Gå til innhold

Noen morsomme hormonelle historier her?? ;p


Bee&Alie

Anbefalte innlegg

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..

 

Kan du ikke bare ta kritikken, istedenfor å hakke på de som gjerne vil bli overrasket over filmen de ser, uansett hvor gammel den er? Det er normal folkeskikk å ikke ødelegge filmer og bøker for andre, ikke noe å måtte holde tunga rett i munnen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..
Så det beste er å ikke starte noen tråder, være anonym og aldri svare på tiltale ;) PS: Har selv enda ikke sett Marly & Me, men er av typen som gjerne vil vite alt før jeg ser på en film eller et tv-program. Så hvis jeg ser på noe så dumt som Top Model eller Ungkaren, så sjekker jeg alltid på nettet for å se hvem som vant etter første episode. Ja, jeg er rar :)

Det er nok det beste ja, om man ikke vil ha dramatiske anonyme på nakken! ;p

 

Jeg skjønner godt at det er kjipt for noen å få slutten på en film servert, men tenkte ikke over det med en gammel, drama "disney" med Jennifer Aniston, hvor man som regel likevel kan gjette seg til slutten! ;p

 

Haha! Ja det kan vel ødelegge spenninga litt, men må si jeg kan være alt for nysjerrig selv der ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

Men herregud da kvinnfolk, er dette virkelig noe å henge seg opp i?

 

Jeg blir matt av hvordan denne diskusjonen går frem og tilbake på samme tingene. Det er en bikkje med i filmen som dør, bikkjer dør også i virkeligheten, sånn er livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..
Kan du ikke bare ta kritikken, istedenfor å hakke på de som gjerne vil bli overrasket over filmen de ser, uansett hvor gammel den er? Det er normal folkeskikk å ikke ødelegge filmer og bøker for andre, ikke noe å måtte holde tunga rett i munnen for.
Jeg har for pokker beklaget, og det er greit å si ifra at det var kjipt at jeg ødela den! men må få synes anonym nr.2 ble litt vel dramatisk på måten hun skrev på! Snakk med respekt, og man får respekt. Kule`n du nå.. Det er sikkert flere tråder her feige anonyme kan gå inn å krangle på.. får ikke redigert tråden min, og beklager for de som ikke har sett filmen! Om det er noen trøst, er det kun en meget liten del av filmen, og den kan fint ses som en lett komedie likevel. Skulle gjerne fått redigert tråden min, men får det ikke til. Move on ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.

Kritikk går an å gi i "voksen" form... da er det lettere å ta seriøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..
Kan du ikke bare ta kritikken, istedenfor å hakke på de som gjerne vil bli overrasket over filmen de ser, uansett hvor gammel den er? Det er normal folkeskikk å ikke ødelegge filmer og bøker for andre, ikke noe å måtte holde tunga rett i munnen for.
Jeg har for pokker beklaget, og det er greit å si ifra at det var kjipt at jeg ødela den! men må få synes anonym nr.2 ble litt vel dramatisk på måten hun skrev på! Snakk med respekt, og man får respekt. Kule`n du nå.. Det er sikkert flere tråder her feige anonyme kan gå inn å krangle på.. får ikke redigert tråden min, og beklager for de som ikke har sett filmen! Om det er noen trøst, er det kun en meget liten del av filmen, og den kan fint ses som en lett komedie likevel. Skulle gjerne fått redigert tråden min, men får det ikke til. Move on ;)

 

Feige anonyme? Herregud, er det virkelig ikke mulig for deg å ta kritikk eller snakke til folk på en skikkelig måte? Blir helt matt her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.
Kritikk går an å gi i "voksen" form... da er det lettere å ta seriøst ;)

 

Den eneste som ikke har vært voksen her er deg. Les de to første kommentarene du fikk på spoileren din, så leser du svaret ditt. Hvem oppfører seg som en drittunge av dere tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, morsomt og morsomt.. jeg var mer som ett lite lemen :P

 

Men jeg husker ennå da jeg var gravid med førstemann.. da fant mannen meg nedi kjelleren når han kom fra jobb hvor jeg stod å hang opp klær og hulket.. bikkja hadde nemlig stikki av noen timer tidligere når jeg skulle lufte den! (Den kom tilbake så og si med det samme, så den var ikke borte da han kom hjem) Jeg var såååå flau, for i tillegg så var det noen som hadde gått forbi og sett at hunden stakk (og bikkja prøvde å hilse på) og jeg var møkklei den bikkja, tror jeg ønsket den langt bort ;)

 

