Gå til innhold

Noen morsomme hormonelle historier her?? ;p


Bee&Alie

Anbefalte innlegg

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..
Kan du ikke bare ta kritikken, istedenfor å hakke på de som gjerne vil bli overrasket over filmen de ser, uansett hvor gammel den er? Det er normal folkeskikk å ikke ødelegge filmer og bøker for andre, ikke noe å måtte holde tunga rett i munnen for.
Jeg har for pokker beklaget, og det er greit å si ifra at det var kjipt at jeg ødela den! men må få synes anonym nr.2 ble litt vel dramatisk på måten hun skrev på! Snakk med respekt, og man får respekt. Kule`n du nå.. Det er sikkert flere tråder her feige anonyme kan gå inn å krangle på.. får ikke redigert tråden min, og beklager for de som ikke har sett filmen! Om det er noen trøst, er det kun en meget liten del av filmen, og den kan fint ses som en lett komedie likevel. Skulle gjerne fått redigert tråden min, men får det ikke til. Move on ;)

 

Å neeei, nå klarte ikke jeg heller og la vær å svare. Men strengt tatt så kan jeg ikke huske å ha lest at du beklaget. Du har bare sagt flere ganger at hvis hun hadde formulert seg på en mindre dramatisk måte så skulle du beklaget. Et innlegg senere begynte du å si at du hadde gjort det, har jeg kanskje lest forbi selve beklagelsen?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om hormonhistorie..!:)) Ler meg skakk av hele "Marley and me"-tråden!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at hun beklagte seg, men så kom den måten hun mente den ene anonym.var så dramatisk.

 

HELE denne diskusjonen virker helt rævva. Folk ser unnskyldingen, men takler ikke svaret på hvorfor rett etterpå. Jeg får.ett inntrykk at de mener hun.bør legge seg potteflat, falle på deres føtter. Og forguds skyld ikke kom med unnskylding vist det ikke er de riktige ordene de er ute etter!

 

Folk må jo få si det med egene ord og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Treffe spikeren på hodet" gir en helt ny mening etter å ha lest denne tråden. Skulle vært publisert i en bok eller noe. Fantastisk, hormonell og følelsesladd til tusen!

 

Jeg forelsket meg da jeg var gravid sist (12 år siden) og det var jammen meg en sinnsyk berg og dalbane... Herregud... Gråt i bøtter og spann hvis han ikke tok tlf og skrev side opp og side ned med klissete, sinnsyke kjærlighetsbrev.... Ville saker! Har spart på noe av det og kjenner jeg blir litt kvalm av følelser når jeg kikker på det igjen...

 

(forholdet til far var over lenge før jeg fant ut jeg var gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir seg ikke før du legger deg langflat og nesegrus i ydmykhet og ber alle jordens og himlens skapninger om tilgivelse, tr.trolla, her er det bare å kneppe munnen igjen, se en annen vei og vente til de forsvinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. Jeg er så utrolig lei meg for å ha ødelagt filmkvelden! Skulle gjerne tatt bort akkurat den delen av hovedinnlegget, men desverre får jeg det ikke til! Men håper det hjelper at jeg sier man kan se filmen likevel :) det var fryktelig korttenkt å skrive det, og skal tenke nøyere igjennom før jeg poster ting neste gang! Det var frekt og usmakelig av meg å le og være frekk. Håper jeg NÅ kan bli tilgitt og at denne tråden kan være morsom å være på fremmover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvorfor denne tråden kom tilbake, er jo bare en sløv krangletråd. Hadde det ikke vært bedre å la den ligge død, og heller startet en ny tråd som kunne blitt morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting... Er jo ingenting om Marley and me i dette innlegget? Og hvorfor i alleste dager reagerer dere så sinnsykt på hverandre???? Herreli...

 

Ta å ro ned eggstokkene et par hakk og se på hva dere har skrevet. Hormonelle tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting... Er jo ingenting om Marley and me i dette innlegget? Og hvorfor i alleste dager reagerer dere så sinnsykt på hverandre???? Herreli... Ta å ro ned eggstokkene et par hakk og se på hva dere har skrevet. Hormonelle tenåringer.

 

Er endel som er blitt slettet, deriblant hovedinnlegget tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei gang jeg og min mann skulle ha oss litt sengekos. Plutselig, uten å si i fra, så stakk han kuken hardt inn i rompa på meg!!! Jeg eksploderte, vi har jo aldri hatt analsex før.

 

Stakkars han, hehe, han hadde jo smørt den med glidemiddel og alt, og gjorde det jo for at jeg skulle oppleve noe godt som jeg aldri hadde opplevd før.

 

Måtte fint be om unskyldning etterpå ;) Selv om jeg ikke syntes det var noe særlig, så var det jo for å glede meg. Haha, det hormonene altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor i all verden er tråden sticky?

 

Hva betyr sticky? Er det noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tullmusa83

Sticky er noe moderatore gjør for at tråden skal være øverst bestandig.

