dato, skal den 11. juni, og ikke 10... 10 er en søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legesjekk uke 9 og be om tidlig UL, håper jeg får det ganske med en gang da....

hva kriterier sitter legene for at du kan få tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg :D men er selvfølgelig litt bekymra også, det er vel ikke til å unngå... er bekymra for at noe skal være galt, selvfølgelig... er også litt bekymra for tvillinger, hehe... broren min har det, så sjansen er der. jeg kan godt ha tvillinger altså, men gjerne litt senere i livet (er "bare" 24 når evt. bebis kommer og fremdeles student)...

 

Jeg skrev forresten feil dato, skal den 11. juni, og ikke 10... 10 er en søndag :P

 

Hihi, da har vi akkurat de samme bekymringene, og samme alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legesjekk uke 9 og be om tidlig UL, håper jeg får det ganske med en gang da....

hva kriterier sitter legene for at du kan få tidlig UL?

Du får bare tidlig Ul viss det er noe spesielt som at du har hatt sa før eller blødninger,arvelige sykdommer osv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legesjekk uke 9 og be om tidlig UL, håper jeg får det ganske med en gang da....

hva kriterier sitter legene for at du kan få tidlig UL?

 

Jeg har tidlig ul i uke 9 privat, altså har jeg bestilt selv.

Men jeg får også i uke 12 på sykehuset pga kronisk sykdom, og da passer de litt ekstra på den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...