Gå til innhold

Har dere gjort noe som dere ALDRI har fortalt noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette skjedde i 2004. Jeg var nettop blitt sammen med en fyr å alt var helt ferskt.. Jeg bodde i en knøttliten leilighet å han var i dusjen da jeg plutselig fikk akutt diare! Jeg fikk meg ikke til å gå på do når han sto i dusjen så jeg satte meg på en kasterolle å dreit i fra meg..tørket og vasket meg med vått kjøkkenpapir så slengte jeg innholdet ut av vinduet å luftet ut stanken. Vasket kasterollen grundig å latet som ingenting.. etterpå kokte vi nudler i samme kasterolle for jeg hadde bare en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 14 hadde jeg rom i kjelleren. Så hadde jeg nettopp pusset tenna og alt, og skulle legge meg. Så måtte jeg tisse men orket ikke å gå opp på do. Jeg bestemte meg for å tisse i boss-spandet som forresten hadde mye boss i seg.

Etter to dager stinket heele rommet mitt, så jeg måtte snike boss-spandet opp på badet uten at mamma såg meg, dysje boss-spannde(skrives det sånn engang:P). Ooog så dryppet det selvfølgelig tiss av bossposen som altså hadde boss i seg, så jeg måtte dysje bossposen og snike den ut. Tilslutt spraye hele rommet med parfyme.

 

Så ja, hadde vert lettere å bare gått på do... Nå vet jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 år tekstet jeg med en mann som ville betale meg for sex. Og som sekstenåringer flest er man interessert i penger så jeg møtte han noen ganger da for å si det sånn. Jeg fikk 2500 kr hver gang. Jeg følte meg skikkelig skitten etterpå, han var jo såpass gammel at han kunne vært far min og hadde sikkert kone og barn, ikke vet jeg. æsj, ekkelt å tenke på men.. pengene kom godt med den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som gikk på jordbruksskolen, men pga strenge regler kunne ikke han ha besøk etter så og så klokkeslett. Vi løste det med å knulle på låven, og det gikk bra helt til vi rulla bort til en knekt plnke i gulvet og gikk rett gjennom gulvet. Havna i en tom hesteboks, takk gud for at det ikke var hest der, det gjorde sinnsykt vondt. I ettertid viste det seg at jeg brakk et ben i handleddet også. Uansett, alle klærne våre var på låven, vi var i etasjen under, og den eneste måten å komme seg opp der var å gå UT. Hestene vekket hele skolen og nattvakta kom for å se. Der sprang vi halvnakne over gårdsplassen og gjemte oss i bilen min. Heldigvis er jeg så dum at jeg har ekstranøklene i askebegeret i bilen, i tilfelle jeg glemmer originalen når jeg først sitter der. Nakne kjørte vi avgårde derfra. Og det ender ikke der.

 

Nedi veien var det promillekontroll...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akutt paranoia i fylla, med ny type på soverommet. Vi hadde hatt sex før, og var ikke nye sånn eller ukjente på noen måte. Men jeg ble helt merkelig den kvelden/natta.

 

Jeg våknet om natta og måtte tisse så ekstremt. Men fikk for meg i fylleparanoia at han ville høre det uansett. Siden soverommet lå rett ved siden av doen.

 

Så jeg tok med langpanna i stekeovnen, og tisset i den på boda mi, som lå lengst borte fra soverommet.

 

Fjernt, for faktisk er det normalt å gå på do. Men den der natta der klarte jeg bare ikke tenke normalt. Helt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

#5 jeg DØR!

 

Jeg har i min ville ungdom gjort det meste av det som står over her faktisk.. huff og huff, dog ikke i en kaserolle, men sØppelbØtten, og tisset i sluket ved vaskemaskinen i kjelleren da jeg hadde soverom i kjelleren og ikke orket gå opp jeg heller...

 

Huff og huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med engelsklæreren min på videregående for å få bedre karakter. Det fikk jeg ikke. Asshole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med to av mine sønners kompiser da de var i 19-20-årsalderen og jeg ca. 40 år. Det foregikk ikke i samme tidsrom. Med den ene varte det bare et par måneder. Vi hadde ikke noe annet felles enn sexen, så når tørsten var slukket, for å si det sånn, mistet jeg interessen. Med den andre utviklet det seg nærmest til et forhold. Vi hadde mange ting å snakke om og hadde det morsomt og hyggelig sammen.

