Gå til innhold

ikm var fredag, positiv el test idag! (bilde)


blå2010+rosa2013

Anbefalte innlegg

hadde ikm på fredag og har hatt mens lignende smerter siden og de var helt intense idag så bestemte meg for å ta en el-test idag og den ble positiv, sjekket flere ganger for ene streken ble så mye sterkere enn den andre!

vet mange tar en el-test fr g-test for å sjekke om de kan være gravide! kan jeg være gravid?

post-785090-0-84559800-1337021038_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en G-test! Min EL-test var lik din da jeg var gravid:)

Det ser lovende ut for deg, men jeg ville uansett tatt en G-test før jeg hadde sluppet jubelen løs. Testene måler jo to forskjellige hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! har sett mange tatt el test først! blir så nysgjerrig :D skal sjekke imorgen tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også positiv el-test da jeg ble gravid.... har du fått testa med g-test i dag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa idag, den var negativ :-( men fikk lagt inn aksjer igår så satser på at de funker :-) Testa dagen etter forventa el sist så mulig jeg ikke hadde el da! Men hvis jeg hadde el nå kan jeg forvente ikm om 2 uker ca da? :-) helt ny på dette så :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Testa idag, den var negativ :-( men fikk lagt inn aksjer igår så satser på at de funker :-) Testa dagen etter forventa el sist så mulig jeg ikke hadde el da! Men hvis jeg hadde el nå kan jeg forvente ikm om 2 uker ca da? :-) helt ny på dette så :-P

 

IKM blir da om ca 14 dager ja, give or take en dag :) Jeg har 13 dager fra EL til IKM, men 14 dager er normalen. Meld deg inn i IKM uke 22 da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...