Gå til innhold

Gullringtrikset...


Gutt i oktober

Anbefalte innlegg

Viser den barna man allerede har også??

Over håndleddet gikk den i sirkel, vi vet ikke kjønnet.

Ja,den viser barna man har.Når den sopper og begynner å bevege seg er det nummer to den viser.Stopper og begynner igjen viser den nr 3.Osv.
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg har akkurat prøvd. Har gutt og jente fra før, det viste ringen. Og at nr 3 blir en jente og i følge denne ringtesten mitt siste barn. Har selv en veldig sterk gutte følelse så blir spennende å se hva som stemmer..

Lenke til kommentar

jeg har akkurat prøvd. Har gutt og jente fra før, det viste ringen. Og at nr 3 blir en jente og i følge denne ringtesten mitt siste barn. Har selv en veldig sterk gutte følelse så blir spennende å se hva som stemmer..

spennende å se :) Jeg har alltid tatt feil,når jeg sa at jeg følte kjønnet til babyen.Jeg tok alltid feil.Nå prøver jeg ikke å ha så mye følelser rundt kjønnet,men må si at jeg mest føler jente enn gutt :)

 

Lykke til og husk å oppdatere :)

 

Prøvde faktisk på enda en venninne og det stemte :P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok testen for noen dager siden og det ga meg dette svaret:

gutt- jente-jente-jente. Har gutt (vår førstefødte) og to jenter og er nå gravid med nr.4 så blir spennende å se om ringtesten har rett denne gangen.

Har selv sterk jentefølelse som jeg jo også hadde med jentene så det blir morro å se på ul om det stemmer :)

Lenke til kommentar

Har prøvd både over håndleddet og magen og begge viser jente! Er i uke 12 nå, skal på UL uke 16, så da får vi se om det stemmer :-) utrolig lyst på jente, men blir glad uansett hva det blir :-)

Lenke til kommentar

Annonse

På meg viser ringtesten 2 gutter og 3 jenter... samme resultat som forrige gang jeg prøvde ( For ca 6 år siden ). Har 2 gutter fra før, å venter barn nr. 3 nå. Blir spennende å se resultatet! :)

Lenke til kommentar

Morsomt! Håper det stemmer med meg :) er det slik at om du holder ekstra lenge skal det vise hvor mange du får og hvilket kjønn?? Gjør dere det selv eller får dere venninna eller mannen til å gjøre det?

Lenke til kommentar

jeg gjorde det selv første gangen, mannen andre gangen. viste det samme gutt-jente-jente. spennende at det i mitt tilfelle faktisk funker.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det selv begge gangene. Ringen stopper og skifter retning, eller starter igjen på samme måte mellom "hvert barn"- Når den er ferdig stopper den helt opp, selv om en sitter å holder litt til etter den er ferdig... :) Merkelige greier om det faktisk stemmer! :)

Lenke til kommentar

har prøvd 3 ganger og ringen viser det samme hele tiden..gutt,gutt,gutt,jente ;) har 3 gutter fra før og er gravid nå.er bare 7uker så er spent på om det faktisk kommer en jente :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dette her var faktisk ganske skummelt.... Jeg har 4 barn, først en gutt, så en jente, så to gutter. Ringen gikk først frem og tilbake, stoppet, gikk så i sirkel, stoppet, gikk frem og tilbake og stoppet og gikk frem og tilbake. Altså stemte veldig bra :) Så gikk den faktisk i sirkel, og jeg er redd jeg er gravid med nr 5, så da går ønsket til vår eneste jente i oppfyllelse kanskje :) en lillesøster ... ;)

Lenke til kommentar

Det var faktisk ganske skummelt. Jeg er ikke gravid, tok den dermed ringen over håndleddet og fikk jente-gutt-jente. Siden jeg egentlig ikke hadde noen tro på dette, så tok jeg ringen over magen. Og den sto helt stilt!!! Jeg tenkte hvorfor beveger den seg ikke nå, når den gjorde det over håndleddet. Det er sikker bare jeg som ubevisst gjorde en bevegelse med hånden først. Så da ga jeg litt bevegelse på ringen, men ringen bare stoppet brått opp, og begynte å skjelve!!! Jeg har aldri sett noe lignende før. Men ringen visste tydeligvis at jeg ikke var gravid. Så da er det kanskje sant at jeg kommer til å gå to jenter og en gutt i fremtiden!

