Gå til innhold

Har dere gjort noe som dere ALDRI har fortalt noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fingret på cam for typen min, i en veldig ..hva skal jeg si , godt synelig vinkel? I litt doggy style aktig vinkling.. Med dildo og hele pakka.. Tidligere på kvelden hadde jeg hatt på cam for en annen person.. Jeg hadde ikke skrevet til han på en stund og hadde lagt ned vinduet.. Da jeg var ferdig med å ha det koselig foran kjæresten min så setter jeg meg ned foran pc'n og ser at et msn vinu blinker og jeg får en giganstisk klump i magen.. åpner vinduet.. Og der sitter faen meg den andre fyren på cam og ronker til MEG!

Hadde faktisk glemt det.. Eller fortrengt det..

hahaha.. Jaja.. dette er heldigvis mange år siden, men fy ! Så flau jeg var!

 

åh, herregud!!! Du kødder!! Jeg hadde DøDD. hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter kjæresten min var utro mot meg ble det slutt å jeg hadde sex med bestekompisen hans....som da hadde kjæreste. (not good). har gjort fleeere ting, men etter å ha lest litt her så skjønner jeg at det bare er filleting i forhold:p hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med en fyr på fest, og hadde drukket så altfor mye hjemmebrent at det egentlig klikka litt for meg,,,jeg gikk rett bort til han å sa: skal vi pule? han..nå? jeg ja, vi tar det nå.

Så hadde vi sex på et rom, mens fullt av folk satt i stuen...ikke låste jeg døren, men tror jeg lukket døren.

Det var skikkelig nedtur..gutten hadde den minste penisen jeg noen gang har sett, her snakker jeg på størrelse med en q-tips!!! helt sant..og jeg har ligget med en del....

Etterpå så forsto jeg ikke hvorfor jeg hadde ligget med han, og ble nok snakkis av resten av gruppen resten av den helgen....

 

Jeg var 18. Nå er jeg 28 år, har mann og barn å god jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ca 14 år, kontaktet en fyr meg via TV-chatt som var på TV.

Gammel mann, ca 50 år.

Fikk penger for å ligge med han. fikk pengene først, så lå vi sammen... møttes ute, kjørte til et øde sted og knulla. Vel, knulla og knulla, jeg lå på bakken med han over meg i tja... ca 1 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh herregud, har gjort sÅ sinnsykt mye rart i min ungdom. Kan plukke ut noen episoder, og ja, dette er ikke ting jeg har fortalt noen om!

 

Vi brukte Å sitte pÅ chattesider hvor vi traff kÅte gamle menn som vi la til pÅ msn. Dette var en falsk msn adresse vi opprettet til dette formÅlet. Vi hentet bilde av en jente pÅ en nettbyprofil, og holdt pÅ Å bli ferska da en av mennene trodde de kjente henne igjen.

PÅ msn runket de til oss, og vi søkte de opp pÅ nettby og blink og gjorde narr av dem. Mange av mennene avtalte vi Å møte. De fleste bodde i Oslo, og vi fant en eller annen adresse i Oslo som vi sendte disse mennene til for Å møte denne jenta. De skulle betale sÅnn 2000 kr for Å ha sex med henne. Denne liksomjenta var bare 14 År! Utrolig, og mennene var sÅnn mellom 30-50.. Usj. Mange av mennene kjøpte kontantkort til oss slik at vi skulle lade opp tlf og sende dem nakenbilder, noe vi aldri gjorde da... Huff, sÅ slem vi var, men vi ble ogsÅ sjokkert over de gamle mennene som ville betale for sex med den unge jenta.

 

En annen gang drikker jeg meg kanon og kliner med gud vet hvem. Flasher puppene og holder pÅ... Etter hvert blir jeg med en vennine hjem til en fyr. Jeg aner ikker hvem han er, hva han heter eller hvordan han ser ut. Vi drar med en gang inn pÅ et soverom, rommet til dattra hans! Der har vennina og fyren sex, men etter hvert stikker han fra rommet, aner ikke hvorfor, og jeg og vennina mi har sex. Etter hvert sÅ tenker vi bare eeeeh hva faen er det vi gjør? SÅ slutta vi og jeg rulla meg rundt pÅ gulvet pÅ rommet til denne ungen og leker med lekene hennes.. HUFF. Jeg stikker etter hvert... Møter en hau med folk ca 200 m unna, Kliner med en fyr som er dødsforelsket i meg, huff, og haver til slutt i et busskur. Der møter jeg etter hvert en annen fyr som er forelsket i meg og han hjelper meg hjem, tror jeg. Husker ikke heeeeelt.... Herregud, har ikke tenkt pÅ dette pÅ flere År.

