Gå til innhold

Føde på Voss eller i Bergen?


Novembernurkimagen<3

Anbefalte innlegg

Noen som at forsøkt begge deler? Jeg vurderer voss fordi jeg har hørt at det er er ro rundt fødsel og bedre tid/mer hjelp til barsel enn på kk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg lurer egentlig på det samme! Vi bor i Bergen sentrum men min manns foreldre bor på Dale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også i Bergen og vi skal til voss så sant at vi rekker det:) Grunnen er rett å slett tryggheten du får på voss, du kan jo selvfølgelig få det på haukeland også, men kjangsen for det, (utifra det jeg har hørt fra en rekke personer) er særs mindre. Og lystgassen er ett stort pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg har fått de to forrige på Voss og har planer om det denne gangen og...men bor rett utenfor Bergen no...

Har familie på Voss så skal reise opp der og være en uke fra termindatoen. Kommer han før eller etter så får vi håpe vi rekker å kjøre opp.

Men dere som skal prøve å reise opp der når fødselen begynner har dere snakket med føden der oppe? Jordmor mener eg ikk trenger gi beskjed. Og er det lurt å evnt stikke innom KK for å sjekke hvor langt en er kommet? Med tanke på åpning osv. Om man rekker å kjøre helt opp....

 

Og det ER fantastisk å føde på Voss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått de to forrige på Voss og har planer om det denne gangen og...men bor rett utenfor Bergen no...

Har familie på Voss så skal reise opp der og være en uke fra termindatoen. Kommer han før eller etter så får vi håpe vi rekker å kjøre opp.

Men dere som skal prøve å reise opp der når fødselen begynner har dere snakket med føden der oppe? Jordmor mener eg ikk trenger gi beskjed. Og er det lurt å evnt stikke innom KK for å sjekke hvor langt en er kommet? Med tanke på åpning osv. Om man rekker å kjøre helt opp....

 

Og det ER fantastisk å føde på Voss!

hei! Jeg tenkte at jeg skulle ringe og e om omvisning i god tid før fødsel. En dette med å sekke om man rekker det at eg ikke tenkt på, takk;) kanskje jordmor på helsestasjon kan sjekke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Jormora mi seier at dei ikkje har barnelege på Voss, ei heller fødeavdeling. Stemmer dette. Eg vurderer Voss, men uten barnelege så føler eg ikkje det er så trygt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Voss har fødeavdeling!

Med det personell som innlegget over sier....

Så den jordmoren som sier de ikke har barnelege har på en måte rett, men det betyr ikke at personalet på Voss ikke er kompetente.

Voss trener jevnlig med barnelegespesialistene fra barneklinikken i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Voss var fantastisk! Er så uendelig glad for at vi valgte voss.. Fantastiske mennesker som tar seg god tid til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slenger meg med på denne tråden og :)

 

Noen som vet om man kan få føde på Voss sjukehus når man har høyrisiko graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...