 

Vi utviste den ytterste forsiktighet, så jeg tror ikke mine sønner noensinne fikk noen mistanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fingret på cam for typen min, i en veldig ..hva skal jeg si , godt synelig vinkel? I litt doggy style aktig vinkling.. Med dildo og hele pakka.. Tidligere på kvelden hadde jeg hatt på cam for en annen person.. Jeg hadde ikke skrevet til han på en stund og hadde lagt ned vinduet.. Da jeg var ferdig med å ha det koselig foran kjæresten min så setter jeg meg ned foran pc'n og ser at et msn vinu blinker og jeg får en giganstisk klump i magen.. åpner vinduet.. Og der sitter faen meg den andre fyren på cam og ronker til MEG!

Hadde faktisk glemt det.. Eller fortrengt det..

hahaha.. Jaja.. dette er heldigvis mange år siden, men fy ! Så flau jeg var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runket en vekter på et kjøpesenter etter at han hadde tatt meg for nasking. For meg var det et bedre alternativ enn å blande inn foreldre og politi. Det skjedde da jeg var 16 år. Ingen andre enn han og jeg vet at dette skjedde. Nå er jeg dobbelt så gammel, er gift og har to flotte barn, hund og stasjonsvogn.

 

Denne episoden satte punktum for min "forbryterkarriere". Tok flere år før jeg var tilbake på dette senteret. Mistrives fortsatt når jeg er innom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med faren til bestevenninnen min. Ingen andre enn vi vet det, men det var ikke det samme å være hjemme hos dem etter det. Jeg var 18 år og han var omtrent 40. Vi klinte og klådde på diverse fester hjemme hos dem før vi gikk så langt som å ha sex.

Det var en enorm skuffelse og ble med den ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro mot kjæresten min for ca fem år siden. Hadde vært sammen lenge da, men hadde en skikkelig down-periode... Hadde sex med en fyr som jeg hadde flørtet med i mange år før jeg møtte kjæresten min, og da jeg møtte ham på fest gjorde vi det bare. Mange ganger og mange steder på en kveld/natt. Har ikke sagt det til noen, og har aldri gjort noe sånt igjen. Det skal jeg heller ikke gjøre uansett hvor dårlig det går i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok tannkosten til stebroren min og pussa doen med den. Sa ingenting. Så om kvelden så gikk alt som det skulle, og han pussa tennene sine før han skulle sove icon_wink.gif Han har gjort utrolig mye slemt med meg, så det var fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15 ble jeg drita på fest, og med ølbrillene på fant jeg en som, selv med uante mengder etanol i kroppen, ikke var estetisk tiltrekkende. For å si det mildt. Men jeg hadde aldri møtt han før, og satset på å aldri møte han igjen - så jeg peiset på likevel. Det ble bare klining og litt klåing på sofaen, ikke noe samleie eller andre griserier. Men det som var så fælt for meg var det at det i etterkant viste seg å være den nesten 30 år gamle tremenningen min, som jeg aldri hadde møtt før. æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eksen min var utro, mens vi enda bodde sammen, før jeg flyttet, så stappa jeg tannbørsten hans oppi ræva mi og gnidde litt rundt før jeg skylte den litt og satte den tilbake i hylla hans. Samme kveld rota jeg rundt etter alle tingene mine, i det han plutselig gnir masse tannkrem på børsten og begynner å pusse tennene. Jeg gikk fra å gråte til å le hele veien ut i bilen og hjem. Han skjønte ingenting, bare pusset hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne og jeg var rundt 17 år,småfull og blakk.Så vi reiste til byen og vandret litt,så havnet vi nedi horestrøket.Vi syns jo det var litt spennende med alle bilene og noen ganger litt skummelt når de stoppet.Vi spilte bare helt idioter og sa vi skulle ha masse penger for ett ligg og div for at de skulle kjøre videre.Plutselig kommer det er fyr sjanglende og spør hva vi skal ha..Da sa vi at vi gikk kun med på sex om han hadde kondom,noe han ikke hadde.Så tilslutt ble vi enig om at vi skulle suge og runke han,og meg og venninnen skulle slikke/fingre hverandre og han skulle kun få ta på oss..Husker ikke helt hva prisen ble,men det ble vel rundt 2000,- og vi skulle selfølgelig ha pengene på forhånd.Vi gikk inn i ett smug,fikk pengene og stakk!

 

Herregud,har aldri løpt så fort og så langt noengang..Stakkars mannen,som ble snytt både for det ene og det andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Knulla en skikkelig tykk fyr, som foruten det fysiske også er en ekstremt irriterende, fæl og slem person. Det var drittdigg der og da, men blir nok ingen reprise.