Søstra hans fikk ofte "sammenbrudd" da hun var gravid, f,eks om hun mistet en skive på gulvet og sånne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.
Kritikk går an å gi i "voksen" form... da er det lettere å ta seriøst ;)
Den eneste som ikke har vært voksen her er deg. Les de to første kommentarene du fikk på spoileren din, så leser du svaret ditt. Hvem oppfører seg som en drittunge av dere tre?
Er ikke jeg som kaller folk drittunger her? anonym nr 1 sa ifra greit. Nr 2 lo jeg av.. ferdig med den!
Du lo og kom med spydige kommentarer som at det ikke var ditt problem fordi filmen var så gammel og dro inn en annen gammel film som alle burde ha sett. Nr 2 var ikke frekk, men hun synes det var dumt at du ødela filmkvelden deres. Så enkelt, men likeved så vanskelig for deg å forstå!
Jeg diskuterer ikke med "voksne" her som kaller folk drittunger. Takk til deg! la denne tråden nå handle om det den skal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.
Kritikk går an å gi i "voksen" form... da er det lettere å ta seriøst ;)
Den eneste som ikke har vært voksen her er deg. Les de to første kommentarene du fikk på spoileren din, så leser du svaret ditt. Hvem oppfører seg som en drittunge av dere tre?
Er ikke jeg som kaller folk drittunger her? anonym nr 1 sa ifra greit. Nr 2 lo jeg av.. ferdig med den!
Du lo og kom med spydige kommentarer som at det ikke var ditt problem fordi filmen var så gammel og dro inn en annen gammel film som alle burde ha sett. Nr 2 var ikke frekk, men hun synes det var dumt at du ødela filmkvelden deres. Så enkelt, men likeved så vanskelig for deg å forstå!

Er det mulig??!!Må vel snart være nok nå. Kan vel ikke nekte noen å skriva hva de vil. Synd om filmkvelden ble ødelagt, men det er vel ikke største krisen som har skjedd. Hvorfor ødelegge alle tråder med sure innlegg??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.
Kritikk går an å gi i "voksen" form... da er det lettere å ta seriøst ;)
Den eneste som ikke har vært voksen her er deg. Les de to første kommentarene du fikk på spoileren din, så leser du svaret ditt. Hvem oppfører seg som en drittunge av dere tre?
Er ikke jeg som kaller folk drittunger her? anonym nr 1 sa ifra greit. Nr 2 lo jeg av.. ferdig med den!
Du lo og kom med spydige kommentarer som at det ikke var ditt problem fordi filmen var så gammel og dro inn en annen gammel film som alle burde ha sett. Nr 2 var ikke frekk, men hun synes det var dumt at du ødela filmkvelden deres. Så enkelt, men likeved så vanskelig for deg å forstå!
Jeg diskuterer ikke med "voksne" her som kaller folk drittunger. Takk til deg! la denne tråden nå handle om det den skal.

 

Det var ikke hun som kalte deg drittunge, men du beviste jo poenget godt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne diskusjonen er ikke at HI fortalte hva som skjedde i en film, men hvordan hun tok kritikken for at hun hadde spolert en filmkveld. Var ikke meningen av HI å fortelle noe som skjedde i en film noen andre hadde tenkt å se, alle skjønner jo det, men når hun først hadde gjort det skjønner jeg ikke poenget med å være så krass mot de hun ødela filmkvelden for.
Kritikk går an å gi i "voksen" form... da er det lettere å ta seriøst ;)
Den eneste som ikke har vært voksen her er deg. Les de to første kommentarene du fikk på spoileren din, så leser du svaret ditt. Hvem oppfører seg som en drittunge av dere tre?
Er ikke jeg som kaller folk drittunger her? anonym nr 1 sa ifra greit. Nr 2 lo jeg av.. ferdig med den!
Du lo og kom med spydige kommentarer som at det ikke var ditt problem fordi filmen var så gammel og dro inn en annen gammel film som alle burde ha sett. Nr 2 var ikke frekk, men hun synes det var dumt at du ødela filmkvelden deres. Så enkelt, men likeved så vanskelig for deg å forstå!
Jeg diskuterer ikke med "voksne" her som kaller folk drittunger. Takk til deg! la denne tråden nå handle om det den skal.
Det var ikke hun som kalte deg drittunge, men du beviste jo poenget godt der.
Haha! dere anonyme vet hvilken anonym som er hvem også nå.. får stå frem med nick da vettu..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! dere anonyme vet hvilken anonym som er hvem også nå.. får stå frem med nick da vettu..

 

Jeg vet da selv hva jeg skriver? Er det virkelig også vanskelig for deg å forstå?

Og nei, dette er et ANONYMFORUM. At du ikke forstår det er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! dere anonyme vet hvilken anonym som er hvem også nå.. får stå frem med nick da vettu..
Jeg vet da selv hva jeg skriver? Er det virkelig også vanskelig for deg å forstå? Og nei, dette er et ANONYMFORUM. At du ikke forstår det er ikke mitt problem.