Tipper det er et troll av en moderator som bestemte seg for å gjøre tråden sticky når de ble spurt hvorfor den ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden fikk jeg opp igjen etter at jeg klaget. Klaget gjorde jeg fordi jeg syns det er "høl i hodet" at folk kan få en tråd slettet uten grunn og spolere.. Prinsippsak egentlig. Hvorfor den er sticky.. Ikke peil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Er nok Sticky fordi adm. synes det kan være moro å ha en slik tråd lett tilgjenglig, da det er massevis av latter å hente ut av den. Bare synn den ble ødelagt av den krangelen om filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei gang jeg og min mann skulle ha oss litt sengekos. Plutselig, uten å si i fra, så stakk han kuken hardt inn i rompa på meg!!! Jeg eksploderte, vi har jo aldri hatt analsex før. Stakkars han, hehe, han hadde jo smørt den med glidemiddel og alt, og gjorde det jo for at jeg skulle oppleve noe godt som jeg aldri hadde opplevd før. Måtte fint be om unskyldning etterpå ;) Selv om jeg ikke syntes det var noe særlig, så var det jo for å glede meg. Haha, det hormonene altså!

 

Synes du hadde god grunn til å bli rasende jeg... Litt korttenkt å skulle overraske med noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok Sticky fordi adm. synes det kan være moro å ha en slik tråd lett tilgjenglig, da det er massevis av latter å hente ut av den. Bare synn den ble ødelagt av den krangelen om filmen.
Er nok Sticky fordi adm. synes det kan være moro å ha en slik tråd lett tilgjenglig, da det er massevis av latter å hente ut av den. Bare synn den ble ødelagt av den krangelen om filmen.

 

Egentlig synes jeg ikke tråden ble ødelagt av filmkrangelen. Jeg synes filmkrangelen beviste det tråden egentlig skulle handle om. Hormonelle historier. Hele tråden er jo hormonell fra ende til annen. Sikkert meninga at denne blir et eksempel på hvor hormonelle vi kvinnfolk kan være. Synes igrunn man kan slippe sticky'en på denne og lage en ny tråd slik av vi kan starte på nytt. Jeg elsker slike historier og og selv om denne tråden er rimelig høy på hormoner så finner jeg ingen glede av å lese den slik den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg kan tenke meg at moderatorene har gjort den sticky slik at de skal få melket mest mulig ut av tråden, slik at «journalistene» på Klikk igjen kan lappe sammen en artikkel om hormonelle gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei gang jeg ferska min mann med nabodama... Ha lå å slikket henne. Jeg ble først skiiiiiiikkelig forbanna, og hylte og skreik som en gal. Men så fortalte han at han kun hadde slikket henne, og det var kun fordi han ikke kunne slikke meg siden jeg nettopp hadde født. Roet meg raskt ned da kan du si. Når han ikke får det han trenger av meg, så selvfølgelig går han andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går åpnet jeg en pose med potetsticks og ble kjempe sint for min kjære hadde lyst å smake han å. jeg ville vist ha den alene.....hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk lesning. Det er nesten så jeg blir litt misunnelig på dere som har så gode historier. Selv var jeg ikke hormonell i det hele tatt. Bare harmonisk og rolig hele veien. Men om noen vil diskutere krympehjerne (mindre smart sist i graviditeten) er jeg helt med. Der var jeg hardt rammet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha fem dager etter sist fødsel var jeg kjempeforbanna og så utrolig lei meg fordi mannen min hadde lagt klær klar til vask på gulvet på vaskerommet.... etter en hard graviditet var jeg så utrolig lei av alt som lå i veien på gulvet...laget en kjempescene og gråt elver.... han skjønte ingenting selvsagt...

 

og med første graviditeten fikk jeg så utrolig dilla på kvikklunch i typisk uke 30. kjøpte 16 pakker og fikk helt noia om han nærmet seg skapet, enn om han tok en!! Jeg skulle ha alle!! haha har aldri spist så mye sjokolade på en gang før eller etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dagen før at jeg fant ut før jeg var gravid med førstemann, skulle vi spise middag... Og jeg var så sulten! Som en ulv! Helt vanvittig, jeg hadde aldri vært ute for noe slikt før. Mannen min hadde mat på SIN tallerken først, og hele meg skrek egentlig "gå til angrep", hehe, jeg kunne seriøst flydd på ham. Det var MIN mat! Jeg var rett og slett aggressiv!

 

LOL

 

Heldigvis gjorde jeg ikke det, men det er helt sykt hva disse hormonene kan gjøre med en stakkars kvinnekropp!

 

Så gikk det et par dager, og kvalmen slo inn, så da ble det ikke så mye spising på noen uker...... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver
Tråden fikk jeg opp igjen etter at jeg klaget. Klaget gjorde jeg fordi jeg syns det er "høl i hodet" at folk kan få en tråd slettet uten grunn og spolere.. Prinsippsak egentlig. Hvorfor den er sticky.. Ikke peil!

Fra det ene til det andre; gratulerer med termindato i dag! Håper du slipper å vente for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...