Gå til innhold

Magica fra tryll...??


Mammatilmange´¯`•.♥.•´¯`

Anbefalte innlegg

Javisst KAN uhell skje, he-he!

 

Jeg er i en venteboble, har vært til ivf og satte inn to egg. Er nå på rugedag 7, og skal teste om en uke.. Men så lenge klarer jeg nok ikke å vente..

Har dessverre dårlig følelse på at det er i boks, til tross for at det er litt murring i magen og trøtt som en strømpe..

Men du vet, etter noen graviditeter kjenner man ofte igjen følelsen om det går bra - ihvertfall gjør jeg det.. Så nå som det er ca en uke igjen til ventet mens, er jeg ikke særlig optimist dessverre.. MEN, dommen er ikke falt ennå;))

 

Av mine fem barn er fire av dem blitt til på akkurat denne tiden, så jeg var veldig optimistisk på dette måtte gå bra..

Ja, ja, jeg vet sannerlig ikke om jeg får flere.. blir jo litt deppa når det ikke skjer noe.

Har bare en eggleder som funker (i teorien ihvertfall) så da har vi liksom halvert mulighetene sånn på naturlig måte, i tillegg til at alderen er der..

Men jeg ser jo også det at noen blir gravide som er godt over førti:)) så får være tålmodig litt til vel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kom tanta på besøk her idag;) men jeg fortviler ikke, for jeg hadde forventet det.

Nå satser vi alt på at vi skal få til et vårbarn fra neste måned av:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte tyvteste litt idag.. og selvfølgelig blendahvit.. fortsatt 6 dager til ikm.. litt trist igrunn, selvom det er tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det var trist, men det ER faktisk som du sier.. svært tidlig!

Prøv igjen om noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt blendahvit test..

Da er jeg inneforstått med at dette ikke gikk min vei..:(

Så nå kan mensen bare komme så jeg kan gå videre.

 

Hvordan går det med dere andre voksne damer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært særlig aktiv her i det siste. Fyller 40 til høsten og hadde en MA tidligere i år.

I går testet jeg positivt igjen :) Skal da være 4+3.

Trodde virkelig IKKE det hadde gått vår vei denne måneden.

 

MEN er meget avventende kjenner jeg. Har ikke lyst til å fortelle noen - mannen min vet. Har hatt en SA, så fått en datter (3 år nå) og så en MA så jeg vet hva det vil si.... Vet jo at alderen teller negativt også.... så - jeg skal prøve å vente med å glede meg for mye!

 

Lykke til til alle voksne, flotte damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt blendahvit test..

Da er jeg inneforstått med at dette ikke gikk min vei.. :(

Så nå kan mensen bare komme så jeg kan gå videre.

 

Hvordan går det med dere andre voksne damer??

Uff... :(

Men det er da fortsatt veldig tidlig...

Jeg har ikke hatt positive tester så tidlig i mine svangerskap.

Det er jo håp ennå! :)

Krysser alt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig med oppmuntrende ord!

Jada, det kan selvfølgelig skje, men da må det et mirakel til:)

Vi får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare inne å tyvtitter! ;) Monika 70, må bare si at jeg får opp positivitet ang graviditet på deg, når jeg leser.. Om d stemmer vet jeg ikke, men ville bare si det! ;)

Lykke til alle sammen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare inne å tyvtitter! ;) Monika 70, må bare si at jeg får opp positivitet ang graviditet på deg, når jeg leser.. Om d stemmer vet jeg ikke, men ville bare si det! ;)

Lykke til alle sammen! <3

Her er det bare å tyvtitte!

Synes det er litt artig at noen i det hele tatt bryr seg, om du skjønner? Har lagt ut spm på spå om noen "ser" noe på meg, men ikke alltid lett å få svar!

Men kan jeg spørre deg om når du mener jeg får noe pos test? ..ved denne runden, eller senere?

Uansett, sender jeg ut tilbakemld når tiden er inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte voskne jenter :)

 

Så herlig at det er flere som fortsatt ønsker seg barn, selv om alderen stritter litt i mot :)

Vi prøver på nr 5 :) Har rukket å bli 43 :)

Er på IVF, og skal ha uttak mandag, xxxxxxxxxxxxx alt vi har.

ønsker dere lykke til alle sammen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte voskne jenter :) Så herlig at det er flere som fortsatt ønsker seg barn, selv om alderen stritter litt i mot :) Vi prøver på nr 5 :) Har rukket å bli 43 :) Er på IVF, og skal ha uttak mandag, xxxxxxxxxxxxx alt vi har. ønsker dere lykke til alle sammen :) Klem

 

Ja det er utrolig spennende med ivf! Håper det blir mange gode egg på deg på mandag:)

Hvor holder du til? Har du vært igjennom dette før?

Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med tanta her, el ca 19.juni.

Temper ikke, tester ikke. Det vil si, tester ikke dersom jeg kjenner el-smertene i magen. Hvis ikke, så tester jeg. Vil ikke gå glipp av en runde liksom;)

Ikm 3. juli, uke 27. Håper tanta uteblir da! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Monica. Det var leit å høre at det ikke gikk som du håpet denne gangen. Neste gang håper jeg inderlig du får se to flotte streker!

 

Heier også på deg, Cmoi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte voskne jenter :) Så herlig at det er flere som fortsatt ønsker seg barn, selv om alderen stritter litt i mot :) Vi prøver på nr 5 :) Har rukket å bli 43 :) Er på IVF, og skal ha uttak mandag, xxxxxxxxxxxxx alt vi har. ønsker dere lykke til alle sammen :) Klem

 

Ja det er utrolig spennende med ivf! Håper det blir mange gode egg på deg på mandag:)

Hvor holder du til? Har du vært igjennom dette før?

Heier på deg!

 

Hei :)

 

Ble 7 egg ut, 3 befruktet, men bare 1 som delte seg riktig.

Er nå ruger :)

Holder til på St Olavs og er på vårt 6 forsøk, inkl frys og avbrutte.

Krysser bare fingrene nå for at dette sitter og alt går bra :)

 

Heier på deg i din neste runde siden det ikke ble noe nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det Cmoi? Ble det et greit uttak?

 

Her kom tanta idag, så da var mitt løp kjørt..

Det var veldig trist å lese :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg Cmoi ? ruger du fortsatt?:)

El hos meg kom den 22. juni, så det betyr at min ikm er fredag førstkommende. Tok en test imorges, 10 dpo, men den var negativ. Følte liksom det var litt annerledes denne gangen jeg da. Noe som føltes nytt i magen på en måte. Det har strukket, stikket og dratt i lysken. Men jeg får vel svaret nærmere helgen jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Cmoi ? ruger du fortsatt?:) El hos meg kom den 22. juni, så det betyr at min ikm er fredag fØrstkommende. Tok en test imorges, 10 dpo, men den var negativ. FØlte liksom det var litt annerledes denne gangen jeg da. Noe som fØltes nytt i magen på en måte. Det har strukket, stikket og dratt i lysken. Men jeg får vel svaret nærmere helgen jeg da;)

 

HØres ut som noe er i gjære ja!! Veldig spent på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

heia :) har også tyvtittet her, synd monica70 at ikke egget festet seg :( skal du ha flere forsøk? Selv skal jeg få ivf en gang ila høsten.

Lykke lykke til alle dere som prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia :) har også tyvtittet her, synd monica70 at ikke egget festet seg :( skal du ha flere forsøk? Selv skal jeg få ivf en gang ila høsten. Lykke lykke til alle dere som prøver!

 

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil prøve ivf igjen med det første.. har blitt så skuffet etter flere mislykkede forsøk.. og så blir det vel ikke lettere med tiden framover heller..

Blir spennende å følge dere andre litt også da!

Hvilken klinikk skal du til?

 

Lurer også på hvordan det gikk med Cmoi..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei kjære,vakre damer! Da ble jeg brått gravid! Og det i en mnd uten prøving, og mannen borte under el. Må ha vært noe utholdende svømmere og en litt tidelig el...Jeg er, for å være ærlig, litt i sjokk her....;) Nr 7 liksom, og så i en alder av 45(46 til termin)...jaja, godt jeg drar opp statistikken litt:) Lykke til og babystøv til alle dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer magica !! :) . Jeg har fulgt litt med på deg her inne, og dette var skikkelig moro å høre!!! Råtøft!!!! Morsomt å høre at du ble litt overraskende gravid, det ble jeg også ;). Utholdende svømmere og tidlig EL er min teori her også. Lykke til videre ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) gratulerer så masse Magica, syns det er flott å høre at du har blitt gravid igjen, det gir et håp i prøvinga :) Lykke lykke til videre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baby♡Lykke
Hei kjære,vakre damer! Da ble jeg brått gravid! Og det i en mnd uten prøving, og mannen borte under el. Må ha vært noe utholdende svømmere og en litt tidelig el...Jeg er, for å være ærlig, litt i sjokk her....;) Nr 7 liksom, og så i en alder av 45(46 til termin)...jaja, godt jeg drar opp statistikken litt:) Lykke til og babystøv til alle dere!!

 

Det er helt fantastisk magica fra tryll :-)

Gratulerer så mye!!!

ønsker deg lykke til. Er glad på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...