 

Hehe... Var visst vanskelig å forstå det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette tråden som var slettet?
Riktig! :) det hjelper faktisk å klage :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Fatter ikke helt poenget med krangling om "spoilingen" til tr.trolla jeg da men... Så mye skriv pga det? Tjaja.. Godt admin. åpnet det igjen da, så kan de heller fjerne den evige diskusjonen om spoilingen om det er så ille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hormon-historie :)

 

Jeg var vel noen og 20 uker gravid, og vi holdt på å pusse opp i huset. Alle dekslene til stikkontaktene var fjernet. jeg var alltid forsiktig å skru på/av lyset slik at jeg ikke skulle få støt. Men en dag var jeg alene hjemme og var litt uforsiktig. Fikk støt rett i fingeren. Jeg stokk som bare det, selv om det egentlig ikke var så vondt. Alikevel begynte jeg å hylgrine...

 

Når mannen kom hjem noen timer senere, lå jeg i sengen med rennende maskara nedover hele fjeset. Han lurte på hva det var og jeg sa; "Hele verden er imot meg i dag, til og med stikkontakten hater meg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..
Kan du ikke bare ta kritikken, istedenfor å hakke på de som gjerne vil bli overrasket over filmen de ser, uansett hvor gammel den er? Det er normal folkeskikk å ikke ødelegge filmer og bøker for andre, ikke noe å måtte holde tunga rett i munnen for.

 

 

å herregud fadersen! Jeg får tics i øyet av deg!!

 

" Det er normal folkeskikk..."

 

Hvordan er det mulig å være så nærtagende at man blir fornærmet, når en person på et offentlig forum deler informasjon om en 4 år gammel film? Hvis dette ødela din hverdag til det punktet at du må gjenta deg selv daglig, så har du et større problem enn film-spoiler.

 

Et kjapt søk " Marley and Me" ville gitt deg samme "spoileren"

Filmen er bra, se den og kos deg.

 

Jeg visste at Titanic kom til å synke, men filmen var da for faen en opplevelse likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nok et bevis på at alle temaer sklir ut her på dib :)
Man må ha tunga beint i munnen når man starter en tråd, så man ikke tråkker noen på tærne! :P Enkelte leiter etter ting å kritisere, uansett hvor harmløs tråden er..
Kan du ikke bare ta kritikken, istedenfor å hakke på de som gjerne vil bli overrasket over filmen de ser, uansett hvor gammel den er? Det er normal folkeskikk å ikke ødelegge filmer og bøker for andre, ikke noe å måtte holde tunga rett i munnen for.
å herregud fadersen! Jeg får tics i øyet av deg!! " Det er normal folkeskikk..." Hvordan er det mulig å være så nærtagende at man blir fornærmet, når en person på et offentlig forum deler informasjon om en 4 år gammel film? Hvis dette ødela din hverdag til det punktet at du må gjenta deg selv daglig, så har du et større problem enn film-spoiler. Et kjapt søk " Marley and Me" ville gitt deg samme "spoileren" Filmen er bra, se den og kos deg. Jeg visste at Titanic kom til å synke, men filmen var da for faen en opplevelse likevel.
hahaha!! Kjente de ticsa jeg også.. sitter i dag med noen skalla flekker i skolten, kloremerker i sofaen og en vettskremt samboer.. ;p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten en finfin hormonhistorie.

 

Det var bursdagen min, og jeg var rimelig høygravid med masse vann i kroppen. For å gi dere et bilde av herligheten, så lignet jeg skremmende mye på en kjegle.

 

Jeg sa til samboer at jeg skulle være borte i to timer, da jeg vraltet ut døren for å besøke mine foreldre. Etter 3 minutter innser jeg at jeg har glemt noe, og vralter tilbake. Huset vårt ligger slik til, at jeg kunne se det på god avstand. Og jeg var vel 200 meter unna da en tynn lita blondine raser opp trappen, min samboer åpner og smiler stort før han vinker henne inn. Deretter låser han døren.

Jeg, som litt sjokkert er vitne til det hele, blir stående på stedet hvil mens jeg tramper i bakken. Etterfulgt av " Møkkamann!! Han sa jeg var fin selv om jeg var stor!!!" Det neste som skjedde nå kan ligne litt på okseløp i Spania. Oksen tar sats med bena, sparker bak seg, freser og raser avgårde i en helvetes fart. Se for dere at denne oksen vralter i tillegg. Bra syn, ikke sant? Hadde selv vrengt meg på bakken av latter hvis jeg hadde vært vitne til noe lignende.

 

Jeg nærmer meg huset, og underveis planlegger jeg 25 gloser som samboer skal få slengt i trynet. Jeg har dessuten bestemt meg for å dra blondetøsen etter traktor over Dovre..

 

Idet jeg starter på første trappetrinn, låses døren opp og døren åpnes. I gangen står samboer og nabojenten med en stor bursdagskake med lys. Denne nabojenten er dessuten bestevenninnen til min lillesøster.

 

Følte jeg meg dødteit? Neeh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...