Gå til innhold

Gullringtrikset...


Gutt i oktober

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd å få gullringen til å enten gå fram og tilbake eller rundt i ring over magen?? Og stemmer dette?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Noen som har prøvd å få gullringen til å enten gå fram og tilbake eller rundt i ring over magen?? Og stemmer dette?

 

Jaa,jeg har 3 barn og venter nr 4.Det stemte med alle 3 av dem.4.vet jeg ikke kjønnet enda.Ringen viste jente da,så vi får se om noen dager om de stemmer.

 

Tok den testen til alle venner og familie,og det stemte med alle.jente:går i sirkler , gutt:pendler frem og tilbake.

 

Tar den ikke over magen,men på håndleddet.Hvis du tar den over magen,stemmer den ikke :)

Lenke til kommentar

No Har eg tatt både på magen og handleddet og den går i ring... Blir spennende om de ser det samme på ultralyd :)

Lenke til kommentar

No Har eg tatt både på magen og handleddet og den går i ring... Blir spennende om de ser det samme på ultralyd :)

Ojj,så spennende.Da blir det jente på deg da.Oktober måned blir en såå kalt jente måned.Mange som skal få jente da.Når har du termin?jeg skal også føde i oktober.Når skal du til ul ??
Lenke til kommentar

Annonse

Termin 25 og hadde ul 31.mai men fikk ny tid.Da blir det 29.mai i stedet :)Nesten likt på vei,vi da :)

Ja det er vi då:) Gler meg til ultralyd :)
Lenke til kommentar

Termin 25 og hadde ul 31.mai men fikk ny tid.Da blir det 29.mai i stedet :)Nesten likt på vei,vi da :)

Ja det er vi då :) Gler meg til ultralyd :)

Skal du vite kjønnet?1.barnet ditt?
Lenke til kommentar

Nei det er Nr tre:):) vil vite kjønnet denne gangen..men har ikke ville vite det på dei to andre... To gutter fra før, 7 1/2år og 5år..

Lenke til kommentar

Klarer bare ikke å bestemme meg.Skal jeg vite eller håpe frem til fødselen??Jeg visste de gangene jeg gikk gravid med guttene.Vet ikke hvordan det er å ikke vite det.Vil du anbefale det?? :)

Lenke til kommentar

Veit ikkje:/ Men denne gongen er eg so nyskjerrig att eg må berre vete det:) Uansett spelakje det noka rolle kva det er:) Men ville strikke hentesett i enten blått eller rosa denne gangen, er litt lei brunt/beige o.s.v:) Gå for det du har lyst til:):)

Lenke til kommentar

Ja det skjønner jeg.Jeg vil vite det,samtidig vil jeg ha spenningen frem til fødsel.Hvis jeg får vite det blir spenningen borte.Hvis jeg ikke får vite det kan man ikke forholde seg til enten rosa eller blått.UFF,dette er vanskelig :)

Lenke til kommentar

Annonse

Ja det skjønner jeg.Jeg vil vite det,samtidig vil jeg ha spenningen frem til fødsel.Hvis jeg får vite det blir spenningen borte.Hvis jeg ikke får vite det kan man ikke forholde seg til enten rosa eller blått.UFF,dette er vanskelig :)

Før å sei det sånn er d veldig spennænde å ikkje vete og:):):)
Lenke til kommentar

Ja det skjønner jeg.Jeg vil vite det,samtidig vil jeg ha spenningen frem til fødsel.Hvis jeg får vite det blir spenningen borte.Hvis jeg ikke får vite det kan man ikke forholde seg til enten rosa eller blått.UFF,dette er vanskelig :)

Før å sei det sånn er d veldig spennænde å ikkje vete og:) :):)

ja,det er det.Men ringen viser først 3 gutter på meg så en jente.Vi får se :)
Lenke til kommentar

Forsøkte oss på dette i går, i morgen venter ul med svar...

Vi fikk frem gutt over håndleddet. Helt merkelig hvordan den bare bevegde på seg av seg selv frem og tilbake. Mannen min ble helt satt ut, han har insistert på jente fra dag 1. Så morgendagen vil vise...

Lenke til kommentar

Forsøkte oss på dette i går, i morgen venter ul med svar...

Vi fikk frem gutt over håndleddet. Helt merkelig hvordan den bare bevegde på seg av seg selv frem og tilbake. Mannen min ble helt satt ut, han har insistert på jente fra dag 1. Så morgendagen vil vise...

Du må oppdatere oss når du vet kjønnet da :)Lykke til :)
Lenke til kommentar

Ringtesten viste gutt på meg, men inni er det en jente :)

Det var litt rart.Den viste aldri feil her :)Sikker på at du gjorde det riktig ?
Lenke til kommentar

Forsøkte oss på dette i går, i morgen venter ul med svar...

Vi fikk frem gutt over håndleddet. Helt merkelig hvordan den bare bevegde på seg av seg selv frem og tilbake. Mannen min ble helt satt ut, han har insistert på jente fra dag 1. Så morgendagen vil vise...

Må få vite kor det gjekk på ultralyden:) Kor tid he du termin forresten ??
Lenke til kommentar

Viser den barna man allerede har også??

Over håndleddet gikk den i sirkel, vi vet ikke kjønnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...