 

Har klina med mange i fylla ja... I tillegg til mye stoff, fanteri, hærverk, rabalder og sex. Vandra mye gatelangs som 14-18 Åring, foreldrene mine skulle bare vist alt jeg drev pÅ med...

 

En annen gang pÅ fylla var jeg egentlig sammen med mange andre pÅ fest, men ble skikkelig dritings og havna litt her og der. Uttafor en klubb, dro med bil til en heeeelt annen side av byen, dro tilbake til festen. Sugde to i en bod (?!). Ble ikke ferdig, ble med dem til et annet hus til en kompis av de. Der valsa vi inn og satt oss i sofaen. Skulle til Å ha trekant, men fyren som bodde der kom inn Å jagde oss ut.. øøh, vet ikke hvor det ble av den ene fyren, men vi to andre fortsatte Å gÅ langs veien. Tror vi skulle finne skyss hjemover eller noe. Sugde ham igjen bak en bowlinghall. Egentlig fordrar jeg ikke fyren, og var vennine med dama hans som han nettopp hadde gjort det slutt med. Forlot ham etterhvert og haiket meg til stedet jeg overnattet den dagen. Tror jeg hvertfall..

 

En annen gang hadde jeg drukket mye. Vet ikke hva som skjedde men hadde en skikkelig dÅrlig dag. Var ekstremt deprimert fra før av, med selvmordstanker. Etter hvert ville de andre avslutte festen, men det ville ikke jeg for jeg var sÅ ensom og ville ikke være alene.

Endte opp hjemme alene. Tok alle pillene jeg kunne finne, som var et slags lager jeg hadde laget meg. Kutta opp begge armene mine og skrev avskjedsbrev. Endte opp pÅ legevakta, mÅtte sy begge armene. Dette var forresten under russetiden, kunne ikke drikke 16 mai og mÅtte i konfrimasjon med bandasje pÅ begge hendene. Kunne knapt bevege meg i en uke pga alt blodet som størknet inn i bandasjen hele tiden. Holdt pÅ Å stryke et fag fordi jeg ikke møtt opp pÅ tentamen dagen etter. Barne og ungdomspsykriateren min ville legge meg inn, men jeg brÅnektet. Etter det sÅ jeg henne aldri igjen.. Verste er at ingen viste hva som skjedde, ikke foreldrene mine en gang. I dag kan jeg ikke skjønne hvordan foreldre kan overse noe sÅnt.. men men.. Tror alle viste at jeg hadde det dritkjipt, de bare ante ikke hvordan de skulle hjepe meg..

 

Har det topp i dag forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro mot ungdomskjæresten min. Med fetteren hans. Etter en svært fuktig kveld, sovnet vi alle tre i dobbeltsenga. Jeg husker bare bruddstykker, men jeg vet at jeg hadde sex. Og det var ikke med kjæresten min. Våknet med tidenes fylleangst neste morgen.

 

Jeg har vært medlem på nettforumet Large Penis Support Group. Nå er jeg bare på DiB...

 

Ellers er jeg snill jente. Liker fortsatt stort utstyr, men er ikke utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort så masse tull i ungdomstiden at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne... ;)

 

Men mitt nyeste stunt har jeg ikke rukket å fortelle noen ennå. Har akkurat kommet inn fra å ha å ha sex med nabogutten på 22 år oppetter husveggen her. Jeg er 33 år.. huff da, ikke det smarteste trikset i boka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde alle herinne var noen skinnhellige kjerringer........Viser seg visst at jeg tok feil!

 

Ler av dere :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå forstår jeg faktisk hvorfor en del folk synes det er pinlig å fortelle at de er her inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et seksuelt forhold til kjørelæreren min.Jeg har 19 og han var 34 den gang,kone og 2 barn.Vi hadde kontakt i nesten 10 år-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rota med kompisen til typen min i en drosje på vei hjem fra en fuktig kveld på byen.

Vi råklinte og han befølte brystene mine under toppen min. Jeg så at drosjesjåføren hadde stooooore øyne i speilet, og fulgte godt med. Trigga litt det:-P

 

Og typen min satt i baksetet sammen med oss, men sov fordi han var så full:-/ Ikke pent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med en fyr på fest, og hadde drukket så altfor mye hjemmebrent at det egentlig klikka litt for meg,,,jeg gikk rett bort til han å sa: skal vi pule? han..nå? jeg ja, vi tar det nå.