 

- Pult to gutter på en kveld: en gammel flamme + daværende bestekompis. Ingen av de vet.

 

- Pult broren til nydama til eksen. Dette var en all time low. :P

 

Skjemmes egentlig av å skrive dette. Har begått mange tabber som ung og dum, men de fleste er av så mild karakter at jeg nesten synes det er koselig å tenke tilbake på. Gjelder ikke overnevnte punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 møtte jeg en mann på nesten 40 som jeg hadde blitt kjent med gjennom en datingside. Vi hadde et seksuelt forhold, og etter hvert kom det frem at han både var gift og hadde barn. "Forholdet" vårt varte over flere år, og på den tiden hadde jeg også sex med andre menn. En av disse hadde smittet meg med klamydia, jeg hadde smittet 40-åringen, og han smittet kona si. Hverken jeg eller 40-åringen merka noe, men kona gikk til legen og fikk påvist klamydia. Mannen måtte da forklare seg og sa at han hadde vært full og hatt et ONS med en tilfeldig jente på byen. Jeg valgte å bryte "forholdet" etter hvert, og jeg aner fortsatt ikke hva han heter (ikke det fulle navnet, og det kan godt være mulig at det eneste navnet jeg vet er falskt), hvor han bor, eller noe som helst. Og det er jo like greit. Det er ganske så sykt å tenke tilbake på. Aldersforskjellen er jo en ting, men det at jeg bidro til at han var utro, det er mye verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tenårene var jeg en kveld så forbanna på foreldrene mine at jeg låste meg inne på rommet for kvelden. Hadde ikke tenkt på at jeg kom til å måtte tisse rimelig fort, men det måtte jeg, og ikke søren om jeg ville ned igjen. Hørte foreldrene mine på kjøkkenet, og måtte ha gått gjennom der for å komme på do. Tissa i en vase og helte ut vinduet. Dagen etter spør faren min meg om jeg hadde tissa ut vinduet, og jeg måtte si det som det var. Jeg hadde ikke tenkt på snøen... Pinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Var på fest da jeg var 18 år, nyerlig oppdaget at kjæresten var utro med venninna mi, drakk meg veldig full, måtte veeeldig på do. Det var opptatt, så i all min nød så tisset jeg i en plastkopp hvor det var så og si tomt for øl (var rett utenfor toalettet) men måtte knipe fort igjen da døren åpnet seg. Fortet meg å dra ned kjolen. Ut døren kommer "venninnen" min, hun blir utilpass og unskylder seg for det hun gjorde, før hun tar koppen og drikker en stor svelg. Akurat da fortet jeg meg inn på do og låste, med ENORM latterkrampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner at jeg har vært rimelig uskyldig :P;)

 

 

Men jeg har tisset diverste steder:

 

- i søplebøtta på et solarium (det var ingen do der og jeg holdt på å tisse meg ut)

 

- i senga som gravid (turte ikke si det til mannen min)

 

- i senga med jetlag i usa (turte ikke si det til de vi var hos, luftet madrassen hele dagen og luktet og luktet på madrassen de dagene vi var der - håper de aldri oppdaget noe...)

 

- på gulvet i campingvognen ( jeg var kanskje 12 år, var på tur med pappa og jeg måtte tisse midt på natten, men så hadde pappa låst døra (?) Jeg fikk den i alle fall ikke opp, og det var ingen do inne. Fant heller ingenting å tisse i og tisset tilslutt på gulvet (klarte ikke holde meg mer) og tørket opp med et kjøkkenhåndkle :o

 

- tisset i kiwi-uniformen på vei laaaang vei hjem fra busstoppet (hadde visst urinveisinfeksjon og trodde jeg kunne klare å holde meg..)

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Var 8 eller 9 år, og pleide å henge utenfor en stall rett i nærheten der jeg bodde, hvor det stod bare en hest. En stoooor, nydelig kaldblodstraver.

Husker ikke hva slags film jeg hadde sett, men jeg gikk hvertfall inn til hesten, fikk ham til å stille seg sånn passe opp ved siden av gjerdet, klatra opp og hoppet på ham. Red rundt på ham 15-20 minutter på beitet hans, og storkoste meg. Flaks for meg så var dette en ufattelig snill hest. Var med på 17.mai tog flere år på rad, og så aldri ham bli vippet av pinnen. Turte likevel aldri å si det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...