Lenke til kommentar

Annonse

Tok testen for noen dager siden og det ga meg dette svaret:

gutt- jente-jente-jente. Har gutt (vår førstefødte) og to jenter og er nå gravid med nr.4 så blir spennende å se om ringtesten har rett denne gangen.

Har selv sterk jentefølelse som jeg jo også hadde med jentene så det blir morro å se på ul om det stemmer :)

 

Er nok jente i vente her igjen så da stemte ringtesten igjen :-)

Lenke til kommentar
På meg viser ringtesten 2 gutter og 3 jenter... samme resultat som forrige gang jeg prøvde ( For ca 6 år siden ). Har 2 gutter fra før, å venter barn nr. 3 nå. Blir spennende å se resultatet! :)
Ultralyd viste jente, så nå er det bare å vente å se! :)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Dette var jo nesten spooky... Måtte jo nesten prøve og testen var jo klar og tydelig. Først frem og tilbake, så stoppet den helt og så begynte den å gå i sirkel. Vi har en gutt fra før. Da jeg gikk gravid med han var jeg fullstendig overbevist om at vi ventet ei jente, mens mannen min var skråsikker på at vi ventet gutt. Nå er vi gravide igjen, og jeg tror vi får en lillebror, mens mannen min er skråsikker på jente. Dersom testen stemmer, får visst mannen rett igjen...!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har prøvd nå om jeg har forstått riktig så går den først i ring lenge (jenta vår på 6 år) så pendler den opp og ned mot fingrene og albue lenge (pause?) for så å gå på tvers/pendle frem og tilbake mot h og venstre (gutt,?) - vet ikke kjønnet denne gang :) så at og frem mage-albue (pause).. så viser den jente igjen, så stoppet jeg for dette blir andre ungen og hadde ikke tenkt flere :P tungt svangerskap, men tiden får vise..

 

mange av dere har sikkert fått vite nå om det stemte?! ;) er jo litt spennende da :D

Lenke til kommentar

Jeg brukte en sølvring å et hårstrå... Blir det rett fordiom?

Den snurret først rundt og rundt, før den pendlet opp og ned... Stoppet opp, så snurret den rundt og rundt, og gikk i ring...

Jeg har en gutt fra før, å venter nå mitt andre barn (som jeg inderst inne håper er jente :P )

Skal på tidlig ultralyd 12 juni, så da er jeg spent på om ringtesten har rett! :D

Lenke til kommentar

Har googlet dette her litt... :P Det jeg har kommet fram til, er at en helst skal bruke en ring (uten stener) som man har fått av barnefaren.

 

Det fins 2 måter å gjøre det på, over håndleddet, og magen. Om du bruker hårstrå eller hyssing, skal visstnok ikke ha noe å si.

 

Over magen skal man visst la ringen ligge en stund på magen før man lar den pendle. Den viser da kjønnet på den lille du har i magen nå...

 

Tar du det over håndleddet, så viser den alle graviditetene dine, også aborter.. (dette kan jo i mitt hode da bli veldig forvirrende, fordi damer faktisk kan ha en SA uten å i det heletatt vite om det...)

 

Resultatene leser du visst slik:

"Over mage skal den pendle på jente og lage sirkler ved gutt. Over håndledd viser den sirkler ved jente og pendler ved gutt, altså motsatt, men på håndledd viser den i tillegg rekkefølge."

 

Correct me if I`m wrong! Dette er tross alt bare det jeg har funnet på nettet... å der kan man jo finne masse rart oppgulp... :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...