Så hadde vi sex på et rom, mens fullt av folk satt i stuen...ikke låste jeg døren, men tror jeg lukket døren.

Det var skikkelig nedtur..gutten hadde den minste penisen jeg noen gang har sett, her snakker jeg på størrelse med en q-tips!!! helt sant..og jeg har ligget med en del....

Etterpå så forsto jeg ikke hvorfor jeg hadde ligget med han, og ble nok snakkis av resten av gruppen resten av den helgen....

 

Jeg var 18. Nå er jeg 28 år, har mann og barn å god jobb

 

Artig at folk føler de må forklare at de nå har jobb... mann.. hund.. stasjonsvogn.. hus.. bra utdannelse...

 

Alle gjør feil. Men hva har vel hus, jobb og mann med saken å gjøre. patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, når jeg leser dette så er jeg sjeleglad for at jeg ikke var en sexgal jente. Jeg hadde ikke sex før jeg var 21 år og var da sammen med min første kjærlighet som varte i 1 år.

 

Jeg har heller ikke gjort noe så dumt at jeg ikke har fortalt det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Var forstoppet og hadde skikkelig vondt i magen da jeg besøkte søsteren min som akkurat hadde blitt mor. Hun hadde en do som bare var helt håpløs, ble tett av at man tisset, liksom.

Så angsten ble stor da jeg forsto at en ukes kloakk måtte ut, og det under dåpsmiddagen til nevøen min.

Jeg unnskyldte meg, gikk inn på badet, rullet ut en bleie og dreit den største kabelen noengang. Fniste godt mens jeg rullet det sammen og la det i bleiedunken, tenkte selvfølgelig ikke på at voksenbæsj lukter hakket verre enn babybæsj :P

 

(Gidder ikke anonym, historien er morsom, selv om jeg er for flau til å fortelle familie og venner om det :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den beste men noe av det værste... Har verdens fineste og snilleste mann som hadde drukket litt for masse for noen helger siden. Det svartnet for han og han slengte meg i gulvet og sparket meg når jeg lå nede. Endte opp med brist i ett ribbein og blåmerker på rygg og arm.

Har gått mange runder med meg selv etter dette og velger livet sammen med han. Han vet jeg har levd i ett voldelig forhold tidligere og angrer bittert på det han har gjort. Og jeg velger å tro han. Grunnen for at jeg velger å ikke si er rett og slett på grunn av nedvergelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den beste men noe av det værste... Har verdens fineste og snilleste mann som hadde drukket litt for masse for noen helger siden. Det svartnet for han og han slengte meg i gulvet og sparket meg når jeg lå nede. Endte opp med brist i ett ribbein og blåmerker på rygg og arm. Har gått mange runder med meg selv etter dette og velger livet sammen med han. Han vet jeg har levd i ett voldelig forhold tidligere og angrer bittert på det han har gjort. Og jeg velger å tro han. Grunnen for at jeg velger å ikke si er rett og slett på grunn av nedvergelsen.

eeeeh hæ?

Verdens snilleste mann?? Tror ikke han er verdens snilleste da, for min mann har aldri verken sparket eller slått meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Ja.. Jeg fikk orgasme under siste fødsel. DET tørr jeg ikke fortelle NOEN!

 

Det fikk jeg og!! Hahah omg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Var tom for røyk en gang da jeg var omkring 16 år (og ja, jeg er så gammel at det da var 16- års aldersgrense på røyk!). Vi befant oss hos en venninne sammen med hennes storebror og en kompis av han. Han sa at han kunne kjøre ut for å kjøpe røyk til meg hvis jeg hadde sex med han. Og dumme meg gjorde det!

 

Så jeg har "solgt" meg for en tyvepakning... noen dummere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest, jeg hadde null sjangs til å komme meg hjem selv, og måtte sitte på med noen venninner. Der var en mann som hadde veldig lyst å ha prate mer med meg, men jeg sa gjentatte ganger at jeg ikke kunne, da jeg måtte komme meg hjem. Han sa at dersom jeg ble, så skulle han betale taxi hjem. Vel, mannen var pen, jeg var full, ville gjerne være lenger, så takket pent ja.

 

Etter noen drinker, endte vi opp med å ha sex i kantina på hotellet festen var på, og når vi var ferdige, så stappet han 1500 kr i bh-en min, takket for en fin hyrdestund og stakk. Jeg hadde ikke sex med han for pengene, men han trodde jeg skulle ha betalt for sex.. dette har jeg aldri fortalt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...